Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ gezocht

25-1-2011 21:29:20
Wij zoeken nog een goeie trouw-DJ voor ons trouwfeest op 28 mei 2011 te Stekene. Iemand tips of aanraders?
Ons genre is zowat alternatieve muziek zoals wat ze op Studio Brussel durven draaien en dan om de sfeer op de dansvloer te krijgen denken we aan groepen als: Daft Punk, Cassius, Goose, Apollo 440, Les Rythmes Digitales, Orbital, Underworld, Basement Jaxx, 2 Many DJ's, Martin Solveig, Arsenal, Buscemi, The Chemical Brothers...
Maar het belangrijkste is wel dat de DJ wil draaien en kan aanvoelen wat de gasten willen met voldoende afwisseling, want we hebben vrienden die heel graag R&B of Rock horen en ook familie die dol zijn van Jazz of het Nederlandse lied bv.
Laat maar weten als je ons mss verder kan helpen!
Alvast bedankt!

Rutger
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 2035

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik26-1-2011 7:27:14

Hey Rutger,
Wij hadden Andy Callens van Discobar Concept C (google een keertje, dan vind je'm wel).
Wij zijn ook stubru, rock, metal aanhangers en wilden ook een fuif in die richting. Old school rock (Led Zeppelin, Neil Young, Iron Maiden,....) en nieuwe (Muse, Pearl Jam, Foo Fighters,....) en ook new wave (Depeche Mode, Anne Clark,...).... Maar de mensen mochten ook gerust van ons verzoekjes aanvragen bij de DJ en die heeft hij ook gewoon gespeeld ongeacht het genre.
Andy zelf is ook stubru fan en zijn muzieksmaak kwam helemaal overeen met de onze, handig Hij heeft een heel uitgebreide muzieksmaak trouwens. Hij heeft op voorhand van ons zelfs een playlist gekregen van onze favoriete nummers en dat was geen probleem.
Hij heeft een heel goei fuif gedraaid, heb mij super geamuseerd. Heb heel veel complimenten gekregen over de DJ van de gasten.
De DJ is afkomstig uit Boortmeerbeek. Onze fuif was in Hoogstraten, da's zo'n 70 km verder en dat was geen probleem (Stekene ligt ook ongeveer 70km van Boortmeerbeek heb ik gezien)
Hij is vooraf ook een keer bij ons langsgeweest om alles te bespreken.
Groetjes,
Ilse

Niek

Meld misbruik26-1-2011 7:48:33

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik26-1-2011 9:45:54

Wij hebben discobar Jupiter uit Kemzeke genomen maar ik weet niet of die ook jouw genre speelt (wij hebben nog een kennismakingsgesprek en bij ons moet het alle genres en voor alle leeftijden zijn en dat zag hij zeker zitten)

Mariska
9-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 11:30:15

Wij hebben discobar Coda uit Beveren.
Je krijgt op voorhand een lijst toegestuurd waar je voorkeuren en dergelijke kan invullen.

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik26-1-2011 13:03:15

Ik volg met interesse deze topic want onze muziekvoorkeur lijkt goed op de jouwe: Stubru met af en toe een goeie ouwe ertussen (Bee Gees bijvoorbeeld), of gewoon een mish mash-dj à la de gebroeders Dewaele ... Gewoon lastig dat je die niet gemakkelijk vindt via het net, je stoot altijd op die typische trouwdj's met altijd dezelfde afzichtelijke foto's en altijd dezelfde cliché's en foute namen :-) ... Discobar Fiasco lijkt me een leuke filosofie te hebben (je moet maar es googelen), vraagt rond de vierhonderd euro voor een set van 8 uur. Hij houdt ook niet van dat gemekker en alle typische trouwtoestanden ... Hij is zeker een grote kanshebber!

tania
1-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 13:08:12

Hallo, ik lees dat hier toch veel stu bru luisteraars zijn, nu vroeg ik mij af wat jullie als openingsdans gekozen hebben. Wat voor ons geen makkelijke keuze is want ten 1ste is mijn aanstaande geen danser en ten 2de willen we niet zo'n overdreven stroperig liedje. Hebben jullie al gekozen?
Grtjs

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik26-1-2011 13:38:57

Hey,
@Tania: wij hadden Wonderwall als openingsdans maar niet in de versie van Oasis maar in de akoestische versie van Ryan Adams (en nee da's nie hetzelfde als Bryan Adams ). Heel traag maar schitterende en heel intieme versie.
Nothing Else Matters van Metallica vonden we té melig en mijn man vind da nummer maar niks. We wilden eigenlijk Nick Cave maar een vriendin van mij had dat al als openingsdans gehad
Groetjes,
ilse

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik26-1-2011 14:10:01

Hey!

Wij hebben net dezelfde muziekstijl, maar zijn toch naar een "klassiekere" dj gegaan...
Met de gedachte: "niet iedereen hoort graag rock en bij een trouwfeest hoort iedereen zich te amuseren" hebben we voor een dj gekozen die vanalles draait.

We gaan wel een bestandje aanmaken met nummer die we zeker willen horen (Roisin Murphy, dEUS, Arsenal, Pearl Jam, ...) en groepen die we zeker NIET willen horen (Milk Inc... bah!)

Michel

Meld misbruik26-1-2011 14:37:58

Rutger,

Ik ben er zeker van dat ge uw dj zult vinden, vermits uw wensen duidelijk zijn en getuigen van zeer sociale instelling.
Echt tof!!!

david
2-7-2011
 Meld misbruik26-1-2011 19:33:10

Hey Rutger

Wij zijn van kemzeke en trouwen in het kastelenhof te Stekene.
Daar werd ons de huisdj discobar the maxx aanbevolen.
we werden uitgenodigd op een gesprek waarbij we toch met een goed gevoel de discobar hebben geboekt.

Dirk

Meld misbruik26-1-2011 21:11:39

Hallo Rutger,

Steeds ben ik blij mensen te horen die van hun feest niet het zoveelste carnaval willen maken startend met de connemara. Ik draai heel regelmatig huwelijks(feesten) en altijd staat de wens van de klant voorop. Willen ze het klassiek, we go for it! Liever wat alternatief op sommige tijdstippen (vooral wat later op de avond), schitterend! Niet alleen de platgetrapte nummers maar ook de minder bij het breed publiek bekende songs komen dan aan bod, zowel oud als nieuw materiaal! En dit uit zovele genres: electro, progressive, rock, disco nouveau... En ook nog wat deftig gemixt want ook dat is niet onbelangrijk. Zie ik toch dat het publiek aan een hapklare brok toe is, geen probleem, muziekjokers genoeg om iedereen weer op het spoor te zetten.

Door letterlijk al wat jaartjes mee ete draaien kom ik nooit voor verrassingen te staan!
Veel succes bij je DJ!

Yvan

Meld misbruik27-1-2011 9:01:14

Hou wel in gedachten wat je wil. Uiteraard willen jullie amusement, maar willen jullie dit enkel voor jezelf of ook voor de aanwezige gasten?
Starten met alternatieve muziek is al geen goede keuze, de meerderheid van het publiek is daar niet voor te vinden (anders zou het geen alternatieve muziek zijn).
Laat dit door de DJ in de latere uren draaien als iedereen al goed opgewarmd is. Dit zal veel meer kans hebben tot slagen.
Ik neem aan dat jullie feest in een gewone klassieke feestzaal is? Doe het dan ook op een normale manier. Is uw feest in één of ander fuifkotje met een boel jonge gasten? Dan kan je volluit voor het altrnatieve genre gaan.

Christiaan

Meld misbruik27-1-2011 17:53:44

Dirk

Meld misbruik1-2-2011 23:54:25

Dag Rutger,

Stubru en the Maxx zullen jullie dus zeker wel kennen. Ook wij kennen dit en ook een breed gamma (retro)nummers van het genre. Daarmee zit u al goed :-)
Vooraf (en ertussenin) kunnen we uiteraard ook breder toegankelijke muziek brengen zoals u aangeeft om iedereen een puike dansavond te garanderen.

Steeds bereid voor een vrijblijvend gesprek! Neem een kijkje op de website voor alle info.

Vriendelijke groet,
DJ Dirk
www.db-allmusic.be

Thomas

Meld misbruik3-2-2011 15:10:16

Dirk

Meld misbruik5-2-2011 21:51:30

@ Elsie,

Overschot van gelijk hoor! Graag geven we ook een antwoord aan diegenen die een "ander" huwelijksfeest in gedachten hebben waar niet meteen alle typische trouwnummers worden gedraaid. En dat kunnen we ook omdat we vroeger en nu ook fuiven draaien en dus automatisch ook die nummers hebben die je niet direct verwacht, zoals wat Rutger vraagt. Alles kan dus, all - music, dus zo gek is die naam nu ook weer niet :-) .
Enige nuance, het is niet omdat een bruidspaar dat allemaal ziet zitten, dat ook de rest van het feestvierend volk dat doet! Maw helemaal uitsluiten van typische trouwplaten kan je dan ook meestal niet. Krijgen we dan een helse boel van tak op tak gedraai? Dat hangt af van wie achter het stuur zit. Enkel een DJ thuis van alle fronten kan dit allemaal aan elkaar rijmen, know-how komt vooral in zulke omstandigheden naar boven drijven, die er nog plezier aan beleeft ook!

groetjes,
DJ Dirk

Michel

Meld misbruik7-2-2011 7:50:32

Besten Dirk,
Dat is opgewarmde kost hoor...
Zeker niets beter te doen op een zaterdagavond?

Dirk

Meld misbruik7-2-2011 20:29:42

Die Michel alweer,

Ik geef tenminste nog antwoorden waar de anderen hier iets aan kunnen hebben. Sommigen zoals jij willen nog wat extras meegeven waar niemand op zit te wachten, niets beter te doen vraagt die dan... I rest my case.

Het gaat jou geen moer aan wat ik te doen had zaterdag maar voor een keer wil ik het zeggen, prijs je gelukkig. Kijk 'es naar de tijd: 21u51en mijn beste, wanneer begint het gemiddelde feest (als je dat al weet) : juist, ergens tussen 22u00 en 23u00! En jazeker, de huidige technologieën laten iedereen toe om eender wanneer en eender waar op het net te geraken en berichtjes te posten, alweer een mysterie opgelost!

Sorry voor al de anderen voor dit intermezzo, zo van die dingen die eens moeten gezegd worden :-)

DJ Dirk
www.db-allmusic.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info