Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke teksten

  19-1-2011 20:22:57
hey
uitnodiging ontvangen voor parochiale middag in maart
Die ging ik bijwonen om misschien aan leuke teksten te geraken en ideetjes op te doen! Mijn vriend is zelfstandig en kan dus zaterdagmiddag niet vrijmaken ! Nu via mail hebben ze mij laten weten dat ik niet alleen mag komen!
tja
iemand leuke teksten die hij kan doormailen (flornayaert@hotmail.com) of mij tips geven waar ik leuke teksten kan vinden Bibliotheek? internet? Bij priester zelf?
Ik hoor het graag
grts



floor
25-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1339


Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:42:03

Hey Floor!

Wij trouwen op dezelfde dag :)!

Ik heb geen idee waar je leuke teksten kan vinden, maar wou dat gewoon eventjes laten weten, haha!

Vind je het niet raar dat je niet alleen mag gaan?
Vraag een zus/broer/schoonzus/schoonbroer mee, of u mama of een vriendin...
dan kan je toch ook nog gaan kijken :)

Succes nog met de voorbereidingen!




floor
25-6-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:49:39

zal ook niet goed zijn
hun antwoord " het is de bedoeling om als koppel naar viering toe te werken!!
pfff



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-1-2011 15:16:33

Hey Floor,

zou je in die omstandigheden niet liever uitzien naar een viering met de Goede Herder of Rent a Priest ? Daar zijn ze minder kortzichtig en heb je ook veel meer inspraak in je viering. Of is dat geen optie ?



Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik20-1-2011 18:25:31

http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_v...

Ik trouw ook 25 juni :-)



floor
25-6-2011
 Meld misbruik20-1-2011 21:34:10

roxanne

bedankt voor deze leuke interessant link!!!! super van je , ik trouw in feite 2/7 maar krijg dat ier aan geen kanten aagepast :)
super bedank
grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info