Terug naar overzicht
Hallo Claudia Wij voorzien een misboekje per persoon!
moeilijk in te schatten voor iemand andersis een beetje afhankelijk van de grootte van de familie en zo denk k
wij gaan er 50 laten maken, trouwen ook op vrijdag, buiten familie, paar collegas, en nauwste vrienden verwachten we ni echt iemand in de kerk, en anders moeten ze ma samenkijken, moesten ze ons verbazen en een massa komen opdagen (wat natuurlijk heel fijn zou zijn)
Hey Claudia, Mijn familie kwam ook van ver Den Helder / Halsteren/ Breda enz... naar de Vlaamse Ardennen en ze waren er allemaal plus u trouwd in de zomer dat is ook altijd mee genomen ( van het weer bedoel ik). Wij hadden er 96 en 10 misboekjes over. Voor elke personn 1. ik denk beter 1 over dan 1 te kort en dit maakt niet zoveel prijs verschil uit he. Groetjes Frida
Dat is inderdaad héél moeilijk in te schatten voor iemand anders... Wij hadden 150 boekjes en hadden er nog een 20 over. Wij trouwden ook op een vrijdag, midden in het bouwverlof. Wie er echt bij wil zijn, wijzigt zijn reisplannen of neemt een (halve) dag verlof.
Wij trouwen op een zaterdag, maar ik denk dat ik ongeveer een zestigtal boekjes zal voorzien. Ik hoop dat er veel volk komt, maar vrees dat wij met een redelijk lege kerk zullen zitten... . Sofie.