Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

  7-1-2011 11:59:22
Hallo bruidjes,
Zetten jullie ook de grootouders op de uitnodiging of wordt dit niet meer gedaan?
Plaatsen jullie deze dan eerst of eerste de ouders?
Alvast bedankt.


DEBORAH
14-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1170


Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik7-1-2011 12:35:24

Ik denk dat je dit zelf kiest. Bij ons staan enkel wij op de uitnodigingen en geen ouders en dus ook geen grootouders.

groetjes



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-1-2011 12:45:29

Hey,

wij hebben onze ouders erop vermeld. Niet in de zin van "kondigen het huwelijk aan", maar gewoon onderaan voorzien om hen te vermelden. Grootouders hebben we er niet meer bij gezet.

Groetjes,
Hanne



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-1-2011 14:18:01

Wij vermeldden ook geen ouders, dus laat staan grootouders... Wij trouwden ook niet 'van thuis uit', maar woonden al 4 jaar samen...



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-1-2011 16:23:48

Wij hebben enkel onze ouders het huwelijk laten aankondigen daar ze dat zelf super vonden (kleine verassing) en we nog beiden vrij jong zijn ;)

Grootouders stonden er niet op!



lies
2-7-2011
 Meld misbruik7-1-2011 16:37:27

Wij kondigen ook zelf ons huwelijk aan... onze ouders vonden het overbodig om ook op het kaartje te staan. Ze vonden het onze dag van start tot eind!



Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik7-1-2011 19:25:57

Heb ik nog niet eens over nagedacht...ik zou het denk ik zonder doen...



Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik7-1-2011 19:28:20

Mijn ouders komen er ook op (enkel hun naam) ook al wonen we al 4 jaar samen maar ze hebben wel ons trouwfeest volledig gesponserd dusja
Grootouders erop zetten vind ik wat ouderwets.


Mijn ma zei vandaag dat ik anders in plaats van het woord 'ouders', het woord 'sponsers' moet gebruiken

Leuk idee of niet?



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-1-2011 10:42:47

Sponsors zou ik zeker niet gebruiken, hoor! Precies of je moet het van liefdadigheid hebben... Je ouders zijn toch wel méér dan alleen maar je sponsors, hoop ik!
Kan grappig zijn voor jou, maar onthou wel dat iedereen dit leest!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info