Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget trouwkleed

  6-12-2010 19:35:46
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een budgetvriendelijk trouwkleed, ik vind het namelijk zonde van zoveel geld aangezien ik aan het verbouwen ben...Iemand ervaringen met winkels, liefst in Oost - of eventueel West-Vlaanderen, waar er goedkope kleedjes te vinden zijn? Of heeft er iemand een trouwkleed tweedehands maat 40-42?

Alvast bedankt!

Daphne
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 3310


Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik6-12-2010 19:37:04

Ik ben ook nog op zoek naar accesoires



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik6-12-2010 20:14:50

jagré in antwerpen of in peek & cloppenburg(p&c) verkopen ze ook feestkledij,er zitten ook witte jurken tussen



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-12-2010 21:18:04

Kijk eens in Brussel in het Noordkwartier, in de rue brabant, bij die vreemden...hele mooie dingen tegen lage prijzen!!!!!!!! Je moet alle winkels binnen en buiten lopen. Wij vonden een knap suitekleed, en de etalage was een baby uitzet -)-)
In beveren leie heb je de outlet store van La Sposa zie eens de website



Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik6-12-2010 22:22:43

Ik heb mijn kleed in Nederland gekocht (op 2u rijden van A'pen centrum), maar ik vond het de rit wel waard...Je vind er een collectie jurken tussen 300 en 700 euro, ik heb er meteen mijn droomkleed gevonden.
Site is: http://www.marryyou-goedkopebruidsjurken.nl/contact.htm

Succes



Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik7-12-2010 8:55:07

T'mijn komt van clairedefemmes.be :) Zeker de moeite en t'leuke eraan is dat je op voorhand de prijs weet (staat bij iedere jurk op de site)



Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2010 19:19:07

Hey voor Accesoires moet je zeker (zoals Jeff zegt) in de Rue Brabant in Brussel. Uitstappen in Brussel Noord en 3 minuten te voet gaan! Hele mooie Tiara's, oorringen, kettingen, kostuumpjes voor bruidskinderen, schoenen etc. Vanaf 15 EURO.
Ik ga me eerst laten adviseren in de trouwwinkel en dan naar Brussel trekken!
Hoe meer je kan uitsparen hoe beter hé!
Trouwens Jeff, wij trouwen ook op die dag :-)
Groetjes,
Annelore



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2010 22:54:37

Hey Annelore

Leuk dat jullie ook op die dag trouwen , en in welke gemeente?

Wij zijn vandaag in Brussel gaan shoppen en natuuuurlijk gepasseerd in de Rue Brabant. Heeft steeds door 'al die vreemden' of beter wij zijn er de vreemden, een vakantie gevoel vinden wij....alhoewel ik geen bruid heb...zou ik anders direct weten wat te kiezen daar van bruidskleedjes aan belachelijke prijzen! Binnen enkele weken gaan we er weer naartoe met enkele familieleden voor een lang suite kleed. Maar ook in de Adolphe Maxlaan heb je 2 nieuwe winkels, vooraan in de straat, just naast of bij de bruidswinkel van Pierre Yves, elk aan een kant van de straat. Mooi en niet duur!
In de Rue brabant moet je echt alle winkels doen, want je hbet er zelfs een winkel met babyartikelen die achteraan de winkel een zeeeeer utigebreide kollektie suite verkoopt!
Reeds vanaf 60 euro hebje een suitekleed die HEEL MOOI is!



Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik7-12-2010 22:55:59

In de Sleepstraat in Gent kan je ook mooie bruidsjurken vinden voor een lage prijs, of je kan er daar eentje laten maken op basis van een foto of een eigen ontwerp.

Trouwens Annelore en Jef, 27/8/11 is precies een populaire dag! :-)

Groetjes, Valerie




sally

 Meld misbruik8-12-2010 23:13:47

Hallo
men jurk komt ook van www.aziexport.be ze maken hele mooie jurken maar je betaald maar een derde van de prijs in exclusieve bruidszaken, voor zelfde jurk zelfde stof,... ze hebben nu ook een eigen collectie.
hele vriendelijke mensen hebben veel jurken op hun webshop op kapaza staan.
Gr



indra

 Meld misbruik9-12-2010 10:25:37

hallo,
heb je er al eens aan gedacht om je trouwjurk tweedehands aan te kopen?
je vind hele leuke kleedjes aan spotprijzen als ik het eerder had geweten had ik dit zeker gedaan want nu hangt mijn kleed dat een bom geld heeft gekost hier maar en toch wel spijtig want je kan er echt achteraf niet meer mee rondlopen.
groetjes



Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik9-12-2010 11:50:14

scarpellini in Oostende. als je op hun website gaat , kan je klikken naar webshop. daar staan jurken van vorige collecties aan aanvaardbare prijzen



Emmanuella
17-9-2011
 Meld misbruik12-12-2010 17:32:43

Ziri te Merksem - Bredabaan!
een echte aanrader
ze hebben er nieuwe kleedjes (rond 900euro) en tweedehands kleedjes (rond 250euro)!!!



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik12-1-2011 21:53:49

ik heb een 2de hands kleed maat 40-42 heb je gemaild gehad men kleed is rok, stola en top. 2 tinten. is speciaal gemaakt voor me aan de hand van 2 modellen die ik graag zag maar niet kon kiezen



Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik14-1-2011 8:23:30

Ik heb ondertussen al een kleedje gekocht...ik vond niet echt een goedkoop kleed dat dan volledig mijn zin was en in sommige winkels was het dan ook al 900 of 1000 euro waaraan ik dan toch stond te twijfelen waardoor ik nu maar een kleedje heb gekocht van enkele euro's meer maar helemaal mijn zin! We zullen nu besparen op iets anders :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info