Terug naar overzicht
Wij gaan voor Studio Happy Music uit Aalter. We hebben hen één keer weten draaien op een trouwfeest en daar was zelfs ruimte voor verzoeknummertjes dus misschien het proberen waard? Veel succes nog in elk geval!
Ik ben ook op zoek naar een DJ. Ik vind het persoonlijk jammer dat ik bij elk topic rond dit thema meestal enkel reacties krijg met reclame. Ik wil gewoon echt graag de mening te horen van mensen die ervaring hebben met een bepaalde DJ op hun eigen trouwfeest of van kennissen.
Wij hebben gekozen voor discobar Dylano www.discobardylano.be en ik moet zeggen, daar hadden wij absoluut geen spijt van!!! de DJ is bij ons thuis komen kennismaken en heeft echt wel rekening gehouden met onze wensen van muziek. ik weet dat het niet makkelijk is om een huwelijk in elkaar te steken, ik heb het ook moeten doen :-) vandaar dat ik even reageer. de dansvloer op ons feest heeft geen moment leeg gestaan, de DJ heeft gespeeld van het begin tot het einde en van prijs valt het heel goed mee hoor. neem eens een kijkje op hun website. Veel succes nog K
Alvast bedankt voor jullie reacties!! Helaas zijn de meeste dj's uit de buurt van Oost- en West-Vlaanderen. Kent er niemand een goede dj uit Limburg? Licht- en geluidsinstallatie is al aanwezig in de zaal. Groetjes, Liesbeth.
Een echte aanrader; Poll van Ghent!