Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste gesprek DJ

  11-3-2006 14:35:11
Hallo iedereen,

Wij hebben net ons eerste geprek met een DJ achter de rug. Hij is ons aanbevolen via vrienden maar ik stel me er nu toch een aantal vragen bij. Ze zijn met 2 en nu vroegen ze ons of we eten konden voorzien voor 4 personen. Zij met hun 2 en hun vriendinnen.
Is het normaal dat ze vragen om eten? Wat is jullie ervaring?
Groetjes,

Evi
2-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1227


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik11-3-2006 14:54:44

Wij hebben dit aan onze DJ ook gevraagd, maar bij ons moest er geen eten worden voorzien.
Als ik ga werken, neem ik toch ook mijn boterhammen mee?! En het strafste van al, dat ze dan ook nog hun vriendinnetjes meenemen... amai.
Ik vind, als er eten over is (wat meestal toch het geval zal zijn) kan je gerust iets aanbieden, maar echt voor 4 personen eten bijbestellen... ik heb er toch mijn vragen bij hoor.

groetjes
Katrien



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik11-3-2006 18:14:53

Ik weet niet of het de gewoonte is dat je voor je DJ eten voorziet... Maar, eum, da's wel lef hebben om te vragen dat jij ook voor eten zorgt voor hun vriendinnen. Op zo'n vraag zouden ze bij mij toch wel een "neen!!" als antwoord krijgen.



Els

 Meld misbruik11-3-2006 18:35:45

Een echte schande is dat:Onze dj is alleen en toen we hem een maaltijd aanboden,was zijn antwoord onmiddellijk van niet.
Een trouwfeest kost al genoeg,vertelde hij en dat vonden we echt simpathiek van hem.

Als je wil kan ik je zijn nummer doorgeven.Wanneer is jullie huwelijk?Bij ons op 27 mei'06.

Groetjes...Els.



sofie
22-7-2006
 Meld misbruik12-3-2006 9:20:58

Dag Evi,

Dit is inderdaad niet normaal!
Ik denk zelfs dat wanneer hun vriendinnen meekomen, ze minder geconcentreerd zullen werken!
Het is wel JULLIE feest en dus is het niet aan hen om er een feestje voor zichzelf van te maken. Dat is helemaal niet professioneel...
Ik hoop dat jullie hen kunnen overtuigen om zonder vriendinnen te komen.
Groetjes!



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik12-3-2006 10:40:27

hallo Evi.
Dat zou ik niet tollereren.
groetjes ellen



Evi
2-9-2006
 Meld misbruik12-3-2006 11:33:36

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het er met mijn vriend ook nog eens over gehad en hij vind dit inderdaad ook niet kunnen. We zijn gisterenavond dan via het internet ook op zoek gegaan naar andere DJ's. Wel vervelend natuurlijk aangezien hij is aangeraden door vrienden van mijn ouders, die trouwens ook het feest zullen zijn.

Els, wij trouwen op 2 september in Kapelle-op-den-Bos. En jullie?
Als jou DJ tot Kapelle wilt komen mag je altijd zijn nummer of liever zijn e-mail adres doorgeven. Hoe verliep het contact met hem?

Groetjes,
Evi



Els

 Meld misbruik13-3-2006 20:13:50

Wij werken samen met "dj Partysound" iut Wetteren. Hij blijkt wel overal te komen en zijn prijs viel in onze ogen aardig mee.

Als je wil is dit zijn adres: partysound.ignuz.com.
Ik hoop dat je er iets kan mee doen.

Groetjes...
Els.xxx



Els

 Meld misbruik13-3-2006 20:18:26

Het was een eerste gesprek nadat we een offerte lieten opmaken per mail.Na zijn mail belden we hem even op en je voelde direct dat de man er zijn werk van ging maken.
Toen we uiteindelijk bij hem langs gingen om vast te leggen, vloog de tijd voorbij.

Hij vertelde dingen waar we moesten op letten en verhalen uit zijn verleden als dj.
Het was echt een leuke avond en we staken er veel van op.




Thomas

 Meld misbruik14-3-2006 20:41:00

Wij huwen op 2sept en hebben ook gekozen voor Partysound.
Een vriend van mij had dezelfde op zijn trouwfeest en die was echt geslaagd.
De twijffel over de muziek was snel weggenomen.
Aanvankelijk had ik graag live-muziek gehad maar de prijs lag ons te hoog.
Helaas maar ik ben er zeker van dat het ook zal slagen met hem als dj.



Evi
2-9-2006
 Meld misbruik15-3-2006 16:33:55

Ik had een prijsofferte opgevraagd bij Partysound maar zij zijn spijtig genoeg niet meer vrij. Ik heb er wel 4 andere die nog kunnen en de goedkoopste zijn PLS Sound & Light. Alles inclusief € 270. Kent iemand ze?



Peter

 Meld misbruik26-3-2006 17:10:34

Ik heb zonet mijn eerste huwelijksfeest (25 maart 2006) als Dj achter de rug. Toevallig heb ik samen met mijn echtgenote mogen meeschuiven aan tafel omdat het koppel erop stond. ik vind dit ook zeer onbeleefd. Wat wel zeer veel gebeurd is dat er een stukje dessert achterwege gehouden wordt voor de Dj. Toen ik trouwde hebben we voorgesteld aan de dj of hij wou blijven (de alombekende partysound)maar hij heeft dit beleefd geweigerd. Wel heeft hij nog kunnen genieten van een dessertje. Ik hoop dat je er een beetje wijzer van geworden bent. Alvast veel succes met de voorbereiding.

groetjes
Dj karmelietje



Peter

 Meld misbruik13-5-2006 21:57:12

Dag Evi,

Ik verzorg reeds vele jaren de animatie op vnl. trouw en privé feesten. Een feestzaal voorziet meestal iets voor de DJ.
Voor mij volstaat de hoofdschotel, we worden er voor betaald om de avond op te luisteren en NIET om de culinaire toer op te gaan, en ik kom alleen.

Veel succes op jullie dag,

Peter



Dirk

 Meld misbruik12-6-2006 19:56:09

de enige die bij ons eten krijgt is de videoman omdat die tenslotte al meedraait van 's ochtends en hij er tot s' nachts blijft en hij op die wijze gemakkelijk de menu kan filmen (leuk voor later).
Onze dj's vragen enkel dat ze wat drinken krijgen (een fles spa-bruis volstaat voor een hele nacht). We hebben wel koppels die erop staan dat zowel de dj als onze videoman aan tafel meeschuift maar dan is dat het koppel hun keuze; het zelf vragen doen we nooit (zelfs niet voor 1 man). Zo wordt een feest wel extra duur.



Marino

 Meld misbruik19-5-2008 21:16:34

Toch wel normaal dat de dj iets te eten krijgt als hij al onderweg is van 's middags 15.00 uur om eerst alles te installeren, bij het feest moet blijven tot 3 a 5 uur 's nacht en dan nog naar huis moet rijden.
Het lijkt me heel onbeleeft als je iemand in de zaal laat zitten kijken naar mensen die zitten te eten.
Een dj die niet heeft geëten zal ook nooit goed kunnen werken.
Natuurlijk moet hij niet zijn ganse familie mee vragen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info