Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Structuur en Teksten misviering

  14-11-2010 22:14:13
Hoi,

Wij trouwen in juli en zijn nu begonnen met het maken van de kerkboekjes, wij zijn heel vrij in het maken van dit boekje en vroegen ons af of jullie leuke ideetjes hebben structuur/symboliek en zeker ook teksten voor een orginele/persoonlijke viering?

Alvast heel hard bedankt!

Kristin
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1962


evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik15-11-2010 10:09:08

Hoi Kristin,

Ik trouw ook in juli en mijn boekje is ondertussen al af. Als je wil dan kan ik het je wel even mailen hoor. Ik zeg er wel bij dat we ook voor de helft Engelse teksten hebben toegevoegd aangezien mijn verloofde familie heeft in Amerika en deze komen speciaal voor onze trouw naar België. We moesten dus ook voor hen de mis wat aantrekkelijk maken :)
Laat je even je emailadres achter? Dan mail ik het je even door als je wilt.

Groetjes,
Evelyne



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 14:17:28

Hallo Evelyne, als het niet teveel moeite is, zou je mij ook het boekje kunnen mailen? melodielateur@hotmail.com
Hoe ben je aan je boekje begonnen? Heb je je eerst gebaseerd op andere boekjes of had je een bepaalde structuur die je kon volgen? Tips zijn welkom! Waar heb jij jouw leuke teksten gevonden?
dank je!
Melodie 



Stephanie

 Meld misbruik16-11-2010 0:43:41

Hey Evelyne, ik ben op zoek naar Engelse teksten, dus als je mij je boekje ook kunt doorsturen, dat zou geweldig zijn! groetjes



Kristin
16-7-2011
 Meld misbruik16-11-2010 10:35:10

Hoi,
dankjewel Evelyne! Mijn adres is kristinhimpens at hotmail.com.
groetjes,

Kristin



valerie
25-6-2011
 Meld misbruik3-2-2011 21:01:23

hey Evelyne,

Zou je het boekje ook naar mij willen mailen?
de_clercq_Valerie@hotmail.Com

Alvast bedankt!!

groetjes Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info