Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen eind mei. Mijn kapster heeft gezegd om in januari te bellen voor een afspraak voor een proefsessie. Ik denk dat je dit niet te vroeg moet doen, zodat alles nog vers in het geheugen (van jezelf en van je kapster) zit. Maar je moet eventueel nog wel tijd genoeg hebben (moest het tegenslagen) om het opnieuw te laten doen.
hoi Ellen, Bij mij hebben ze aangeraden om je proefkapsel met je (eerste) pas te combineren, zo weet je ineens of je kapsel bij je kleedje past! Voor mij zal dit dus in januari zijn :-) groetjes Joyce
Ik ga op 8 juli mijn kleedje passen in de namiddag, 's morgens ga ik naar mijn kapper gaan om al eens te proberen. Ik neem er een dag verlof voor, dus mijn aanstaande zal er niets van te zien krijgen :)
Veel op voorhand hoeft dit niet, zo zit alles nog 'vers' in je geheugen. Wij trouwden in juli en toen mijn beste vriendin trouwde in mei, heb ik mijn proefkapsel laten doen (uiteraard wel zonder de pareltjes erin). Zo had ik toch al een idee en kon ik mijn kapsel de hele dag en nacht uitproberen! Dit is toch wel een aanrader, want tegen 's avonds begon het achteraan wat 'uit te zakken' en los te komen. Dus op de dag zelf heeft de kapster het achteraan een beetje anders gedaan, zodat het stevig zat. Ik wou op deze dag toch sowieso naar de kapper en op deze manier viel het voor mijn man ook niet echt op dat het mijn proefkapsel was en kon ik het ongemerkt ten volle 'testen'.
ik heb mijn kapsel niet op voorhand laten doen, ik ben gewoon op mijn trouwdag om 7u 15 bij kapper gegaan en die heeft mijn haar opgestoken hij mocht er zijn zin mee doen en dat was dik in orde, ik vind dat persoonlijk niet nodig om op voorhand het al te laten doen..
ik denk dat je dat best eens aan je kapper vraagt. wij trouwen in februari, en ik heb gisteren een eerste proefkapsel laten doen. dit kwam gewoon goed uit, ik moest toch naar de kapper en vertelde daar dat ik ging trouwen. gezien mijn volgende kappersbeurt rond de feestdagen is (ik ga ongeveer om de 2 maanden naar de kapper), ging ze dan niet veel tijd hebben, dus deed ze het liever nu. en ik wou toch graag vooraf eens zien wat ze ermee kon doen...