Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs kerk

  11-5-2003 19:54:37
Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om in de kerk te trouwen? Wij trouwen op 7 mei 2004 te Sint-Lievens-Houtem, maar vinden niets over de kerk op internet.

katrien
7-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 944


an
14-6-2003
 Meld misbruik11-5-2003 21:17:10

Hallo,

Wij moeten 200€ betalen
In deze prijs zijn de boekjes en de versiering niet inbegrepen!

Groetjes



Sandra
20-9-2003
 Meld misbruik12-5-2003 14:33:26

Hey,
wij trouwen op 20 september 2003 voor de kerk. Ook wij betalen € 200,dit bedrag is ook zonder boekjes, versiering en muziek.



heidi
1-8-2003
 Meld misbruik12-5-2003 17:17:42

Wij trouwen op 1 augustus en betalen ook 200 euro voor de kerk. Bij ons zit de muziek er wel bij, maar de versieringen en kerkboekjes niet.
Groetjes
Heidi



Sarah
7-6-2003
 Meld misbruik22-5-2003 12:23:10

Dag katrien,

wij trouwen op 7 juni 2003 en betalen 345 euro voor de kerkdienst hier zijn ook de boekjes en bloemen niet inbegrepen. Ik geloof dat wij een hele dure priester hebben!!!!

groetjes Sarah



Evelyne

 Meld misbruik2-6-2003 13:52:26

wij trouwen op 25 oktober 2003 om 14 uur en betalen 245 euro voor de kerk. De rode loper is hierbij inbegrepen. Het best informeer je hiervoor eens bij de priester die jullie huwelijk zal inzegenen. er is ook een verschil tussen de mis om 11 uur en in de namiddag.
Alvast veel succes bij de voorbereidingen van jullie huwelijk!



Cousaert

 Meld misbruik23-12-2003 9:22:48

Ben ik de enige die dit ronduit belachelijk vindt, dat je zoveel moet neertellen voor die stomme kerk. Stelletje afzetters denk ik dan soms, ze mogen blij zijn dat we nog voor de kerk willen huwen! Dat we een bedrag voor de parochie moeten geven begrijp ik, maar toch geen 250 Euro????? Ben ik de enige die dit denkt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info