TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
15-5-2010
|
26-10-2010 15:25:36
Hey An, Onze zaal werkte ook samen met Blue Moon, maar we mochten ook een andere DJ nemen op voorwaarde dat we dan de huur van de installatie betaalden. We hebben ook met Blue Moon gesproken maar die bleken 2 à 3 x zo duur te zijn tov andere DJ's, zeker als je wat extra lichteffecten bijneemt, want die standaard is echt ondermaats... Daarom hebben we uiteindelijk niet voor hen gekozen. Ik moet wel zeggen dat de DJ op zich wel goed is (hebben 1 ervan bezig gehoord op een andere feest), alleen gewoon veel te duur... Welke zaal hebben jullie gekozen? Groetjes en succes!
|
|
Laura
14-5-2011
|
26-10-2010 16:43:03
Onze zaal heeft ook standaard Blue Moon, maar wij kiezen een bevriende DJ. Over Blue Moon kan ik dus helaas niets zeggen? Welke zaal hebben jullie? Wij Lemenhoek in OLV-Waver.
groetjes!
|
|
marleen
22-1-2011
|
26-10-2010 17:10:38
hey
onze zaal (kasteel van Brasschaat) werkt ook met bleu moon,
en wij hebben een andere dj gekozen omdat we hen niet kende.
de dj die we nu hebben speelde ook op het feest van men zus en we waren daar erg tevreden over.
dus was de keuze snel gemaakt!
groetjes
|
|
An
11-6-2011
|
26-10-2010 21:38:17
Onze zaal is het Sint-Janbergklooster te Zelem. Als we hun niet nemen moeten we ook de huur van de installatie betalen. Ik ben zeer benieuwd naar de afspraak en wat ze te zeggen hebben maar ik zal zeker ook naar andere DJ's uitkijken. Bedankt voor de reacties!
|
|
dj LeBart
|
26-10-2010 22:26:12
Sint jansberg klooster is een mooie zaal ...
De huur van de installatie betaal je sowieso ... als je elders trouwt en je moet een dj met installatie nemen betaal je evenzeer de huur van het materiaal. Bluemoon materiaal is over het algemeen meer dan voldoende voor de gemiddelde dj om zijn ding op te kunnen doen, de prijs voor zulk een installatie is "marktconform". Lichtinstallatie is basic, 2x 4 knipperende spots.
Het is een dj centrum ... ze hebben tal van dj's afhankelijk van jullie wensen selecteren zij een dj voor jullie.
|
|
Sarah
3-6-2011
|
26-10-2010 22:53:31
Hey,
Onze zaal (kasteel van Brasschaat) werkt ook met Blue Moon, maar gezien de reacties die ik hier op de site al had gelezen, zijn we momenteel ook op zoek naar een andere DJ.
=> Mocht iemand van jullie zijn/haar DJ (in de buurt van het Antwerpse is wel handig) kunnen doorgeven, dat kan altijd wel handig zijn om te weten!
=> Sofie & Marleen, wie hebben jullie uiteindelijk gekozen?
=> Sofie, kan jij me evt. nog eens de coördinaten van jullie fotografe doorsturen? (sarah.casteels @ gmail.com, aan elkaar dan).
Mercikes!
Groetjes,
Sarah
|
|
An
11-6-2011
|
27-10-2010 11:18:16
Mijn verloofde had zich gisteren ook al bezig gehouden met recensies over Blue Moon. Hij was ook al geneigd om een andere DJ te nemen en de installatie te huren. Hij had er al 1 gevonden die voor 400 euro kon draaien en voor 200 euro vanaf de receptie ook kon filmen. Er waren ook nog ander mogelijkheden maar die moeten we smane nog eens overlopen. Maar als iemand een heel goede DJ weet die op 11/6/11 nog vrij is en naar Zelem kan omen laat het dan zeker maar weten.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
27-10-2010 18:10:19
Mail me nog eens jullie muzikale voorkeuren An. Heb ik nog niet.
grtz www.discovideo.be
|
|
Dierk
|
27-10-2010 19:44:08
Beste An,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be, neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...wij komen op regelmatig in Sint-Jansbergklooster...Mvg, Dierk Van Paemelen
|
|
Greta
|
28-10-2010 9:44:07

|
|
marleen
22-1-2011
|
28-10-2010 21:02:25
@ Sara, wij hebben dj Hans! Super goede dj!
( heeft het trouwfeest van men zus gedaan)
Wij wouden absoluut deze dj en hebben dan ook onze datum beetje
Aangepast aan zijn agenda...
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|