TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
15-10-2010 11:53:29
Wij gaan wss Everytime I think of you van Marco Borsato en Lucia Silvas nemen. Het is een traag liedje en soms komen er snelle stukken in om zo wat ambiance in onze openingsdans te krijgen.
Ik ga topic wel verder mee volgen, misschien dat ik nog leukere ideeën te lezen krijg!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
15-10-2010 11:56:23
Everything van michael buble vind ik ook wel mooi
|
|
kristel
1-7-2011
|
15-10-2010 12:43:02
wij gaan wsl voor 'when you say nothing at all' van ...(weet het zo direct nimeer)
|
|
kristel
1-7-2011
|
15-10-2010 12:44:12
ofwel amazed van lonestar
|
|
Claudia
12-8-2011
|
15-10-2010 12:53:38
Wij gaan waarschijnlijk voor Everything van Michael Buble
|
|
Sara
20-8-2011
|
15-10-2010 13:03:18
Everything van Michael Bubblé zal waarschijnlijk al in de kerk gespeeld worden :-) Dus vind het ook een heel mooi nummer.
Everytime I think of you van Marco Borsato zei me niet zoveel, dus ben net youtube eens gaan opzoeken en ja dat is idd wel een leuk liedje... Maar ook hier weer, kom al op Zij van Marco Borsato binnen in de kerk en ik wil met mijn vader dansen op het liedje dochters van Marco Borsato... Dus ik vrees dat mijn man dan gek wordt :-)) too much marco... haha
|
|
Emmy
13-8-2011
|
15-10-2010 13:24:02
Haha Sarah ... too much Marco ...
Ja ik zou nu ook niet nog eens Marco nemen hoor.
Heb je niet een liedje dat een speciale betekenis heeft voor jullie. Of als je er nu 1 kiest, heel veel spelen en naar luisteren, dan wordt het toch ook jullie nummer vanaf nu hoor. Zal nog eens meedenken. Op www.youtube.com heb ik al eens de mooiste love songs of weddingsongs ingetikt. daar kan je ideetjes opdoen.
Wij gaan toch 3 nummertjes nemen, 3 slows, maar de eerste echt heel slow/traag en dan elke keer beetje meer tempo. Geen onozele dansjes en van die toestanden, maar mooie dansen waar we dansschool voor gaan volgen. Zal ze eens doorsturen.
Emmy
|
|
M.
18-6-2011
|
15-10-2010 13:26:40
ook een leuke: my girl van the temptations ( vind ik een heel vrolijk nummer..)
|
|
Emmy
13-8-2011
|
15-10-2010 13:32:43
Ik heb het terug gevonden:
1/eerst een 2 minuutjes echt een plakker (misschien I will always love you van Whitney Houston of I wont miss a thing of ...)
2/ dan stukje van deze dans op you tube:openingsdans Roy en Inge
3/dan bijna helemaal dit stukje op you tube:Anna & Rad Geller 2nd Wedding Dance - Salsa
Denk niet dat we er komen met 5 danslessen haha
Grtjs
|
|
Emmy
13-8-2011
|
15-10-2010 13:45:09
" You" van Ten Sharp
" Come away with me" Norah Jones
|
|
Karine
25-6-2011
|
15-10-2010 13:50:00
wij nemen waarschijnlijk: this never happened before (the lake house) - paul mccartney - klinkt wel triestig, maar ik vond het een superfilm en een heel mooie tekst...
gr,
Karine
|
|
Nancy
2-10-2010
|
15-10-2010 14:22:59
Wij hadden 2x 'Face in the crowd' bij het binnenkomen en het buitengaan van onze viering! super mooi lied!! Als openingsdans: 'When I lay beside you' van K's Choice.
grtz,
|
|
Melodie
4-6-2011
|
15-10-2010 14:34:42
Hey, wij hebben gekozen voor 'ik heb je lief' van paul de leeuw. Ingetogen, maar zo mooi. Om toch niet te lang een tegelplakkertje te hebben (duurt 4 minuten!) zou ik hem willen combineren met 'de meeste dromen zijn bedrog' van idd onze marco. Maar euhm, daar moet ik nog een beetje aan werken want mijn vriend is nog niet echt overtuigd :-) Och ja, even het charme offensief bovenhalen :-)
|
|
Niki
27-5-2011
|
15-10-2010 15:09:37
Wij gaan voor Vlaams. Aangezien wij beiden fan zijn van Clouseau zal het "Gek op jou"worden. Onze eerste keuze was "De juiste vergissing" omdat dat heel toepasselijk is maar anagezien mijn toekomstige 2 linkervoeten heeft gaan we voor een trager liedje
|
|
Annelies
7-8-2010
|
15-10-2010 15:33:44
Hallo,
Wij hadden Your song, niet van Elton John, maar de versie van Moulin Rouge. Wij hadden hierop rumba met Argentijnse Tango gedaan. Iedereen vond het heel speciaal (en zeker niet cliche )
Veel succes
Annelies
|
|
Kelly
11-6-2011
|
15-10-2010 19:29:04
@kelly 4-6-11: hoe gaan jullie dansen op die snellere stukken? vind het ook een heel tof nummer, maar we zijn zeker geen ervaren dansers...
Ik vind van Cascada, everythime we touch, de trage versie een supermooi nummer! Wou dit tussendoor mixen met de dance versie, maar hoe dans je er dan op he, zelf n danske make of jumpe? Krijg mijne toekomstige ok nog ni 100% overtuigd, dus bij mij blijven andere opties ook nog open!
gr Kelly
|
|
isabel
23-10-2010
|
15-10-2010 20:17:47
Wij hebben "It is you..." van Dana Glover
|
|
Carolina
1-8-2009
|
15-10-2010 20:46:20
Wij hebben een trage cha cha gedanst op Sway van Dean Martin. Onze 2de keus was because the night. Dit zou dan een mengeling van slow, discoswing en chacha geworden zijn.
Patti Smith Because the Night
Clouseau Altijd Heb Ik Je Lief
Tracy Chapman Baby can I hold you
Stevie B Because I Love You
Wolter Kroes Ik heb de hele nacht liggen dromen
Luther Vandross - Here and Now
Anastacia and Eros Ramazotti I belong to you
Boys 2 men - I Swear
Barbara Dex - Iemand als jij
Paul De Leeuw Ik Heb Je Lief
Glen Medeiros Gonna Change My Love for You
The Platters Only You
Maria McKee Show Me Heaven
Ben E. King - Stand By Me
Dean Martin - Sway
Pussy Cat Dolls - Sway
Righteous Brothers Unchained Melody
Elton John YOUR SONG.wma
Johnny Logan Hold Me Now
The Scabs I need you
The Scabs Four aces
Barbara Dex I belong to you
Joshua Kadison Beautiful in My Eyes
Marc Anthony My Baby You
Marc Anthony Love Is All
Lionel Richie and Diana Ross Endless Love
Mariah Carey and LutherVandross Endless Love
Marc Anthony You Sang to Me
Marc Anthony I want to spend my lifetime loving you
Dana Glover\Shrek It Is You (I Have Loved)
George Strait I cross my heart
Dolly Parton You are
Peter Maffay Du
Koen Wouters en Sarah You are the Reason
Joe Cocker You Are So Beautiful
Bette Midler - Beast of Burden
Charlie Rich - A Very Special Love Song
Elton John CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHT
Jennifer Warnes and Joe Cocker Up Where We Belong
Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb'Dich
Mariah Carey I'll Be There
Mariah Carey Hero
Diana Ross When You Tell Me That You Love Me
Julio Iglesias and Dolly Parton When you tell me that you love me
Anouk Our Own Love
Bryan Adams, sting and Rod Steward All for Love
Bryan Adams Heaven
Julio Iglesias and Diana Ross All of You
groetjes, Carolina
|
|
Sara
20-8-2011
|
15-10-2010 21:18:03
@ Carolina:
:-) ik geloof dat dat de achterkant is van cd "de mooiste openingsdansen"
Heb ik van de week gedownload om eens te kijken wat ertussen zat en denk dat al die liedjes er wel in zaten :-)
@ Emmy:
Wij hebben wel zo een paar liedjes, maar één liedje gebruiken we in de mis (I don't want to miss a thing - Aerosmith) en ik weet niet of het wel echt kan als we dat dan ook nog eens nemen als openingsdans. Voor de rest hebben we nog "Slaap Lekker van Eva De Roovere" en dan is er nog Ti Amo van Umberto Tozzi maar je moet maar eens gaan zoeken op de vertaling van dat liedje... wil je niet echt op je huwelijk spelen ;-)
Grtjs!!
Sara
|
|
Emmy
13-8-2011
|
15-10-2010 21:58:52
Hey Sara,
ik vind het grappig en leuk dat wij toch dikwijls op dezelfde golflengte liggen he. Topkeuzes van je voor in de mis, echt waar !!!
Goh, ik zou zeggen, gewwon goed zoeken, naar tekst luisteren en gewoon je hart volgen. Iemand kan zeggen:dit nummer is het, maar jij moet daar nog wel het juiste buikgevoel bij hebben he. Ook misschien wat naar t soort ritme kijken, ivm het dansen. Wij hebben liever een slow met wat afwisseling van ritme in 1 nummer om er toch niet te hard een tegelplakker van op 1 vierkante meter, van te maken, snap je.
Je komt er wel uit hoor, weet ik zeker. Bezie het zo:veel romantische muziek zekers vanaf nu in jullie living en veel slows om nu al samen te dansen hihi
Grtjs
Zeg Sara, weet je nog dat je sprak over je cava bar en je "fingerfood" aan de kathedraal. Wij hebben het feestbusje voor aan de kerk gereserveerd, maar willen de hapjes zelf doen, toch wat minder kostelijk. Ik weet alleen niet goed wat te serveren. Ik moet het de dag voordien maken. Nootjes enz durf ik niet zetten hoor. Langs een traiteur gaan is misschien nog het beste.
|
|
Sofie
16-7-2011
|
16-10-2010 15:21:12
Onze openingsdans zal "The One" van Shakira zijn. Prachtig nummer. moet je maar eens kijken op youtube en je moet er dan zeker de tekst erbij nemen. echt goed. zalig nummer. hebben we de eerste keer gehoord toen we op reis waren naar luxemburg en we vonden het allebei een prachtig nummer. Ja een lied met een herinnering.
|
|
Katrien
25-9-2010
|
16-10-2010 16:55:20
Wij hadden Lonestar met Amazed. Dit liedje is bij ons echt niet goed gekend en iedereen vroeg nadien wie het was... heel goeie reacties op gekregen en het is ook makkelijk dansbaar voor als je man 2 linkervoeten heeft (zoals ik dus)
|
|
Sara
20-8-2011
|
16-10-2010 18:20:34
@ Emmy
Ja vind het ook wel best grappig, maar wel leuk ;-)
We gaan onze cavabar ook doen met "fingerfood" maar via saillart ook weer.
Heb geen zin om zelf met cava en hapjes te zeulen, ga al genoeg stress hebben ;-)
Als ik van jou was zou ik toch ook wel via een traiteur gaan voor de hapjes... Zo kan je de dag /avond voordien nog genieten van een rustige maar toch wel beetje zenuwachtige avond ;-)
Wat moeten jullie trouwens nog in orde brengen?
Grtz
|
|
Sara
20-8-2011
|
16-10-2010 19:50:20
We hebben nog een heeeeeel mooike gevonden....
Michael Jackson - Speechless
Wel moeilijk te vinden op youtube, best opzoeken op google...
|
|
Lindsey
14-5-2011
|
16-10-2010 21:04:57
denk dat wij deze 2 liedjes gaan nemen overschakelen met een mix en terug eindigen met eerste nummer
1ste: roch voisine ill always be there
2de: Jan Wayne - Because The Night
|
|
Emmy
13-8-2011
|
17-10-2010 0:38:51
Hey Sara,
Je hebt gelijk, ik heb besloten:het wordt traiteur de zoete Linde voor de hapjes, anders veel te veel gedoe. De flessen cava brengt mijn toekomstige de dagen voor trouw naar feestbusje. Wij kennen mensen waardoor een fles van 15 euro nog maar 5 euro kost, dus zou zot zijn, die van het feestbusje te nemen.
Ik ga zeker is naar dat nummer van Michael Jackson luisteren, en laat je weten wat ik er van vond !!!! Wij zoeken ook nog een echte slow voor de 1ste 2/3 min, pf niet makkelijk he haha.
Wat moeten we nog in ode brengen:zal je anders mijn checklist doorsturen ...
Tot later
Verlovingsdag: 10 juni 2010 Trouwdag: 13 augustus 2011 Dagen tot Trouwdag: 300 Huidige fase: 2 Volgende fase start op: 13 februari 2011
Checklist - To Do
Done
1 Nieuws vertellen v 1 Datum vastleggen v 1 "Ja natuurlijk!" v 2 Ideeen opdoen (tijdschriften) v 2 Voorlopige gastenlijst v 2 Ideeen opdoen (internet) v 2 Concept voor het feest kiezen v 2 Dagindeling v 2 Budget vastleggen v 2 Zaal locatie v 2 Getuigen kiezen v 2 Ceremoniemeester kiezen v 2 Kerk en predikant v 2 Auto kiezen en huur vastleggen v 2 Fotograaf kiezen v 2 Videograaf kiezen? v 2 Stop met piekeren v 3 Kleding bruid v 3 Kleding bruidsmeisje(s) v 3 Kleding moeders v 3 Kleding vrouwelijke getuige v 3 Dansles 3 Trouwringen v nog naar fede di oro gaan 3 Huwelijksreis v 3 Gemeentehuis afspraak 3 Gemeentehuis papierwerk 3 Gemeentehuis ambtenaar 3 Verlof aanvragen op werk 3 Budget doornemen v 3 Gastenlijst definitiever maken v 3 Muziek avondfeest v 3 Stop met piekeren v 4 Kleding bruidegom v 4 Kleding vaders v 4 Kleding mannelijke getuige(n) v 4 Huwelijkslijst / cadeaus v 4 Kleding bruidkindjes 4 Locatie trouwfoto's kiezen 4 Stop met piekeren 5 Kaart: tekst v 5 Kaart: ontwerp v 5 Programmaboekjes v 5 Bedankjes voor gast v 5 Diner menu vastleggen v 5 Catering avondfeest afspraken v 5 Receptie drank+hapjes vastleggenv 5 Afspraken met fotograaf/videograafv 5 Kerkdienst invulling v 5 Kerkdienst muziek v 5 Kapper kiezen, kapsel kiezen 5 Visagist kiezen, makeup kiezen v 5 Bijpassende schoenen voor allen 5 Stop met piekeren 6 Uitnodigingen versturen 4 maanden op voorhand 6 Bedankcadeaus voor hulp 6 Auto: chauffeur nodig? (vastleggen)v 6 Hotelkamers vastleggen 6 Stop met piekeren 7 Bloemen + decoratie bestellen nog corsage en bruidsboeket, alle decoratie in orde 7 Receptiealbum v 7 Stop met piekeren 8 Kleding nog eens nakijken 8 Lingerie? 9 Tafelschikking maken v 9 Gemaakte afspraken bevestigen 9 Pedicure en manicure 9 Bruidegom naar de kapper 10 Exacte aantal gasten doorgeven 10 Huwelijksreis bevestigen 10 Voldoende mooie paraplu's? 10 Trouwringen ophalen 10 Ontspannen 11 Tasje voor bruid met praktische zaken 11 Contant geld 11 Ringen klaar leggen 11 Op tijd naar bed 12 Genieten! 13 Persoonlijke bedankbriefjes
Fase verdeling 1 Pas verloofd -429 dgn110/06/2010 2 >12 tot 6 maanden voordien -422 dgn217/06/2010 3 6 maanden voordien -181 dgn313/02/2011 4 4 maanden voordien -122 dgn413/04/2011 5 3 maanden voordien -91 dgn514/05/2011 6 2 maanden voordien -61 dgn613/06/2011 7 6 weken voordien -42 dgn72/07/2011 8 4 weken voordien -28 dgn816/07/2011 9 2 weken voordien -14 dgn930/07/2011 10 1 week voordien -7 dgn106/08/2011 11 1 dag voordien -1 dgn1112/08/2011 12 Op de trouwdag 0 dgn1213/08/2011 13 4 tot 6 weken nadien 42 dgn1324/09/2011
Waar een v achter staat is in orde.
Bij mij is dat een tabel met kleurtjes, maar dat kopieert niet
|
|
Sara
20-8-2011
|
17-10-2010 12:07:09
@ Emmy:
Je je hebt me die checklist ook doorgestuurd, ken hem werkt heeeel goed ;-)
Maar amai, jij hebt toch al veel in orde ;-) Ik zie je huwelijksreis ook, waar trekken jullie heen?
Nummer van MJ gevonden?
@ Lindsey
Ja wou ook eerst een mix maken, maar ik merk dat er zoveel mensen dat doen, dat ik het niet meer origineel vond... En dus staan we terug bij af... ;-)
|
|
Emmy
13-8-2011
|
17-10-2010 15:22:40
Awel iedereen zal ons zot verklaren hihi, maar we gaan als gezin op huwelijksreis naar egypte. Heel mooi nieuw hotel. We kunnen gewoon niet zonder Lander (mijn zoontje). We gaan dan in september met ons tweetje nog een 3 daagse naar Venetë, maar zo op t einde van grote vakantie een week of zo alleen weg, neen voelen ons daar niet goed bij. En nu om eerst samen 2 weken weg te gaan als gezin, en dan nog eens mooie huwelijkreis met twee, dat kan er niet meer vanaf. Dus met drie 2 weekjes in een super mooi nieuw all-inn hotel. Een koppel gaat misschien ook naar daar. Zo samen en niet samen, snap je. Als wi dan 's avonds eens iets willen doen, kan Lander bij hun slapen. We zien wel ...
Ja ik heb naar MJ geluisterd. Ik zou dat eerder voor in de mis nemen, er zijn denk ik "betere", toffere openingsnummers. Of anders toch niet helemaal in het begin dat liedje laten beginnen, maar juist voor dat het ritme wat sneller wordt en hij begint te zingen.
Eigenlijk vind ik het zever dat iedereen zegt dat je en jaar nodig hebt om alles te plannen, als ik dat had geweten, had ik mei gekozen om te trouwen. Maar in de grote vakantie is dan weer leuker voor Lander.
Ik ben weer aan het ratelen, ga je laten, nog beetje gaan voetballen buiten pff lol. Nog een fijn weekend he Sarah.
Saluutjes, tot later
|
|
Sara
20-8-2011
|
17-10-2010 17:08:47
@ Emmy
Je hebt gelijk hoor wat je huwelijksreis betreft, wij gaan het niet doen aangezien wij met twee kids zitten... zou beetje te hectisch worden op huwelijksreis ;-) Maar weten nog niet naar waar, wordt zelfs mss uitgestelde huwelijksreis. Hangt ervan af hoeveel cadeau's we krijgen ;-) hihi
Wel ik heb het liedje van MJ oorspronkelijk al in de mis zitten tijdens het ondertekenen van de huwelijksregister. maar was aan het twijfelen om het als openingsdans te nemen... Maar je hebt mss gelijk, begin is mss net niet dat wat we zoeken...
Hebben nog tijd, vind wel iets ;-)
Grtjs
Sara
|
|
Emmy
13-8-2011
|
17-10-2010 17:24:42
Je gaat er dek ik ineens gewoon opvallen, zo van:aaaah awel ja, dit is het.
Ik heb heel veel filmpjes gezien op youtube:heeft me echt geholpen van wat je wel zou willen of niet.
Misschien dit (zoeken van liedje) even opzij zetten en iets anders regelen en dan daarna terug zoeken, kan ook helpen.
TUURLIJK vinden jullie een prachtnummer, waar je nog jaren aan zult terugdenken.
ind jij ook niet, dat volgend jaar augustus nog zo heeeeeeeeeeeeeeel lang duurt. Maar zeg tegen mezelf:eens januari zal het vooruit gaan. Ik zei ook al lachend tegen Maarten:ik ga volgend jaar in een gat vallen, want heb dan niets meer te regelen, geen projectje meer. Bij vele bruidjes volgt dan het volgende:kindjes, maar dat is bij ons ook al rond haha.
Grtjs
|
|
Sara
20-8-2011
|
17-10-2010 23:00:06
haha, ja dat is bij ons ook....
Ik vind dat het nog veeeeeel te lang duurt, maar idd vanaf januari zal het wel snel vooruit gaan. allé dat hoop ik toch ;-)
Kindjes en huis is bij ons al rond, dat is beetje de omgedraaide wereld... Maar wij gaan na de trouw sparen voor een nieuwe keuken en badkamer, dus das dan verbouwen... klinkt ook leuk hé ;-) en als dat allemaal klaar is volgt de tuin om rustig te genieten van ons lang en gelukkig leven ;-) hihi... Maar Rome is ook ni op één dag gebouwde hé, dus one step at a time.
|
|
Elke
2-3-2012
|
17-10-2010 23:17:40
@ Sara, wij hebben hetzelfde probleem, zo geen enkel liedje waar je echt kippenvel bij krijgt, dus blijven we zoeken. Maar Hello van Lionel Richie wat den je daar van?
@Emmy kan je mij mss die checklist ook doorsturen, ziet er super handig uit?
Voor de ringen willen wij ook eens gaan kijken bij die winkel, heb jij daar al reacties van mensen van gehoord?
Veel plezeier allebei nog bij het organiseren en dat het snel Augustus mag zijn!!
Wij trouiwen alle 3 een week na elkaar xxx
|
|
Emmy
13-8-2011
|
18-10-2010 8:57:48
@ Elke:
Elke, mag ik dan wel je e-mailadres aub. Ik heb van Fede di Oro alleen nog maar goede dingen gehoord:kwaliteit, mmoie ringen, goede afspraken, niet duur voor wat je krijgt, dus wij gaan zekers naar daar. Heb daar wel een ritje naar Izegem voor over.
Grtjs
|
|
Sara
20-8-2011
|
18-10-2010 17:02:23
@ Elke
Idd leuk dat we alle 3 na elkaar trouwen :-) Kunnen elkaar beetje volgen.
Hello van Lionel Richie vind ik ook wel mooi, vind zowiezo dat Lionel heel mooie stem heeft...
Wat de trouwringen betreft, iemand idee hoelang vooraf je deze moet bestellen? Want aangezien de goud prijs mega hoog staat momenteel wil ik ze nu nog niet bestellen maar wachten tot begin volgend jaar of zelfs maart/april
|
|
Fredie
26-6-2010
|
20-10-2010 14:32:01
Hey Sara,
toen ik begon te zoeken vond ik ook niet wat ik zocht. Tot iemand hier op het forum "Everytime I look at you" van Il Divo suggereerde. Gaan luisteren naar dat nummer, helaas enkel een live concert-versie en dan nog gefilmd met GSM :( Ben dan de CD gaan halen, kocht er uiteindelijk 3 van hen en toen, ja hoor, vééél kippevelmomenten gehad, o.m. met Angelina (een heerlijke wals), Unchained Melody of Hasta mi final (een in het Spaans gezongen trouwbelofte)... en dat is het dan ook geworden .
Anders op google gewoon eens hitparade + jaartal intikken. Meestal heb je wel ergens een overzicht van de hitparade van dat jaar en dankzij de vele titels, kom je uiteindelijk wel op iets, denk ik. Veel sukses alvast !
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|