Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BEDANK TEKST OP HET EINDE VAN MISBOEKJE

  27-2-2006 20:57:10
Hallokes, dankzijj de schone teksten en toffe ideeen is mijn misboekje bijna af... Alleen ik krijg maar geen originele tekst als dank aan de getuigen , vruidskindjes op papier.

Iemand ideeen?

Petra
30-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 3955


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-2-2006 21:05:44

Hey

Wij hebben dit:

Dankwoord
Danken is eventjes gelukkig worden om kleine en grote dingen, om wat mensen voor elkaar kunnen zijn, om het leven zelf.
Dank je wel mama en papa... om mee te helpen deze droom te verwezenlijken, maar nog meer voor alle jaren die hieraan voorafgingen, voor jullie onvoorwaardelijke liefde en steun.
Dank je wel EH Deken Eduard Jannssens, voor het inzegenen van ons huwelijk.
Dank je wel Alexander en Vicky, omdat jullie voor onze liefde wilden getuigen.
Dank je wel Yannick en Rune, onze prachtige bruidskindjes
Dank je wel Jean-Louis voor de muzikale begeleiding
Dank je wel Tante Yvette, Elke, Isabelle, Marleen en Veerle voor het voorlezen

Dank je wel aan iedereen die erbij was vandaag!
We vonden het fijn dat je even tijd wilde maken
om samen met ons dit moment te beleven.
Hopelijk zijn we thuis, brandt er licht.
Hoe laat je ook komt,
wie je ook bent,
WELKOM!



Petra
30-6-2006
 Meld misbruik27-2-2006 21:11:07

Voila , probleem opgelost!!!

Thanks

Ik weet 1 ding een huwelijk voorbereiden is niet simpel



Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik28-2-2006 8:25:08

Petra,

Ik zit hopeloos in de knoop met mijn misboekje. Zou je er iets mee inzitten om het jouwe naar me door te sturen als mogelijke (ik hoop het!) bron van inspiratie?

Mijn emailadres is: prutskepi@hotmail.com

Mercikes

Ineke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info