Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk is pasmodel! Raad?

  12-9-2010 22:12:17
Hallo bruidjes in spé en gommen ook natuurlijk. Zit met een enorm vervelend iets. Deze week moest ik mijn bruidsjurk gaan passen, de eerste maal. Met nog 26 dagen op de teller heb ik niet veel tijd meer hé. Ik ben samen met mijn moeder geweest en die is naaister. Dus die ziet dingen die wij niet zien. Toen ik mijn trouwjurk aandeed vond ik al dat het nipt was. Me verder geen vragen bij gesteld want ik was zo blij dat ik het eindelijk mocht aandoen. Mijn moeder gaf al een opmerking aan de verkoopster dat mijn rits achteraan heel zichtbaar was. (wat niet mag é bij zo een mooi kleed, de stof moet er over komen)
Aangezien ik geen slank figuur heb (maat 44) gingen ze mijn maat bestellen. Ze hebben me gemeten in januari en alles genoteerd. Toch spande mijn kleed en gaan ze het drie cm uitleggen nog. Mijn sleep, daar is precies nu een heel grote driehoek in verwerkt waar er 3 naden te zien zijn (die gaan van onder mijn poep tot aan mijn voeten)..Mijn moeder die dus naaister is had dit gezien maar dierf de moment zelf niets zeggen. Ik ben dus vandaag terug gegaan met mijn vriendin. Het was er enorm druk. Heb mijn kleed nog eens opgevraagd (mijn vriendin, mijn getuige moest haar suitekledij daar gaan passen). Wat zag ik in de sleep? Precies een kleurverschil in de sleep. Pfff. Heb de dame des huizes er bij geroepen, die zei, het is de lichtinval..Ik zag ook dat er aan mijn top pareltjes los waren gemaakt. Dan begon mijn euro te vallen..mijn kleed was mijn pasmodel, met alle puzzelstukjes samen te voegen kom ik tot die conclusie. Dinsdag ga ik eerst en vooral naar ginder om het te bespreken want ik voel me er superslecht door. Het kleed zelf wil ik houden want sta er beeldig mee. Die naden moeten weg gewerkt worden, desnoods met wat pareltjes of strassen..maar dat mag niet in het zicht vallen. En ik zie het niet zitten om volle pot te betalen voor een kleed die showmodel geweest is. Ik wil dit hier echt eventjes kwijt, zit er enorm mee. Hoe pak ik dit het best aan in de winkel? Ik zat te denken, ze kunnen me toch sowieso de leveringsbon tonen mochten ze "zogezegd" een nieuw besteld hebben. Heeft er nog iemand raad voor me? Bedankt alvast!

wendy
9-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1580


Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik13-9-2010 8:07:37

Hey Wendy,

Das wel een vervelende zaak natuurlijk.

Ik vind dat ze u dat eerlijk hadden moeten zeggen dat het een pasmodel is.

Ik zou toch eens serieus van mijn horen maken en een korting vragen hoor.
Het kan niet dat jij voor een pasmodel de volle pot moet betalen.

Ik zou zeggen veel succes ermee! En je zeker niet laten doen.

Groetjes

Tineke



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik13-9-2010 10:21:36

Dag Tineke, heb al traantjes gelaten..nu nog op zoek gaan achter een ander kleed is te laat. Op internet vind ik mijn kleed nergens terug ook..ben er van overtuigd dat het geen van de nieuwe collectie is maar vind dat allemaal niet erg. Gewoon, eerlijk zijn..en qua korting, ik zou toch graag er een 200 euro afdoen..zou dat teveel zijn? Grtjs



ilke
18-12-2010
 Meld misbruik13-9-2010 11:32:03

dag wendy!

ik heb afgelopen vrijdag mijn kleedje gevonden...is ook een pasmodel....kan trouwens niet anders want 'k trouw december ek. dus eentje bestellen was blijkbaar geen optie....
mij hebben ze spontaan een héél mooie korting gegeven!

dus: zéker vragen!!

succes!



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik13-9-2010 12:31:19

Hey Ilke,

Het mijne is besteld van 17 januari maar ja,er is geen nieuw besteld..en er zit een kleurverschil in de stof die ze ts de sleep gestoken hebben.. Weet me echt geen raad meer.
Vandaag zijn ze dicht. Heb me morgen een dagje verlof genomen..ga er onmiddellijk naar toe, er moet een oplossing gezocht worden..Bedankt voor de steun!



Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik13-9-2010 12:57:01

Hey Wendy,

200 Euro is zeker niet te veel. Ik zou zelfs nog hoger proberen mikken.

In ieder geval wens ik je nog veel sterkte toe en als er iets is mail me maar gerust op tineke.delplace@telenet.be

Groetjes

Tineke



Anke
20-8-2010
 Meld misbruik13-9-2010 13:51:38

Hey Wendy

17 januari is toch nog ruim genoeg om een jurk te bestellen!
Je moet je zeker niet schamen om een goede korting te vragen!
Laat je in elk geval niet ontmoedigen, voor alles is een oplossing.

Veel succes!



inge
15-4-2011
 Meld misbruik13-9-2010 17:47:13

Laat je niet doen Wendy! Als zij gewoon het pasmodel hebben verwerkt dan moet je eigenlijk enkel de 'aanpassingskosten' betalen, toch? De stof hadden ze immers al. Afhankelijk van de kostprijs van je kleed, zou ik toch zo'n 25 % korting vragen hoor. Neme iemand mee met een grote mond die je kan steunen desnoods. Vraag wel eerst of het echt wel het pasmodel is, natuurlijk...
Succes!




sarah
26-4-2011
 Meld misbruik14-9-2010 1:14:02

Hey meid,


Amai vind het echt erg voor je en laat je zeker niet doen want het is u grote dag en het is een schande dat ze niet eerlijk zijn geweest terwijl je er toch zoveel geld aan uitgeeft.

Zelf ben ik ook nog op zoek naar mijn droomjurk dus hou mijn hart al vast voor zulke dingen die kunnen gebeuren.
Ik denk wel dat je een leveringsbon kan vragen maar ze zullen het niet laten zein want zo weet jij aan welke prijs ze die jurk hebben besteld is het niet?

Mag ik vragen in welke winkel dat was?

Ik wens je veel succes en begin alvast met een groter bedrag, je hebt niets te verliezen zou ik zeggen maar eerder de winkel zelf.


Groetjes sarah



Kim
9-7-2011
 Meld misbruik14-9-2010 15:59:18

Hey Wendy,

Hoe is het verlopen in de winkel?
Heb je u korting gekregen?
Je bent niet de enige bij wie dit gebeurd! Mijn vriendin heeft dit ook gehad en thuis ontdekt na dat alles betaald was... Dit is erg en zou niet mogen gebeuren tenzij je dit op voorhand weet en korting krijgt.

XxX
Kim



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 16:35:27

Maar neen Kim, meen je dat? Ik heb GEEN korting gehad want ze blijft beweren dat het een nieuw kleed is..en ik en mijn moeder niet! Toevallig is het pasmodel niet meer in de winkel ook..ze heeft het net opgestuurd naar de leverancier..Vanbinnen is mijn kleedje totaal uit elkaar gehaald om het groter te maken, mijn sleep is een stuk korter geworden en heb gezien dat het zelfs al wat vuil is..Na lang discussieren en tranen gaat ze uiteindelijk een nieuw proberen bestellen.Of dat gaat lukken weet ik nog niet. Dus dat klopt niet. Verder zei ze ook dat ze "het pasmodel" die ik in januari gepast heb, gaat laten terugkomen van de leverancier om het te bekijken. Klopt niet écht écht het verhaal. Ben nu aan het overwegen om toch nog op zoek te gaan naar een nieuw kleedje, kweet het nog niet goed. Heeft je vriendin


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info