Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk gevonden

  9-9-2010 17:03:14
Heb vandaag bij mijn eerste pasbeurt direct de klik gevonden met mijn eerste kleed. Nu thuis begin ik natuurlijk te twijfelen. Moet ik niet eerst wat meer winkels doen om er zeker van te zijn dat dit het kleed is dat ik echt wil.

Elke
2-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1708


Kim
9-7-2011
 Meld misbruik9-9-2010 17:24:11

Hey,

Ikzelf heb ook maar 2 winkels gedaan en dan mijn kleed gekocht.
Op een aantal uur had ik dus ook mijn keuze gemaakt!
Je moet niet verder kijken als je weet dat dit je keuze is...
Ik heb even getwijfeld zoals jou omdat ik ook dacht " moet ik niet wat meer winkels doen".
Ik heb dit vorige week ook op het forum geplaatst en er kwam veel reactie op...
We zijn dus niet alleen die even twijfelen over ons kleed!!
Mijn tips is : Ga terug pas het opnieuw, heb je dan weer het wauw-gevoel dan is dat echt wel HET kleedje voor jou.
Mijn kleed is ondertussen al thuis en dit op 1 week tijd :D.

XxX




Elke
2-3-2012
 Meld misbruik9-9-2010 17:32:01

Bedankt voor je reactie, dit geeft me toch een rustiger gevoel, ik was dat al van plan om dinsdag terug te doen met een vriendin. Idd als ik het dan nog steeds WAUW vind moet ik niet verder zoeken. Het is ook omdat ik lange kante mouwen hebben en dit is zo anders dan het "tradionele" trouwkleed. Maar voel me er wel zelfzeker in. Ja ik had ook op 2 uur tijd het kleed gevonden. xxx



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-9-2010 17:33:46

Hallo,

Ik heb mijn kleedje ook in de eerste winkel besteld. Zelfs anderhalf jaar voor ons huwelijk. Ik twijfelde in het begin ook, hetzelfde gevoel als jij nu hebt. Maar wij zijn getrouwd op 7 augustus, en ik was nog steeds verliefd om mijn kleedje...

Groetjes
Annelies



eline
20-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 17:51:09

idem zoals annelies



Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 19:04:06

Hallo

In de winkel zeiden ze mij dat de meeste bruidjes klikken met het eerste of het laatste kleed dat ze passen! En ik klikte ook met mijn eerste kleedje, ben ook soms nog aant twijfelen, maar ik was zo gelukkig op die moment dat ik (hopelijk) niet mis ga zijn.
Idd jammer dat het gedaan is op één of twee namiddagen :( maar ja... mooie liedjes duren nooit lang hé.

Groetjes




Sara
21-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 19:50:52

Hallo,

Ik heb mijn kleed ook in de eerste winkel gevonden. Ik was eerst niet van plan om direct een kleed te kopen. Maar toen ik dat kleed aanhad was ik verkocht! Ik trouw op 21 mei 2011 en heb mijn kleed in april gekocht,dus zeer vroeg. Blijf bij je eerste keus, dat is altijd het beste!


groetjes




Liesbeth
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 22:17:24

Ik heb ook maar 1 winkel gedaan om mijn kleed te vinden. Ik mocht zeggen welke kleedjes ik mooi vond (die werden opzij gehangen). Daarna mocht ik uit mijn keuze zeggen met welk kleed ik wou beginnen. Ik ben gestart met het eerste kleed dat werd opzij gehangen.

Dat kleed is ook mijn trouwkleed geworden. Ik trouw volgende week zaterdag en ik ben er zeker van overtuigd dat ik zal stralen in mijn kleed.

Ik had inderdaad ook een 'klik' met het kleed. En ik heb er nog geen minuut spijt van :)




Sharon
20-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 22:50:03

Ik heb ook in de eerste winkel meteen mijn kleedje gevonden. Ik vond het meteen supermooi en mijn mama en oma ook. Niet twijfelen!



An
11-6-2011
 Meld misbruik10-9-2010 0:09:52

Ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en als ik dat hier zo lees heb ik precies een probleem. Ik heb 7 kleedjes gepast en bij geen een van de 7 had ik zoiets van wauw! Er was altijd wel iets wat niet 100 procent mijn goesting was. Ik had heel de tijd het gevoel 'bijna maar toch niet', zeer frustrerend! Morgen ga ik nog naar 2 winkels, hopelijk heb ik dan een klik bij een kleedje.



ann
2-7-2011
 Meld misbruik10-9-2010 9:28:25

ik ook bij de 2e winkel gekocht,ging gewoon even kijken met e vriendin,...ook in amper 1 dag...en ook een week later in paniek winkel gebeld of die bestelling al door was(want voorschot ook betaald).gelukkig was die firma voor bestelling net in verlof waardoor bestelling nog kon geanuleerd worden..ben dan teruggegaan met mn mama..trok eerst een ander aan(waar ik aan beginnen twijfelen was,want vond ook een 2e kleed mooi),ja,erg mooi.
toen trok ik mijn gekozen jurk aan en toen ik uit het pashok kwam was het een overtuigende O JA...van mn mama.en jawel,al mn twijfels waren plots ook weg...erg bizar dat je zo plots in paniek raakt,maar duidelijk een verschijnsel dat veel voorkomt :)
En ja,soms vind ik het ook spijtig dat ik het zo rap vond...maar waarschijnlijk zou ik uiteindelijk toch zijn teruggekeerd!!



Orily
7-5-2011
 Meld misbruik11-9-2010 18:08:47

Hetzelfde hier, ik twijfel tussen twee kleedjes, maar ga ze zeker nog eens allebei passen! En dan beslis ik ook al :) Ruim 7 maanden voor ons huwelijk :) !!



Maartje
21-5-2011
 Meld misbruik11-9-2010 20:18:41

Hé Sara! Ik trouw ook 21.05.2011 :)

Heb ook in de eerste winkel en bij het eerste kleedje mijn 'klik' gevonden, dus waarom niet? :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info