TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-8-2010
|
5-9-2010 21:42:33
Hey ,
Onze danslessen hebben wij in Berchem gedaan nabij Antwerpen bij DanzAteljee.
Als je naar Sterren op de dansvloer hebt gekeken , ken je Nicky mss...het meisje met het rode/acajou haar. Zij heeft ons les gegeven en twas echt super !
5 lessen kosten 200 Euro.
Grtjs Wendy
|
|
sabrina
4-2-2011
|
5-9-2010 22:09:08
Bedankt.
Waren 5 lessen wel voldoende? ik bedoel ; het is niet een klassieke slow ofzo, dus mss niet voldoende ?
|
|
chrisje
5-8-2011
|
5-9-2010 23:07:42
Helaba,
Als Lier je niet te ver is ga dan eens een kijkje nemen bij de walkiers in Lier, daar kan je vele dansen leren, ze hebben trouwens zaterdag om 20u een opendeur met dansdemonstraties en wat leuk eraan is deze word verzorgt door cursisten zo zie je wat je er ken leren.
Veel Succes...
|
|
Kelly
4-6-2011
|
6-9-2010 10:11:02
In dansstudio Reflex in wijnegem kan je ook privé-lessen nemen. Heel toffe uitbaters en was helemaal niet duur (goedkoopste van degene die ik heb aangeschreven, maar weet niet meer vanbuiten hoeveel het was....)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
6-9-2010 10:12:59
En Ekkart in Mortsel zou ook een aanrader zijn (daar heeft de uitbaatster ook mee gedaan met sterren op de dansvloer: Ellen Ekkart): 60 euro / uur
|
|
wendy
24-8-2010
|
6-9-2010 10:58:56
Hey Sabrina,
Natuurlijk zijn meer lessen altijd welkom maar 5 waren echt voldoende om het te kunnen..En natuurlijk moet je thuis elke dag oefenenen eh , dus die salon tafel opzij schuiven en shaken Ik moet nog één les doen en ben best tevreden over onze dans...mensen zullen versteld staan !
Alle zenuwen voor mijn huwelijk in het buitenland zijn nu voorbij , alleen de zenuwen nog voor de after-weddingparty en de openingsdans !
Grtjs Wendy
|
|
Floriane
|
13-9-2010 12:33:33
Hey sabrina,
Graag wil ik je verder helpen.
Ik ben sinds een jaar afgestudeerd als dansleerkracht en geef nu les in academies. Als hobby maak ik ook huwelijksdansen op de gekozen muziek van de koppels.
Ik woon in Antwerpen een heb een eigen auto dus kan gerust bij jullie thuis langskomen om te repeteren.
Geef me gerust een seintje! Succes!
Groetjes,
Floriane
|
|
sabrina
4-2-2011
|
13-9-2010 17:01:52
@floriane: kan je me gegevens doorsturen op saroja13@hotmail.com? dan contacteer ik je asap
|
|
caroline
12-8-2011
|
8-3-2011 1:05:03
Hallo Als bruid in spé en dansleraar kan ik je nog een adresje geven: www.dansstudioflash.be Prijs: €40/u. Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|