Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inzegening

  19-4-2004 11:20:46
Wij trouwen 20 augustus 2005 en graag willen wij in de tuin van de feestzaal onze inzegening houden in plaats van in de kerk. eigelijk zoals je het dikwijls kan zien in amerikaanse films of series! weet er iemand of dit mogelijk is?

Wendy
20-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1116


Nele
4-9-2004
 Meld misbruik19-4-2004 11:27:26

Hallo,
Ik denkn dat wat jij voorstelt zekerlijk mogelijk is met Rent a Priest. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat die wel soepel zijn van lokatie,...
Als je het totaal niet kerkelijk wil houden, kan je ook een bezinningsmoment geven in die tuin over vriendschap, liefde, trouw, eeuwigheid. En dan die teksten laten voorlezen door mensen die je zeer nauw aan het hart liggen, misschien met een rusitg muziekje (of gewoon het gefluit ban de vogeltjes!!) op de achtergrond.
Ook zijn hier op de pagina een tijdje geleden daar ook vragen omtrent geweest, misschien daar eens meelezen?

Veel voorbereidingsplezier nog!!!
Nele



Katja
9-7-2005
 Meld misbruik19-4-2004 20:21:03

het lijkt me inderdaad heel leuk dit te doen, maar ik vrees dat je wel rekening moet houden met het weer. Dat je een slecht weer alternatief hebt.

Veel succes

Katja



julie
14-5-2005
 Meld misbruik18-11-2004 15:23:15

Hoi,

Wij trouwen op 14 mei 2005 en wij doen juist hetzelfde. Wij trouwen namelijk ook in de tuin van onze feestzaal en dit hebben wij alleen kunnen realiseren door rent a priest in te huren. Wij hebben bij verschillende andere priesters aangeklopt maar geen enkele wou dit doen omdat dit zogezegd nie mag van hogere hand, wat wij flauwe kul vonden en zo hebben wij dan via de website van rent a priest Norbert Bethune gevonden.

Alvast veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info