TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
4-9-2010
|
30-8-2010 17:42:43
ja ik was ook begonnen aan een playlist, maar dat waren al 3 dubbele bladzijden en toen heb ik gezegd dat ik tegen mezelf gezegd, scheuren die handel, ze meoten maar hun zin doen, alhoewel dat ik mss een paar liedjes zal doorgeven, maar die lijst was toch een beetje veel hoor
|
|
Peggy
13-8-2010
|
30-8-2010 18:26:13
we hebben ons genre van muziek gezegd en gezegd wat we niet wilden.. en de dansvloer heeft altijd vol gestaan.. Onze dj heeft geen enkel liedje gespeeld van dat ik zou zeggen pfff dat is geen goed liedje.. heb wel een paar liedjes doorgegevn wat hij zeker moest draaien.
|
|
kelly
24-6-2011
|
30-8-2010 18:39:17
Wel , ik denk als je heel de avond vast wilt leggen qua muziek , dan kan je evengoed je laptop pluggen op de geluids instalatie en heb je geen DJ nodig toch ? Mijn vriend is nu alleen naar de afspraak met de DJ ( ik lig thuis in de zetel ziek ) we hadden zo onze genre opgeschreven , en dan de speciale gevallen wanneer we muziek nodig hebben : openingsdans , aanbrengen taart , binnenkomen feestzaal , tafelaanduiding .. Voor de rest geven we de DJ vrijkaart , tenslotte is het de bedoeling dat die zich afstemt op het feest publiek hé .
|
|
liesbeth
21-8-2010
|
30-8-2010 21:35:33
Hey!
vrienden van ons waren de DJ's van dienst, maar wij hebben toch een beetje 'een playlist' doorgegeven. Daarop stond gewoon kort wat we leuke muziek vinden en wat we absoluut niet wilden (bvb absoluut géén serviettengezwaai of "van-voor-naar-achter-van- links-naar-rechts" voor ons!)
Daardoor hadden zij een kijk op onze lievelingsgenres (die nogal uiteenlopend zijn) en konden zij daar een eigen draai aan geven. Bij nummers die ik echt graag wilde horen in de loop van avond had ik dat vermeld.
groetjes!
|
|
Annelies
2-10-2010
|
31-8-2010 9:30:37
Volledig akkoord met Kelly.
Wij gaan er van uit dat de DJ zijn vak kent. We hebben doorgegeven welke genres niet en wel. Voor de rest krijgt hij carte blanche.
|
|
kris
|
31-8-2010 11:07:23
ook akkoord met Kelly.
De meeste dj's zijn vakmannen en neem je een dj die heel vaak trouwfeesten doet, dan hoef je die man niet te zeggen wat hij moet doen.
Een playlist afgeven mag en kan uiteraard, maar die playlist moet een richtlijn zijn en geen epistel van 3 bladzijden.
Vooral je dj informeren welk genre muziek er moet gedraaid worden of wat juist niet, aangevuld met eventueel een lijstje van een 15-tal nummers dat moet gedraaid worden. Meer moet dat niet zijn!
Een goeie dj kijkt naar zijn publiek en voelt zijn publiek aan, en speelt daarop in en het resultaat moet dan "volk op de dansvloer zijn" en "happy people" !
|
|
Sharon
20-5-2011
|
31-8-2010 12:21:51
Bedankt voor jullie reacties :). 'k Heb idd ook een lijstje opgemaakt van een 10 - 20 nummers, dus dat zal dan voldoende zijn hé!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|