Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie alternatieve huwelijksviering

  19-8-2010 20:38:47
Hoi iedereen, Wij trouwen 11juli2011 voor de wet in wilrijk normaal, voor de vervaning van het kerkelijk huwelijk doen we een persoonlijke ceremonie in samenwerking met de vrijzinnige vereniging. Nu ben ik nog op zoek naar eenbinnen en buiten locatie voor deze viering. Iets met een mooi uitzicht, charmant kader, romantische sfeer....mag in een park zijn..alle ideeen zijn welkom!!!

Els
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1632


Baci
30-7-2011
 Meld misbruik19-8-2010 20:53:29

Hey

Mijn vriend en ik zouden graag ook zo'n viering doen. Hoe hebben jullie zoiets geregeld??

Seg en waarom niet in het Park van aartselaar? Vlak aan het sportcentrum?

Ik kan niet direct op de naam komen...

groetjes
Baci




Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-8-2010 9:32:56

Kasteel Steytelinck! Daar gaan wij eens kijken... Wij doen ook een viering van het UVV, Altaarnatief heet het... Leuk hé!

Doei
Sharon



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik20-8-2010 18:10:26

Dag Els,

Ik kan niet direct een zaaltje aanbevelen, maar alles kan een locatie zijn. Van een klein kapelleke langs de baan. Trouwens kapellekes zijn iets heidens (vrijzinnig) die de Christen hebben overgenomen. Tot het strand, ergens aan een rivier, het bos, een klein boerenschuurtje....

Leuke zoektocht gewenst!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info