TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kris
|
19-8-2010 15:10:17
Keuze uit dj's in overvloed en je hoeft ze daarom niet in de streek van Roeselare te zoeken....de meesten toeren over gans vlaanderen en een paar enkelingen gaan het over de grenzen heen zoeken...
Alle soorten muziek...dan denk ik direct aan het type dat zich allround dj noemt, en zo zijn er ook veel. Het is maar als je contact hebt met de dj en je echt zegt wat je wil, dat je dan al of niet een klik zal voelen...
Kies voor mensen die professioneel bezig zijn met hun vak en vooral mensen die jaren ervaring hebben in huwelijksfeesten.
Wil je kwaliteit, zowel op vlak van installatie als dj, bel dan niet de volledige gouden gids rond met enkel als 1ste vraag: wat is je prijs.....
Een dj die zijn vak au serieux neemt, zal je nooit direct een prijs kunnen zeggen...
Maak voor jezelf uit: kies ik de goedkoopste (dan is het niet moeilijk....maar.....????), of kies ik kwaliteit, een vakman met de nodige ervaring?
Je mag rekenen bij de betere dj's op een GEMIDDELD budget tussen de 400 en 600 Euro, zijnde dan wel: - geen extreme wensen inzake belichting (je kan van je trouwfeest eisen dat de volledige Carré/Noxx/e.a discotheken-verlichting wordt opgehangen, maar dan betaal je!!) - een dj die draait voor een volledige prijs (zonder bijkomende supplementen na een bepaald uur) - een dj die begint te draaien als het nodig is, m.a.w. die ongeveer aanwezig is een uurtje voor de openingsdans...
Met betere dj's bedoel ik de mensen die al jaren in het vak zitten en die intussen 'gevestigde waarde' zijn en die professioneel bezig zijn, al of niet in bijberoep of fulltime, maar die met andere woorden in zowel werk als muziek volledig LEGAAL bezig zijn.
Referenties ga ik niet geven....er zullen hier reacties genoeg komen van bruiden met referenties en ook zal er ongetwijfeld reactie komen van dj's die hun zelf en hun waren de hemel in prijzen...wat normaal is.
Ik kan je enkel advies geven en je maar 1 raad geven: contacteer en selecteer (hopelijk niet enkel op prijs-basis) een paar dj's, spreek er es mee en "voel het zelf aan" wat voor jou goed is.
Veel succes.
kris
|
|
kris
|
19-8-2010 15:16:59
o ja nog iets vergeten....wacht er niet te lang mee....de 5de maand is een 'populaire' maand bij goeie dj's....en dit niet enkel en alleen voor trouwfeesten...
|
|
Els
|
20-8-2010 11:53:58

|
|
Sarah
1-10-2010
|
20-8-2010 18:47:16
Dag Kirsten,
Wij hebben gekozen voor discobar imagine. (googlen)
We kunnen nog niet zeggen wat het is geweest, maar we hebben er vertrouwen in.
Shaked,,
S
|
|
Bart
|
21-8-2010 12:06:54
Ik sluit me voor een groot deel aan met collega Kris maar er is iets wat ik wel wil toevoegen en dat is:Laat je niet misleiden door de tarieven.
Er zijn dj's die hun tarieven hoog houden en zich daardoor LEGAAL TONEN terwijl ze dit NIET ALTIJD ZIJN!!!
Vraag steeds naar een contract en dan heb je iets in handen want de meeste mensen durven dit niet te geven als ze niet officieel dj zijn.Tenslotte kunnen ze dan ook geen facturen uitschrijven.
Het is dus niet omdat ze een hoger tarief vragen dat ze daarom legaal zijn.
Ik breek zeker geen mensen af maar wil enkel zeggen dat er sommige dj's zijn die een lagere prijs vragen ,ook officieel zijn en dus legaal spelen maar voel je vooral goed bij gesprekken.
Ga naar meerdere discobars en stel steeds dezelfde vragen.Ook als zalen een dj voorstellen ga je best naar verschillende discobars toe om te vergelijken en neem vooral jullie tijd voor de keuze maar begin wel tijdig in de speurtocht!
Veel succes!!
|
|
bjorn
|
21-8-2010 17:09:02

|
|
cindy
|
21-8-2010 22:51:29
wij hadden een supper dj ik zou eens moeten na kijken wat de prijs was onze familie zijn enorme feestbeesten en ik moet zeggen de dansvloer is geen enkele keer leeg gestaan ik weet dat hij dj wilfried caene noemt uit hooglede/gits echt een aanrader er zijn al 4 koppels die hem al genomen hebben die op onze trouw waren er was zelfs iemand bij die hem wilde voor een communie
veel plezier
|
|
kelly
24-6-2011
|
22-8-2010 21:05:46
Hey , Wij hebben op 30 augustus een afspraak met DJ wim van discotwentyone . hij vraagt 250 euro all in. hij is van hooglede dacht ik. Ik geloof dat die Bjorn hierboven ook zoiets was . Deze man vraagt geloof ik 250euro om te draaien tot 2 u. Hij is heel goed ook , doet dit al meer dan 10 jaar , heb hem ook al bezig gezien op een huwelijk.
Je mag toch rekenen op 250 minimum denk ik voor een DJ , heb al veel prijsoffertes gekregen van 400 + ik denk als er iemand minder dan 250 gaat vragen dat je dan moet opletten naar de ervaring enzo. meer dan 500 euro vind ik dan wel overdreven . Let vooral op dat je de All in prijs vraagt ! Laat je niet verassen door vervoerskosten / overuren ... ik ken een koppel die hierdoor 250 extra moest betalen. De man vroeg 200 euro. en hij zou heel de avond draaien... maar vanaf 3 u rekende hij 50 euro per uur / moesten ze nog eens 150 euro betalen voor zijn vervoer ( wat eigenlijk maar 30 km was)
best is van alles op voorhand schriftelijk vast te leggen in een vorm van een contract'je . Dit geldt trouwens voor alles hé : fotograaf ... videograaf .. misschien zelf feestzaal . overal schriftelijke bevestiging van krijgen.
|
|
kelly
24-6-2011
|
|
|
Steven
|
26-8-2010 12:55:19

|
|
kris
|
27-8-2010 11:41:56
Bjorn en Steven maken verdoken reclame hier en doen dit uit wanhoop. Boek deze zelfverklaarde dj's dus niet.
Bedankt Bart voor de opbouwende berichten hier op het forum en voor de steun.
En inderdaad, fixeer je niet te veel op de prijs, ik wil niet zeggen dat de duurste dj de beste is of zeker alles legaal doet...ik gaf gewoon "gemiddelde prijzen" om het trouwkoppel een idee te geven...enne, dit zijn dus wel degelijk all-in prijzen!
Check of de dj een ondernemingsnummer heeft, dat is al iets, en vraag naar zijn referenties en zijn "dj-loopbaan". Ga met menig dj een praatje doen, voelt het goed aan en kan hij je muzikale wensen bevredigen, dan is je keuze gemaakt.
Maak ook voor jezelf de keuze wat belangrijk is op je huwelijksfeest...bij de meeste koppels is het "eten" en den ambiance na het eten belangrijk en dit geldt ook voor je gasten! Zij gaan achteraf spreken over het al dan niet lekkere eten dat ze gekregen hebben en of ze zich al dan niet hebben geamuseerd. Bespaar daar dus niet TE veel op.
Veel succes!
|
|
Guido
|
14-11-2010 18:28:07

|
|
Guido
|
14-11-2010 18:28:57

|
|
barbara
|
10-1-2011 20:22:56

|
|
De WInne
|
24-1-2011 18:31:41

|
|
marnick
|
15-3-2011 14:51:39

|
|
jo
|
27-4-2011 22:59:46
hallo
langs deze weg wil ik jullie vragen of jullie nog naar een dj opzoek
zijn ik ben een allround dj en heb aantrekkelijke prijs
als je intresse hebt laat iets weten en we praten er over
groetjes dj jo
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|