Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ gezocht voor 13-05-2011

19-8-2010 12:28:53
Hallo,

voor onze trouw op 13-05-2011 zijn wij nog op zoek naar een DJ. Ons trouwfeest zou doorgaan in de streek rond Roeselare. Graag hadden we een DJ die een beetje alle soorten muziek draait (geen Techno...). Enerzijds vragen we ons af welk budget we daar best voor uittrekken? (We weten dat dit niet echt iets is waar je op bespaart, want een DJ zorgt mede voor de sfeer.) Anderzijds vragen we ons af of mensen ons iemand kunnen aanraden? Iemand die op hun trouwfeest gedraaid heeft of op een feest van vrienden/familie... Laat het zeker en vast weten!

groetjes
en nog veel succes met alle voorbereidingen...
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1560

kris

Meld misbruik19-8-2010 15:10:17

Keuze uit dj's in overvloed en je hoeft ze daarom niet in de streek van Roeselare te zoeken....de meesten toeren over gans vlaanderen en een paar enkelingen gaan het over de grenzen heen zoeken...

Alle soorten muziek...dan denk ik direct aan het type dat zich allround dj noemt, en zo zijn er ook veel. Het is maar als je contact hebt met de dj en je echt zegt wat je wil, dat je dan al of niet een klik zal voelen...

Kies voor mensen die professioneel bezig zijn met hun vak en vooral mensen die jaren ervaring hebben in huwelijksfeesten.

Wil je kwaliteit, zowel op vlak van installatie als dj, bel dan niet de volledige gouden gids rond met enkel als 1ste vraag: wat is je prijs.....
Een dj die zijn vak au serieux neemt, zal je nooit direct een prijs kunnen zeggen...
Maak voor jezelf uit: kies ik de goedkoopste (dan is het niet moeilijk....maar.....????), of kies ik kwaliteit, een vakman met de nodige ervaring?
Je mag rekenen bij de betere dj's op een GEMIDDELD budget tussen de 400 en 600 Euro, zijnde dan wel: - geen extreme wensen inzake belichting (je kan van je trouwfeest eisen dat de volledige Carré/Noxx/e.a discotheken-verlichting wordt opgehangen, maar dan betaal je!!) - een dj die draait voor een volledige prijs (zonder bijkomende supplementen na een bepaald uur) - een dj die begint te draaien als het nodig is, m.a.w. die ongeveer aanwezig is een uurtje voor de openingsdans...

Met betere dj's bedoel ik de mensen die al jaren in het vak zitten en die intussen 'gevestigde waarde' zijn en die professioneel bezig zijn, al of niet in bijberoep of fulltime, maar die met andere woorden in zowel werk als muziek volledig LEGAAL bezig zijn.

Referenties ga ik niet geven....er zullen hier reacties genoeg komen van bruiden met referenties en ook zal er ongetwijfeld reactie komen van dj's die hun zelf en hun waren de hemel in prijzen...wat normaal is.
Ik kan je enkel advies geven en je maar 1 raad geven: contacteer en selecteer (hopelijk niet enkel op prijs-basis) een paar dj's, spreek er es mee en "voel het zelf aan" wat voor jou goed is.

Veel succes.
kris

kris

Meld misbruik19-8-2010 15:16:59

o ja nog iets vergeten....wacht er niet te lang mee....de 5de maand is een 'populaire' maand bij goeie dj's....en dit niet enkel en alleen voor trouwfeesten...

Els

Meld misbruik20-8-2010 11:53:58

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik20-8-2010 18:47:16

Dag Kirsten,

Wij hebben gekozen voor discobar imagine. (googlen)
We kunnen nog niet zeggen wat het is geweest, maar we hebben er vertrouwen in.

Shaked,,

S

Bart

Meld misbruik21-8-2010 12:06:54

Ik sluit me voor een groot deel aan met collega Kris maar er is iets wat ik wel wil toevoegen en dat is:Laat je niet misleiden door de tarieven.

Er zijn dj's die hun tarieven hoog houden en zich daardoor LEGAAL TONEN terwijl ze dit NIET ALTIJD ZIJN!!!

Vraag steeds naar een contract en dan heb je iets in handen want de meeste mensen durven dit niet te geven als ze niet officieel dj zijn.Tenslotte kunnen ze dan ook geen facturen uitschrijven.
Het is dus niet omdat ze een hoger tarief vragen dat ze daarom legaal zijn.

Ik breek zeker geen mensen af maar wil enkel zeggen dat er sommige dj's zijn die een lagere prijs vragen ,ook officieel zijn en dus legaal spelen maar voel je vooral goed bij gesprekken.

Ga naar meerdere discobars en stel steeds dezelfde vragen.Ook als zalen een dj voorstellen ga je best naar verschillende discobars toe om te vergelijken en neem vooral jullie tijd voor de keuze maar begin wel tijdig in de speurtocht!

Veel succes!!

bjorn

Meld misbruik21-8-2010 17:09:02

cindy

Meld misbruik21-8-2010 22:51:29

wij hadden een supper dj ik zou eens moeten na kijken wat de prijs was onze familie zijn enorme feestbeesten en ik moet zeggen de dansvloer is geen enkele keer leeg gestaan ik weet dat hij dj wilfried caene noemt uit hooglede/gits echt een aanrader er zijn al 4 koppels die hem al genomen hebben die op onze trouw waren er was zelfs iemand bij die hem wilde voor een communie
veel plezier

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-8-2010 21:05:46

Hey ,

Wij hebben op 30 augustus een afspraak met DJ wim van discotwentyone .
hij vraagt 250 euro all in. hij is van hooglede dacht ik.
Ik geloof dat die Bjorn hierboven ook zoiets was .

Deze man vraagt geloof ik 250euro om te draaien tot 2 u. Hij is heel goed ook , doet dit al meer dan 10 jaar , heb hem ook al bezig gezien op een huwelijk.

Je mag toch rekenen op 250 minimum denk ik voor een DJ , heb al veel prijsoffertes gekregen van 400 +
ik denk als er iemand minder dan 250 gaat vragen dat je dan moet opletten naar de ervaring enzo.
meer dan 500 euro vind ik dan wel overdreven .

Let vooral op dat je de All in prijs vraagt !
Laat je niet verassen door vervoerskosten / overuren ... ik ken een koppel die hierdoor 250 extra moest betalen. De man vroeg 200 euro. en hij zou heel de avond draaien... maar vanaf 3 u rekende hij 50 euro per uur / moesten ze nog eens 150 euro betalen voor zijn vervoer ( wat eigenlijk maar 30 km was)

best is van alles op voorhand schriftelijk vast te leggen in een vorm van een contract'je . Dit geldt trouwens voor alles hé : fotograaf ... videograaf .. misschien zelf feestzaal . overal schriftelijke bevestiging van krijgen.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik22-8-2010 21:06:54

was de link van die persoon vergeten die 250 vraagt tot 2 u .
http://www.discomonia.be/

Steven

Meld misbruik26-8-2010 12:55:19

kris

Meld misbruik27-8-2010 11:41:56

Bjorn en Steven maken verdoken reclame hier en doen dit uit wanhoop. Boek deze zelfverklaarde dj's dus niet.

Bedankt Bart voor de opbouwende berichten hier op het forum en voor de steun.

En inderdaad, fixeer je niet te veel op de prijs, ik wil niet zeggen dat de duurste dj de beste is of zeker alles legaal doet...ik gaf gewoon "gemiddelde prijzen" om het trouwkoppel een idee te geven...enne, dit zijn dus wel degelijk all-in prijzen!
Check of de dj een ondernemingsnummer heeft, dat is al iets, en vraag naar zijn referenties en zijn "dj-loopbaan". Ga met menig dj een praatje doen, voelt het goed aan en kan hij je muzikale wensen bevredigen, dan is je keuze gemaakt.
Maak ook voor jezelf de keuze wat belangrijk is op je huwelijksfeest...bij de meeste koppels is het "eten" en den ambiance na het eten belangrijk en dit geldt ook voor je gasten! Zij gaan achteraf spreken over het al dan niet lekkere eten dat ze gekregen hebben en of ze zich al dan niet hebben geamuseerd. Bespaar daar dus niet TE veel op.
Veel succes!

Guido

Meld misbruik14-11-2010 18:28:07

Guido

Meld misbruik14-11-2010 18:28:57

barbara

Meld misbruik10-1-2011 20:22:56

De WInne

Meld misbruik24-1-2011 18:31:41

marnick

Meld misbruik15-3-2011 14:51:39

jo

Meld misbruik27-4-2011 22:59:46

hallo

langs deze weg wil ik jullie vragen of jullie nog naar een dj opzoek
zijn ik ben een allround dj en heb aantrekkelijke prijs
als je intresse hebt laat iets weten en we praten er over
groetjes dj jo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info