Terug naar overzicht
Ik heb mijn mama meegenomen en zij heeft zelf foto's genomen :)
Ik ben alleen gegaan. Ons mama zou daar toch maar zitten. Ik heb het fototoestel aan de kapster gegeven en zij heeft foto's getrokken. Ik ben wel meteen naar mijn ouders gegaan om het laten keuren. Maar ik moest toch mijn moeder gaan halen want die dag was het mijn 2e pas. Groetjes, Laura
De mama is hier mee geweest! :-)
Ik ga mijn trouwkleed passen als ik mijn proefkapsel heb... ideaal om te kijken of het goed gelukt is
mijn zus is meegeweest. vanvoor en opzij kon ik zelf goed kijken of het mijn goesting was... vanachter was een ander paar mouwen (zelfs met spiegel kon ik moeilijk inschatten hoe het nu zat), vandaar dat mijn zus haar "ultieme" goedkeuring moest geven ;)
Ik ben alleen gegaan, maar... ik ben op de dag van een trouwfeest voor vrienden geweest. Zo kon ik een hele avond al mijn kapsel 'dragen' en kon ik zien of het 'uitzakte' of niet. Uiteraard zaten er nog geen parels in mijn haar. Meteen zag ik ook de reactie van de anderen... ;-)
Ik ben alleen gegaan en thuis foto's genomen. Ik ga nog eens terug want ik was niet helemaal zeker van het kapsel!
Hé Dorothea, Ik heb het gevraagd aan mijn mama, maar ze zag het niet zitten. Bang dat hij zou voorstellen om haar haar te doen, terwijl ze naar haar eigen kapper wil gaan. Ik denk dat het misschien idd beter is, lang wachten enzo. Ik laat haar de foto's achteraf zien. Gegroet, S