Terug naar overzicht
Dag Nathalie wij hebben onze bedankkaartjes gemaakt via de website van 't Kruidvat. Het waren eigenlijk fotokaartjes. Ik heb er veel positieve reacties op gehad. En de kostprijs was 50 cent per stuk, dus ook niet duur. veel plezier bij het maken van de kaartjes groetjes Els
Wij hebben onze save the date kaartjes bij vistaprint besteld en ik bestel daar elk jaar men foto wenskaartjes met de kindjes erop ook voor de nieuwjaarswensen dan. ik ben zeer tevrededen over de kwaliteit en de vele keuze die je hebt en elke dag doen ze een actie, verzendkosten gratis, 30% korting, eerste 10 gratis enz... Voor onze 60 save the date kaartjes incl verzending was het 32 euro je kan er ook een foto in verwerken en ik dacht dat er gewoon een vaste upload kost bijkomt voor je complete bestelling hoeveel je er ook vraagt. Succes en ik weet zeker dat je zal vinden wat je zoekt! groetjes Fatimma
Wij hebben ze gemaakt bij fotokaarten.nl. Héél leuke reacties op gehad! Het waren eigenlijk postkaarten waarbij we op de achterkant een neppe postzegel met een foto van onszelf op hadden gezet (kan je ergens selecteren in het programma) en een zogezegde poststempel met onze namen en huwelijksdatum.
Wij hebben de onze ook besteld op fotokaarten.nl. Heel correct & mooie harde kaartjes, niet van die dunne slappe fotokaartjes. Vonden wij persoonlijk mooier! :)