Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes

12-8-2010 15:07:03
Onze dag is al een kleine maand achter de rug. Nu wou ik graag bedankkaartjes maken.
Maar weten jullie misschien welke site hiervoor geschikt is.
Ik ben wat aan het zoeken, maar kan niet onmiddellijk iets moois vinden.

Groeten,

Nathalie
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 858

Els
29-5-2010
 Meld misbruik12-8-2010 15:49:13

Dag Nathalie

wij hebben onze bedankkaartjes gemaakt via de website van 't Kruidvat. Het waren eigenlijk fotokaartjes. Ik heb er veel positieve reacties op gehad. En de kostprijs was 50 cent per stuk, dus ook niet duur.

veel plezier bij het maken van de kaartjes

groetjes
Els

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik12-8-2010 15:59:57

Wij hebben onze save the date kaartjes bij vistaprint besteld en ik bestel daar elk jaar men foto wenskaartjes met de kindjes erop ook voor de nieuwjaarswensen dan.
ik ben zeer tevrededen over de kwaliteit en de vele keuze die je hebt en elke dag doen ze een actie, verzendkosten gratis, 30% korting, eerste 10 gratis enz...
Voor onze 60 save the date kaartjes incl verzending was het 32 euro je kan er ook een foto in verwerken en ik dacht dat er gewoon een vaste upload kost bijkomt voor je complete bestelling hoeveel je er ook vraagt.
Succes en ik weet zeker dat je zal vinden wat je zoekt!
groetjes
Fatimma

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2010 17:37:30

Wij hebben ze gemaakt bij fotokaarten.nl. Héél leuke reacties op gehad! Het waren eigenlijk postkaarten waarbij we op de achterkant een neppe postzegel met een foto van onszelf op hadden gezet (kan je ergens selecteren in het programma) en een zogezegde poststempel met onze namen en huwelijksdatum.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik12-8-2010 18:54:38

Wij hebben de onze ook besteld op fotokaarten.nl. Heel correct & mooie harde kaartjes, niet van die dunne slappe fotokaartjes. Vonden wij persoonlijk mooier! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...