Terug naar overzicht
hey, ik weet niet van waar jullie zijn, maar als je van limburg bent, ken ik er wel een aantal goede
hey ilona wij wonen in rummen da ligt tegen nieuwerkerke aan dus bijna limburg je mag altijd door mailen naar natachafabry@hotmail.com
oei dat is rij laat vrees ik... wij hebben die an ons 1jaar op voorhand moeten boeken...
Hallo, je kan eens proberen bij de mensen van Ka-events. wij hadden die en waren er zeer tevreden over. grtjs
hey, wij hadden een dj van climax music, mss kan je daar eens horen. Weet niet of er die dag nog iemand vrij is maar bij ons heeft de dansvloer zo goed als altijd vol gestaan en t was een geslaagd feestje! groetjes, Kristien
Hallo Natacha, Ik ben nog vrij op jullie dag en breng een combinatie van live muziek en dj. Wellicht op jullie feest? www.patriciafoort.nl Heel veel succes en geniet er van he...de dag is zo voorbij. Groeten, Patricia Foort
Je kan ook altijd eens een kijkje nemen op www.partyspinners.be .2 ervaren dj's die verschillende muziekgenres verwerken in een sprankelde mix.Zeker eens de moeite om een kijkje te nemen!Een aanrader!!GroetjesSandra