Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan liesbeth en pieterjan uit hasselt

  9-2-2006 14:41:43
Even een vraagje, jullie trouwen ook in Wimmteringen in de St-Niklaaskerk. Moeten we zelf voor een huwelijkskaars zorgen of zorgt de pastoor/kerk daar zelf voor?
Groetjes, Isabelle* 20/05/2006

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 599


liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 21:36:35

Beste Isabelle, geen idee :-)
Heb daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Wij hebben vorige zaterdag ons voorlopig misboekje binnengebracht en wachten dus nu af tot hij het terug in de brievenbus steekt of tot we iets horen :-)
Heb je kleertjes gevonden voor bruidskindjes? Dat was een superlief meisje, echt waar, een heel mooi kindje :-)
Groetjes,
als ik meer weet, laat ik het weten :-)

www.liesbethenpieterjan.be



robben
20-5-2006
 Meld misbruik10-2-2006 8:30:02

Ik ga dan eens even nr de pastoor bellen.
Ja, we hebben kleertjes gevonden voor de 2 bruidsmeisjes, maar niet die zaterdag (ik was zo ziek toen: grieperig en snipverkouden). We hebben deze zondag in Dilsen (ik woon nu in Maasmechelen) iets gevonden. Het staat hen wel schattig, de kidnjes zijn dan ook nog maar 3 jaar, dus hopelijk zijn 20 mei even lief als nu bij het passen :)
Trouwens ik kom nr jullie huwelijksmis kijken, kwestie van eens een trouw in de kerk van Wimmertingen te zien.
Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!
Isabelle
http://users.poink.be/isabelle-luk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info