Terug naar overzicht
Dag Wendy, Momenteel staat jullie datum nog vrij en als je wil kan je me steeds eens contacteren voor een offerte. Zelf ben ik reeds 22 jaar dj en heb dus wel al heel wat ervaring met huwelijksfeesten. Je kan steeds een mailtje sturen naar info@partysound.be of een bezoekje brengen aan onze website www.partysound.be Groeten, Bart
Hoikes, Ook bij ons kan je vrijblijvend een prijsofferte laten maken ... Ook kunnen we jou een massa referenties bezorgen van mensen die de afgelopen maanden en jaren hun feest via ons gedaan hebben. Steeds GARANTIE op een geslaagd feest. Meer info hierover kan je vrijblijvend aanvragen via info@ka-events.be of via www.ka-music.be of www.ka-events.be Ook is er voor de mensen bij ons die via wij trouwen.com boeken een extratje voorzien. Groetjes, Andy
Hoi Wendy,je mag me vrijblijvend contacteren ofwel via www.djlex.be of via 0475/70.49.27 Wieweet tot binnenkort. Mvg, Alex/Dj Lex
discovideo is een aanrader!
hallo, ik ben van sellewie en een kennis van mij is dj en doet mijn trouw samen met iemand en dit voor 350€, ik kan altijd eens zijn nummer geven als je dit wilt, hij doet ook veel fuifen zoals bach to the 90' s geweest in otegem overlaatst
hallo,Ik ken ook een super goede dj,die goede muziek speelt. Hij is ook niet héél duur. zijn naam dj stybi nr 0475/464744
Je kan ook altijd eens een kijkje nemen op www.partyspinners.be2 ervaren dj's die verschillende muziekgenres verwerken in een sprankelde mix.Zeker eens de moeite om een kijkje te nemen!Een aanrader!!GroetjesSandra