Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te voet naar gemeentehuis en kerk i.p.v. met speciaal vervoer?

  29-6-2010 16:21:54
Zijn er koppels die (bij goed weer) te voet naar het gemeentehuis of de kerk gaan i.p.v. met een ceremoniewagen?
Wij wonen op amper 800 meter van het gemeentehuis. En van het gemeentehuis naar de kerk is zo'n volle 200 meter

Wij twijfelen nog een beetje wat we zouden doen. De broer van mijn getuige heeft een Ford Mustang en heeft aangeboden om voor ons chauffeur te spelen. In eerste instantie vond ik dat wel een leuk idee. Maar nu weet ik het toch zo goed niet meer.
Op de tijd die we nodig hebben om in te stappen, naar daar te rijden, te parkeren en uit te stappen... zijn we te voet ook daar.

Wat zouden jullie doen?


Lieve
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1869


Carmen
6-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 16:41:13

Neem zo'n tuktuk!



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 16:46:51

het heeft zo zijn charmes om te voet te gaan
vrienden van ons zijn te voet door het stad gelopen van het stadhuis naar de kerk en hebben hele toffe foto's (hele bende die achter hen loopt enzo)

moest het bij ons niet allemaal zo ver zijn zou ik dat ook nog zien zitten



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik29-6-2010 18:49:56

wij gaan ook te voet naar de kerk.
Deze ligt vlakbij ons huis en het zou inderdaad nogal stom zijn om tot daar te 'rijden' en dan nog parking moeten gaan zoeken, terwijl er tegenover ons huis parking zat is.

Denk wel dat we heel wat beziens zullen hebben, maar ik vind het idee op zich wel tof. 't is eens iets anders hé :-)
Hebben ook nog getwijfeld over een bakfiets. Mijn ventje zou dan moeten trappen, maar da kost redelijk wat om te huren en tja, dan ben je er óók op een halve minuut hé....

Naar het gemeentehuis gaan wij wel met de auto want dat ligt in een andere deelgemeente, maar aangezien we dus te voet naar de kerk gaan, hebben wij geen suitewagens voorzien en zal iedereen met zijn eigen auto rijden.
Wijzelf worden wel gereden is een zo een beatle'tje.




An
9-7-2011
 Meld misbruik29-6-2010 19:22:00

wij gaan waarschijnlijk ook te voet naar de kerk. Dit ligt ook bij ons een paar meter van bij ons huis ... ik vind ook zoals je zegt het nogal gek om dat met de auto te doen, eer je bent ingestapt en goed en wel vertrokken, was je te voet al aangekomen...

gemeentehuis ligt wat verder dus dat zal wel met de wagen zijn

groetjes
An



Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik29-6-2010 19:54:09

aangezien wij geen zon gaan hebben gaan we met de belbus. dat is ook eens iets anders. maar die auto kan ook leuk zijn maar het is maar wat je zelf graag hebt.



natalie
14-8-2009
 Meld misbruik29-6-2010 20:10:02

Hallo,

We zijn te voet gegaan naar het gemeentehuis samen met ouders, broers en getuigen en het was echt zalig! We zouden het zo opnieuw doen! Er was een heel ontspannen en losse sfeer. De mensen die je passeren wensen je proficiat en wensen je het beste, auto's toeteren,... Onze ouders vonden het in eerste instantie maar een raar idee, maar zij zeiden ook achteraf dat het een heel leuk moment was.

En inderdaad, de fotograaf heeft onderweg foto's getrokken en dat levert leuke foto's op.

Groetjes,
Natalie.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2010 20:38:13

Mijn neef trouwt zaterdag en zal ook te voet naar het gemeentehuis en de kerk wandelen, want de ouders van de bruid wonen vlak over de kerk en het gemeentehuis is naast de kerk.



isabel
23-10-2010
 Meld misbruik29-6-2010 21:11:28

Jep wij gaan ook te voet.Ook maar wandelen tot het einde van de straat.
Mocht het regenen,nemen we gewoon de auto en parkeren we op de markt.



Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik29-6-2010 21:27:48

Ik heb dat ook al gedacht, om te voet te gaan. Ik had er geen idee van dat het toch nog vaak gebeurt. Leuk dat je dit vroeg en er zoveel reacties komen van mensen die dat ook gedaan hebben :)



Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 23:11:05

Hoi bruidjes,
ik ga ook tevoet samen in stoet en aan de arm van mijn papa naar de ceremonieplaats. Het is een bedevaartsoord hier bij ons in de buurt. Het is hier echt zeer kalm en weinig verkeer dus dat zal wel meevallen. Hopelijk is het goed weer want bij ons is de dankmis in openlucht. Dus dat wordt even stressen. Als het slecht weer is hebben we uiteraard een plan B maar het zou zonde zijn dat we het niet kunnen doen aan Bergenkruis. Gewoon doen, het kan alleen maar zéér intieme en intense momenten opleveren. Succes! Greetz Fabienne



vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 23:40:01

met de tandem, da zou leuk zijn en mooi versieren met bloemekes, da zou tof zijn en origineel, te voet is maar te voet e, ofwel gewoon met de fiets en de vrouw dan achteraan erop maar damet bijde benen langs ene kant, ook tof!!
groetjes vanessa



angela
2-10-2010
 Meld misbruik30-6-2010 10:17:19

WIJ GAAN OOK TE VOET. WE WONEN SHUIN OVER T GEMEENTEHUIS EN EEN PAAR HUIZEN VERWIJDERD VAN DE KERK. HET ZOU LANGER DUREN OM IN EN UIT DE AUTO'S TE STAPPEN DAN TE VOET TE GAAN. EN HET ZIJN WEER KOSTEN UITGESPAARD.


GREOETJES ANGELA



Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik30-6-2010 12:51:20

hihi, bij de zus van m'n verloofde was het ook zo 5 jaar geleden :D.
heel de suite is tevoet gegaan, tja twas ook zoiets van 600 m!
Het heeft wel iets vind ik :)
groetjes sharon



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik30-6-2010 14:10:54

Bedankt iedereen voor de reacties! Ik ben blij te horen dat er nog koppels te voet gaan.
Ik zie het meer en meer zitten om gewoon tot daar te wandelen!
We zouden dan enkel op voorhand onze auto aan de kerk moeten gaan parkeren zodat we na de viering onmiddellijk de auto kunnen nemen om naar onze fotolokatie te rijden.

groetjes,

Lieve




ilse
7-8-2010
 Meld misbruik1-7-2010 10:29:12

Hey Lieve,
Wij wonen in borgerhout en dat is een ramp voor parkeerplaats te zoeken, ook aan het districtshuis. Aangezien wij maar 2 straten verder wonen zijn wij ook van plan te voet te gaan. Ik moet dan wel een stukje over de Turnhoutsebaan (keidrukke baan) en heb wel wa schrik omdat dan iedereen gaat kijken (ben nie gewoon om in de belangstelling te staan) maar het is gewoon het gemakkelijkste.
Ik ben trouwens blij dat er zoveel zijn die schrijven dat ze ook te voet gaan, ik was al bang dat wij een uitzondering waren.
Groetjes,
ilse



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...