TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
26-6-2010 17:25:57
Ik ben niet van die streek, dus ik kan je geen bloemisten aanbevelen...
Bedenk eerst zelf eens wat je juist wil. Wij hadden een bloemenkrans rond de paaskaars (is een basisstuk, dat maken wij zelf in de bloemschiklessen van KAV, dus zou zéker geen probleem mogen zijn voor bloemisten), een afhangend altaarstuk en versiering aan de kerkstoelen van de middengang (ook dit is écht niet moeilijk! Ik ben juf in het eerste leerjaar en zo'n bloementuiltjes maken wij altijd zelf bij de eerste communie).
Het verbaast me echt dat je al 3 bloemisten hebt bezocht, waarvan 2 het gewoon niet zien zitten... Zeker omdat ik zelf nu al 3 jaar bloemschikcursussen volg en zo'n dingen écht niet moeilijk zijn, mits wat creativiteit...
|
|
Els
28-8-2010
|
27-6-2010 13:32:40
Dag Sarah,
Ga eens langs bij Fleurin in het centrum van Kontich. Wij hadden bij sommige bloemisten in Lier en omstreken ook al van die gigantische bedragen gehoord die echt wel overdreven zijn.
Bij Fleurin waren ze heel vriendelijk en de prijzen zijn er echt heel redelijk. Ze brengen de bloemen ook ter plaatse geloof ik, dus dat kan ook handig zijn.
Aangezien jij blijkbaar ook van deze streek bent, wou ik je vragen of jij soms nog ideetjes had voor fotolocaties (binnen en buiten) in de regio... Vooral die binnenlocaties vind ik wel moeilijk.
Groetjes,
Els
|
|
Tina
1-5-2010
|
28-6-2010 11:02:30
Sarah,
Ik heb gewerkt met Stef van Floristiek in Lier.
betaalbaar is niet echt het goede woord (bruidsboeket was 250 €) 
Maar hij maakt wel prachtige dingen !!!!
Mss moet je hem gewoon is uitleggen wat je wil, en kan hij het aan een schappelijke prijs doen.
Ik heb hem bruidsboeket, tafelversiering, aktaarversiering, ... laten doen, en dat was allemaal prachtig !
TINA
|
|
Sarah
11-12-2010
|
6-7-2010 16:49:26
Bedankt allemaal,
ik ga zeker gebruik maken van jullie tips.
Els,
ik ga er eens goed over nadenken. Want nu springen alleen voor de handliggende locaties in mijn gedachten:
begijnhof Lier,
Park Lint,
...
Wij hebben er voor gekozen alleen een dagreportage te laten maken, een soort fotostripverhaal dan... Zonder aparte locatie dus...
Ik kom er zeker nog op terug.
Groetjes,
Sarah
|
|
anouk
30-7-2011
|
6-7-2010 21:53:12
Hey, In Koningshooikt is er ook een hele goede bloemist (bloemenstudio) in de beekstraat. Van prijzen kan ik je niets zeggen, maar hun boeketjes zijn wel mooi en de bloemen blijven heel lang vers! Groetjes
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|