TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ife
15-7-2011
|
17-6-2010 20:15:27
Wij werken voor ongeveer een tweetal uur met een covergroep en daarna is er kampvuur met live gitaarmuziek (kleinkunst en meezingers)
|
|
Friedl
2-7-2010
|
17-6-2010 20:43:48
Wij houden een avondfeest met een klein aantal personen en vonden een DJ dus ook wat overbodig. Wij gaan zelf muziek laten spelen, met een muziekinstallatie (kamervullend) en muziek die we geselecteerd hebben.
|
|
Nele
14-5-2011
|
17-6-2010 20:45:56
@ Friedl: En is dat dan ook de bedoeling dat er gedanst wordt?
|
|
elke
10-7-2010
|
17-6-2010 21:22:22
Wij geven ook een avondfeest waarop zeker en vast gedanst wordt.
Bij ons speelt Mansana salsa band live muziek. Ze spelen niet enkel salsa hoor, ze coveren ook en hebben een zangeres bij.
|
|
Friedl
2-7-2010
|
18-6-2010 9:59:38
Het is inderdaad wel een beetje de bedoeling dat er gedanst wordt, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zal verlopen...
Dat is toch wel een puntje waar ik wat onzeker over ben, maar tja, een DJ hoefde voor ons niet, en een coverband, daar hebben we wat laat aan gedacht en kost ook vrij veel. Ik hoop dat gewoon muziek (gecombineerd met wat alcohol ) genoeg zal zijn. Met een DJ of een live-band heb je natuurlijk meer kans op een echt dansfeest.
|
|
An
7-8-2010
|
18-6-2010 20:34:53
Wij hebben ook geen DJ. Doen jullie dan een openingsdans? Dat lijkt me dan zo raar, want wat 'open' je dan?
Wij twijfelen hier nog over...
|
|
Nele
14-5-2011
|
18-6-2010 21:04:14
Hoi, Wij waren ook van plan om zelf met CD's enzo te werken...maar het is inderdaad de vraag of er dan wel gedanst wordt. Voor ons hoeft het niet per se, maar het zou wel tof zijn. We zoeken eventueel ook wel iets waar we de gasten nog mee kunnen entertainen. Zodat het niet enkel muziek en dansen gaat zijn...
Maar een openingsdans is toch iets wat ik wel een leuk idee vind...maar inderdaad als er niet echt een DJ is, is het misschien wat minder gepast... Alhoewel je zo wel duidelijk maakt dat er gedanst mag worden, he!
Groetjes
|
|
Nele
14-5-2011
|
18-6-2010 21:04:25
Hoi, Wij waren ook van plan om zelf met CD's enzo te werken...maar het is inderdaad de vraag of er dan wel gedanst wordt. Voor ons hoeft het niet per se, maar het zou wel tof zijn. We zoeken eventueel ook wel iets waar we de gasten nog mee kunnen entertainen. Zodat het niet enkel muziek en dansen gaat zijn...
Maar een openingsdans is toch iets wat ik wel een leuk idee vind...maar inderdaad als er niet echt een DJ is, is het misschien wat minder gepast... Alhoewel je zo wel duidelijk maakt dat er gedanst mag worden, he!
Groetjes
|
|
Friedl
2-7-2010
|
19-6-2010 11:36:19
Wij gaan wel samen dansen. Tijdens de maaltijd laat de feestzaal achtergrond muziek spelen. Daarna leggen wij onze playlist aan, die normaalgezien zal beginnen met een liedje voor ons om op te dansen... En daarna zien we wel :) Ik vind het wel iets dat niet mag ontbreken op een huwelijk, gewoon
samen dansen.
|
|
Friedl
2-7-2010
|
19-6-2010 11:36:21
Wij gaan wel samen dansen. Tijdens de maaltijd laat de feestzaal achtergrond muziek spelen. Daarna leggen wij onze playlist aan, die normaalgezien zal beginnen met een liedje voor ons om op te dansen... En daarna zien we wel :) Ik vind het wel iets dat niet mag ontbreken op een huwelijk, gewoon
samen dansen.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|