Terug naar overzicht
Dag Kirsten, De keuze van muziek hangt deels ook een beetje van de plaatselijke pastoor af.Sommigen zijn zeer kritisch op de keuze van de liederen en anderen hebben dan weer minder problemen met wat je zelf wil horen. Hetzelfde is eveneens zo met de keuze van eventueel een groepje of zangeres die in de mis komen om ze op te luisteren.Het is dus zeer belangrijk van op voorhand eens langs te gaan bij de pastoor en luister eens wat er mogelijk is. Als dj ben ik zelf reeds vele jaren bezig met het verzorgen van huwelijksfeesten in de meeste regio's van het land.Breng rustig een bezoek aan onze website: www.partysound.be Onze prijzen zijn regionaal gebonden en als je wil maak ik dan wel een offerte op van zodra ik jullie plaats van het feest weet. Je kan steeds info aanvragen op info@partysound.be Vriendelijke groeten, Bart
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...sinds kort werken we samen met een top zangeres wat muziek op huwelijksmissen,receptie's betreft... Mvg, Dierk Van Paemelen
Hoikes, Steeds vrijblijvend offerte en info voor alles wat met je huwelijk te maken heeft. ook heel wat referenties indien gewenst vrijblijvend www.ka-events.be vriendelijke groeten, Andy
Hallo! Wij trouwen volgend jaar in Oostende en bij ons komen Tine en Marjolein zingen in onze huwelijksmis. Zij komen wel van Antwerpen maar dit vormde geen probleem. Ze zingen en spelen piano, viool en dwarsfluit. Wij zijn eens gaan luisteren naar een huwelijkmis waar zij voor live muziek zorgden en het was heeeel mooi!!! Moest je intresse hebben, hun emailadres is tinepiano@hotmail.comAls DJ hadden wij graag BR Services genomen (www.br-services.be) uit Oostende maar hij was bezet op onze dag. We kennen hem vanop verschillende trouws waar wij waren en volle dansvloer gegarandeerd! Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes Lien
Je kan ook altijd eens een kijkje nemen op www.partyspinners.be2 ervaren dj's die verschillende muziekgenres verwerken in een sprankelde mix.Zeker eens de moeite om een kijkje te nemen!Een aanrader!!GroetjesSandra
hey Kirsten, mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.hij houd volledig rekening met uw wensen. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.hij houd volledig rekening met uw wensen.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine