Terug naar overzicht
Joke, Ik heb hiervan een paar foto's op PC staan, als je me je e-mailadres geeft, wil ik ze gerust doormailen. gr Stefanie
Op het forum hier is er een bruidje die echt een supermooi boeket had, ze noemt Veronique. anders moet je haar even opzoeken en foto vragen. Tijdje geleden heeft ze het verslag van haar trouwdag gepost samen met link facebook met foto's huwelijk.
a ja, nog vergeten te zeggen, ze had enkel een boeket met witte bloemen, maar misschien kan je dat idee/model overnemen en roze calla's in plaats erbij steken he..
Mijn boeketje zag er zo uit: http://www.facebook.com/album.php?aid=2063576&id=1408527312&l=5dd3b263c9#!/photo.php?pid=734493&id=1240628751
Hallo, Ik had een boeket van donkerpaarse calla's. Als je mij een mailtje stuurt, wil ik je gerust een foto toesturen. Mijn adres: gittevanbaelen@hotmail.com Groetjes en nog veel plezier! Gitte
gitte, kun je mij je boeketje is doorsturen aub, bedankt ikske_88@hotmail.com
ik heb een fotootje staan met witte en roze calla's, geef je e-mail adres maar, dan stuur ik het je door, dit wordt allesins de basis voor mijn boeketje