TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daan
27-8-2010
|
13-6-2010 14:27:16
Nel, Allereerst proficiat met jullie trouw. Het is leuk om te horen dat Lebart zo goed is. Wij hebben hem ook voor onze trouw en we hadden er direct een goed gevoel bij. Als er dan zo'n commentaar komt, kunnen we nog een stukje meer gerust zijn
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
13-6-2010 14:30:56
Gefeliciteerd Nel!
Ben blij voor je, heb al zoveel verschrikkelijke DJ's gehoord dat m'n toekomstige man en ik toch ook wel noodzakelijkerwijze iemand moesten hebben waarvan we zelf al gehoord hadden hoe die draait (bij 'n nonkel is da gemakkelijk ;) ).
Erg voor die vrienden, maar heb al op trouwfeesten de ergste blunders geweten... Ook dat de DJ geen respect had voor mensen die GEEN zin hadden om te dansen, en dat vind ik niet kunnen. Als je je vak kent, krijg je mensen op dansvloer door de juiste nummers te draaien, niet door volumeknop open te draaien zodat mensen die wouden praten, ofwel moeten vertrekken of moeten dansen.... Op die manier hoeft het voor ons echt niet!!
|
|
Dorien
9-7-2010
|
13-6-2010 15:46:47
Allereerst proficiat met jullie huwelijk!
Wel super om te lezen, want hij komt bij ons ook...
Hopelijk kunnen wij achteraf ook zo terveden terug blikken!
Groetjes Dorien
Nog 25 dagen te gaan whaaah 
|
|
Jolien
6-8-2011
|
13-6-2010 16:31:38
Wij zijn nog op zoek naar een goede DJ. Deze lijkt interessant. Welke regio draait hij? En wat kost hij ongeveer?
|
|
LeBart
|
13-6-2010 17:09:25
Jolien ... ik heb je een bericht verzonden.
|
|
marta
23-7-2011
|
13-6-2010 17:42:07
ik ben ook nog op zoek naar een dj en aangezien er hier toch al een paar zijn die met DJ Bart samenwerken is dat al een goed teken. Hoelang op voorhand moet je een dj eigenlijk reserveren? en inderdaad, kan iemand me een idee geven van de kosten? bedankt!
|
|
natacha
14-8-2010
|
|
|
Lieve
4-9-2010
|
14-6-2010 9:54:50
Blij dat te horen want wij hebben hem ook geboekt voor ons huwelijk op 4 september 
|
|
nel
12-6-2010
|
22-6-2010 20:50:48
Aan iedereen die Lebart geboekt heeft voor zijn trouwfeest: ge kunt op uw 2 oren slapen, dat wordt een knalfuif!!! Als ik nu gasten tegen kom die aanwezig waren zeggen die allemaal dat het het beste feest in jaren was, en dat vonden wij zelf ook 
Ik weet dat een DJ superbelangrijk is (ik ben ook al gaan lopen op feestjes met een slechte DJ) dus vandaar mijn berichtje want ik wist in het begin ook niet goed waar te zoeken. Geniet van jullie feest want het wordt echt een fantastische dag!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
27-12-2010 22:03:40
Hey Nel,
Kan je mij zijn gegevens en prijs ook even mailen?
Sonja@scharent.be
Alvast bedankt!
Sonja
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|