Terug naar overzicht
Hey Nele, Wij hebben Mario Courtens. Een super goede dj! Hij draait af en toe nog in de geverfde vogel in Kortrijk en heeft vroeger nog in La Bush gedraaid. Doet heel veel trouwfeesten en past zich gemakkelijk aan het publiek aan.
Beste, wensen jullie een vrijblijvende offerte laat me dan iets weten op frank.coppens1@skynet.be Ik kan jullie ook verschillende referenties doorgeven. Mvg Frank
Hallo, Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd met evenzeer een jong publiek. Onze dj heeft volledig gedraaid zoals wij het zelf wilden. Dus contacteer Ka-events als je een op maat spelende dj wilt. Groetjes
Dag Nele BR-Services uit Oostende (www.BR-Services.be) kan ik sterk aanraden! Ik was al een paar keer op een trouwfeest waar hij DJ was en het was dik inorde! Het was ook een jong publiek die aanwezig was en de dansvloer stond steeds goe vol! Spijtig genoeg was hij op onze dag al bezet toen we keken voor een DJ. Nog veel succes! Groetjes Lien
dj stybi draait voor ieder wat wils,en is goed. zijn nr 0475/464744
hey nele, mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek. heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs
hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine