TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
31-7-2010
|
10-6-2010 13:33:32
Hey,
Toeval! Ik had vandaag afspraak met kapster om nog es een proef te doen.
Kon niet doorgaan, moet nog 2 weken wachten!!!
Lichtjes paniek toch al.
Ik kan je geen adresjes geven regio Kuurne. Ik ben van regio Brakel.
Ik hoop dat iemand je een paar goede adresjes kan geven!
Grtjs
|
|
bianca
3-7-2010
|
10-6-2010 13:39:22
hey
dat is ook balen e zeg
pfff ik zou vergaan van de zenuwen zode laatte moemnt
hopellijk overkomt het mij ook niet
zou je graag adressjes geven maar weet hier niets :s
ben niet van hier maar woon er we lol
kan alelen amar zeggen dat ik voor mijn nagels naar diksmuide ga
er is een website van maar vraag mij niet de naam :s mss even google
groetjes
|
|
Eline
31-7-2010
|
10-6-2010 14:18:47
Ja is inderdaad wel niet het leukste maar ja we moeten er door he. Het is het einde van de wereld niet he. Laat ons hopen dat ik op tijd iemand vind.
Groetjes
|
|
Jessica
|
10-6-2010 14:43:05
Ik werk samen met een Master haarstyliste en visagiste. Ze is echt goed, heel sympathiek en niet duur. Ze komt ook proef doen. En voor gelnagels weet ik ook iemand en kan ik eens vragen. Ze heeft al gewerkt voor modellenbureaus, verschillende missorganisaties, enz.
Mvg,
Jessica Michielsen
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
10-6-2010 16:17:41
Hey, En waarom bellen ze nu allemaal af?? kun je de afspraken niet verleggen op andere dagen. Als die datum niet past voor hen? Ik zou er ook licht zot van worden. Ik kan je niet helpen aan een adres in kuurne :s Sorry Hoop dat je toch nog iemand vindt Groetjes xx
|
|
Jessica
|
10-6-2010 17:17:09
Ik begrijp het ook niet goed waarom visagisten, kappers, ... afzeggen. Dit gebeurt blijkbaar vaker dan ik dacht.
Voor opdrachten in verband met huwelijk vind ik dat men een uitroepteken moet zetten bij de afspraak, want zo'n dag is toch enorm belangrijk en gebeurt maar éénmaal.
Je zorgt dat je geen dubbel boekingen maakt, wat ook al gebeurd is zover ik hoor van mensen. Je zorgt dat je materiaal in orde is. Je zorgt voor een reservecollega moest men ziek vallen of toch iets serieus voorhebben.
Op professionele visagisten, kappers, fotografen, ... kan men rekenen en weet men dat ze er alles aan doen om de bruid en bruidegom volledig tevreden te stellen. Een bruid de rug toekeren in de laatste maand voor het huwelijk, dat is je eigen reputatie de grond in boren.
|
|
Eline
31-7-2010
|
10-6-2010 18:44:22
Ja dat was dus mijn zus en heeft nu afgezegd want ze is op reis.
Dus beetje grote teleurstelling he...
|
|
Delphine
18-6-2010
|
11-6-2010 0:42:44
Kuurne? is dat deerlijk en zo? bel eens naar Nathalie van temps de relax http://www.temps-de-relax.be/ ze komt volgende week vrijdag bij me aan huis me schminken en deed vroeger ook mijn nagels.. met de groetjes van Delphine grtjs
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|