Terug naar overzicht
Dat is spijtig om te horen Jessie. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dit kan. Op het forum zijn er al verschillende mensen geweest die hier problemen mee hadden. Hebben jullie dan geen contract laten opmaken? Zo gemakkelijk kan die dj daar dan toch niet van onderuit? Of ben ik nu naïef? Hopelijk maakt je nieuwe dj er ook een spetterende avond van. Grtz, Daan
het is wel zo da wij aan die dj pas moesten betalen als het voorbij was, dus wij hebben geen poot om op te staan, vond het gewoon jammer! hij wist dat hij die dag moest werken, dus dit laat geen goede referenties na!grtjs jessie
Steeds werk ik met een contract.Dat is voor beide partijen het beste en neemt alle twijfels weg. Tenslotte heb je met de zaal en andere zaken voor het huwelijk toch ook met contracten. Ik kan je alleen maar raad geven:als je iemand boekt voor eender wat,vraag een contract of laat hem iets op papier zetten. Bij een boeking vraag ik steeds een klein voorschot en daar krijgen de mensen dan ook onmiddellijk een dubbeltje van.De betaling mogen ze nadien doen en hoeft dus ook niet op het feest te gebeuren. Wil hij dit echter niet doen,laat die persoon dan vallen (hoe goed hij ook is)!!Je wil toch zeker zijn dat er op die dag niets onverwachts negatief voor valt hé. Nog veel succes !!!