Terug naar overzicht
hoi tinne, wij trouwen 26 juni en hebben onze kaars daar laten maken. onze uitnodiging is met 3 'rube en rutje'achtige prentjes(tekeningen van 2 mannetjes) en het middelste ervan hebben ze voor ons overgezet op een rechthoekige beige kaars. de namen staan erboven en de datum eronder. het is echt heel mooi gedaan.ze hebben ook een boekje met foto's van wat ze al gemaakt hebben, ik wist niet dat je zoveel met kaarsen kon doen. Het kostte wel (alles samen) 36 euro, maar ze is echt mooi geworden! veel geluk! groetjes inneke
Wij trouwen in september en zijn de onze er dinsdagavond gaan bestellen. Ze gaan bij ons ook een stukje van de uitnodiging overnemen. De prijs verschilt van hetgeen je kiest.
Wij hebben er een groot windlicht laten maken, voor de dag zelf opgevuld met zand en zwarte steentjes en in het midden een langwerpige balkkaars. Samen met de arduinsteen voor eronder waren we geloof ik 46 euro kwijt!
Wij hebben de zonze daar ook besteld. Deze kostte in totaal voor de kaars en de namen erop geschreven zo'n 4O euro. Zeker de moeite om er naartoe te rijden Groetjes Bie
Dank je wel voor jullie reacties! Ik ken de eigenaars van Acanthus persoonlijk, dus wilde ik eerst zeker zijn dat hun prijzen niet hallucinant hoog zijn.