Terug naar overzicht
Hoi Evelien, wij trouwen ook in de Residentie, maar nemen de huisdj nietIK hoorde wel van iemand hier op het forum dat hij zeker en vast de moeite was. Kijk eens in de rubriek feestzaal of dj. Staat een bericht van mij over de residentie en ik denk dat het een reactie was op mijn bericht groetjes en succes!
Hoikes, Je bent er niet verplicht om de huisdj te nemen. Ik heb er afgelopen zaterdag een huwelijksfeest gedaan van anthony & els. In de andere zaal zat de huisdj. Hij had toch 2u voor ons gedaan. Mocht je meer info willen dan mag je mij altijd mailen via andy@ka-events.be Viendelijke groeten
Hey Ik denk dat ik die reactie op Joke heb gezet want wij hebben onze feest in de Residentie gedaan en hebben de huisDJ genomen. Ik was daar kei content van. Alles ging kei vlot, de vloer is geen seconde leeg geweest en het feest heeft nog geduurd tot 5 uur. Ook al is hij een al wat oudere man, hij weet wel de muziek te kiezen, zelfs tot de modernste toe als je wil en de traditioneelste. Maar je kan natuurlijk al op voorhand doorgeven wat je al dan niet wil horen en daar houdt hij zeker rekening mee. Het enigste puntje dat wat misliep was onze tafelafroeping, hij had een oudere versie dan wij en we hadden gewerkt met liefde is kaartjes. Maar iedereen is toch aan tafel geraakt. En het feit dat ik Alegria wilde bij de taartaansnijding maar hij wilde Conquest of Paradise (ons intredelied in de kerk) en daartussen kwam ineens nog een of ander sambalied. Wel spijitig maar daar dus zeker goed je mening in drukken!
Bedankt voor jullie leuke reacties. Wij hadden ook een beejte onze twijfels over de leeftijd van de DJ maar gaan er toch voor gaan. Het was een aangename man toen we langs gingen. Groetjes
Hoi Evelien, Ik ben al 2 keer naar een trouwfeest geweest in de residentie, en moet zeggen , het was af!! Geweldig lekker gegeten, gans de nacht gedanst, op muziek van de huis dj.Kan er echt niks slecht over zeggen. Heel veel plezier,en een fantastisch huwlijksfeest toegewenst! Groetjes, Wendy