TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dierk
|
30-5-2010 12:33:41
Beste,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be ...neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Mvg,
Dierk Van Paemelen
|
|
lindsey
3-7-2010
|
30-5-2010 13:32:08
Hallo
Alex en Rudi die zijn ook super en zorgen voor veel ambiance en zingen ook covers.
Lindsey
|
|
Bart
|
30-5-2010 15:45:09
Hallo,
Eerst en vooral een dikke proficiat met de grote stap die jullie binnenkort gaan zetten door in het huwelijk te treden!!!
Aks dj kom ik in bijna over heel Vlaanderen,natuurlijk de ene plaats al wat meer dan de andere maar niets is te ver.
Ook zalen waar reeds een eigen installatie staat vormt geen enkel probleem.
Enkel vraag ik op voorhand wat er in deze plaats voor handen is.Indien ik meer nodig heb breng ik deze zonder meerkosten dan mee naar de zaal.
Zingen..nee,dat is niet aan mij besteed maar als dj hebben we reeds jarenlang ervaring met het verzorgen van huwelijksfeesten.
Indien jullie meer info wensen,kunnen jullie me steeds eens contact opnemen met mij!Je kan mijn gegevens hiernaast vinden tussen de betalende sponsors.
Vriendelijke groeten,
Bart.
|
|
Lieve
26-6-2010
|
|
|
stijn
|
|
|
koen
|
20-6-2010 18:17:19
“Zelf zingen, niet met een tape, maar begeleid door een spetterende live-band? “
“Je een ster voelen voor 5 minuten onder de spots? “
Dit is niet langer fictie. De (cover-)band Xposure stelt u haar nieuwste concept voor, enig in België. We doopten het Sing-a-Song & Singalong!
Uw trouwfeest wordt op nog ongeziene wijze ingekleurd en opgefleurd.
Sing-a-song, dit wil zeggen:
Iedereen krijgt de kans om zijn/haar keuzenummer te brengen met begeleiding van de band. Op het podium zijn alle teksten beschikbaar (via monitor) voor de zanger(s)/zangeres(sen) van dienst. De band zorgt (indien nodig) voor verdere vocale ondersteuning. Alle teksten worden simultaan geprojecteerd op doek, zodat ook het publiek actief kan deelnemen.
Sing along staat voor:
De band brengt nummers die tot het collectieve geheugen behoren. Tijdens deze sing-along worden alle teksten geprojecteerd in de zaal zodat actief deelnemen in ieders bereik ligt.
Aarzel niet, maar maak alvast kennis en informeer je op http://www.graf-x.be/xposure/
Je vindt er verdere info, ondermeer de lijst met beschikbare nummers, en dit wordt weldra aangevuld met visueel materiaal (foto’s en beeldmateriaal).
Wenst u nader kennis te maken of heeft u vragen … aarzel niet:
xposure@graf-x.be
016/696184 (Marina Eeckhout)
|
|
Karin
|
22-7-2010 13:40:50
hey Ann Sofie,
mocht je nog op zoek zijn voor een goede DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs
hij werkt samen met DSO music life band
www.dsomusic.be
hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine
|
|
Kris
|
27-9-2010 15:04:59
Deze band , waarvan een lid een persoonlijke kennis, brengt sfeer en ambiance op elk feest, een kwalitatief hogstaande live performance, voor een relatief haalbaar budget:
Coverband: www.missionimpossible.be
Duet: www.lovemission.be
Verschillende formules en genre muziek is mogelijk.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|