Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruid die jurk aan bruidegom laat zien?

  24-1-2006 14:07:18
Hey toekomstige bruidjes...

Op 5 mei 2006 stappen mijn partner en ik in het huwelijksbootje...
Nu ben ik zelf nogal bijgelovig en zoals de traditie het al jaren behoort ben ik dus mijn jurk gaan bestellen, en mijn partner zal deze pas te zien krijgen op onze trouwdag zelf...
Ik lig echter al dagen wakker omdat ik aan het twijfelen ben of hij m'n jurk wel mooi zal vinden...na het passen van een acht-tal jurken heb ik moeten kiezen tussen 2 mooie jurken waarin ik me goed voelde. De jurk die ik uiteindelijk heb gekozen, is niet echt het genre dat mijn toekomstige voor ogen had denk ik, maar mijn schoonmoeder en beste vriendin, alsook de andere klantn en de verkoopster van de winkel, vonden de uiteindelijk gekozen jurk het best bij me passen...dus de keuze was van mijn kant rap gemaakt...
Enkele dagen geleden heeft hij nog laten merken, aan de hand van foto's op het internet, welke jurken hij zo ongeveer wel leuk vind...

Zijn er bruidjes die hun jurk wel aan hun toekomstige echtgenoot laten zien of gaan jullie allemaal voor de traditie?

Wie kampt er met dezelfde gevoelens?

Groetjes, Heidi

Heidi
5-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1214


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-1-2006 14:38:47

Hey

Ik zou voor de traditie gaan. Hij gaat u echt wel mooi vinden hoor. Ge gaat dan ook helemaal opgemaakt zijn met u kapsel en al. En ik denk dat het toch iets doet als hij u zo voor de eerste keer in u kleed gaat zien, dat verrassingseffect.

Ik heb het er ook moeilijk mee want ik vertel hem alles, en daar moet ik over zwijgen, en nog zo lang! Maar ja, het zal het waard zijn.

Anders kunt ge hem wel eens meenemen en heel veel jurken aandoen, zodat hij het dan ook niet echt zeker weet.

Groetjes

Vicky
09.09.06



robben
20-5-2006
 Meld misbruik24-1-2006 15:26:56

Haha, ik denk dat er wel meer bruidjes zoiets hebben van 'als hij de jurk maar mooi vindt' maar zoals vicky reeds zei, hij zal je zowiezo prachtig vinden hoor! Ik zat/zit ook met die twijfels, uiteindlijk is het niet een aankoop die je elke dag doet hè (hoop ik toch niet :) ). En ja, als jij voor je jurk gaat kijken is het normaal dat je je wat laat beïnvloeden door het volk wat mee is... en je misschien niet 100% je eigen keuze maakt, maar dat is daarom nog niet slecht hè. Dus, probeer er maar niet te veel aan te denken want stralen zal je toch!
Isabelle 20/05 /2006



Annemie
6-5-2006
 Meld misbruik24-1-2006 16:39:13

Ik weet exact hoe je je voelt, mijn vriend heeft nogal een uitgesproken mening, dus maakte ik me in het begin ook wel zorgen. Maar ik vind mijn jurk zo prachtig dat ik me in de verste verte niet kan inbeelden dat iemand die niet mooi zou kunnen vinden. En, ik val in herhaling, met bijpassend kapsel, make-up en bruidsboeket zul je je op en top voelen en stralende bruid zijn. Dus toch maar voor de traditie gaan !
Veel succes

Annemie

(03/06/06)



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik24-1-2006 17:14:32

Hoi,

Ik zat met hetzelfde probleem.
Wij waren samen naar een modeshow geweest. Er was daar een kleedje die nogal goed trok op het mijne. Ik vroeg hem van de meeste kleedjes wat hij ervan vond, dus ook van dit kleed. Hij vond het absoluut niet mooi. Probleem! Ik heb er dagen van wakker gelegen. Toen het echter zover was, zei hij dat het prachtig was, en kreeg zelfs tranen in zijn ogen toen hij me aan de deur zag. Hij zal het wel mooi vinden, geen zorgen over maken.

Groetjes,

Joke
17/12/2005



K
7-7-2007
 Meld misbruik24-1-2006 17:35:49

Wat heeft iedereen toch met die oude tradities? Wat is er daar in godsnaam waardevol aan? Doe toch gewoon wat je gevoel je zegt, wil je wachten en het effect bewaren, laat de jurk dan niet zien, en als de tijwfels te erg zijn, probeer hem dan idd eens mee te nemen naar de winkel ofzo.
Ik ga in elk geval samen met mijn toekomstige mijn jurk kiezen, lijkt me gezelliger dan met mijn ma of schoonma ;-)



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik24-1-2006 18:21:50

Ik begrijp je twijfels. ik heb ze ook gehad van het moment dat ik mijn jurk koos tot op de dag dat mijn man aan de deur aanbelde om met mij te trouwen.
ik twijfelde over de kleur van mijn kleed (was cappucino kleur) en heb mij man, kort na het kopen van mijn kleedje een stukje stof van mijn rok getoond. nadien had ik hier echt wel spijt van omdat hij op deze manier zich al een beeld van mij had kunnen vormen en wist dat ik geen klassieke "witte" bruid ging zijn.
ik zou het dus afraden om ook maar iets van je jurk te tonen aan hem!
als hij je zal zien, zal hij net als mijn man, met de tranen in de ogen staan want hij zal je prachtig vinden!

groetjes
sophie



Heidi
5-5-2006
 Meld misbruik24-1-2006 18:44:52

Hey iedereen,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik maar op m'n tanden zal bijten.

Het doet me deugd dat ik niet de enige ben met deze twijfels.

Ik voel me al een ehel stuk beter nu...

Groetjes, Heidi



Els
1-4-2006
 Meld misbruik25-1-2006 6:40:24

Ik heb nog nooit een man gehoord die zijn vrouw een lelijke bruid vond in haar kleed... Ik heb mijn kleed zelf gemaakt, mijn vriend heeft al vaak moeten beschrijven hoe hij denkt dat het eruit zal zien... Van sommige dingen zegt hij gewoon: dat zou ik niet zo mooi vinden, terwijl het bij mijn kleed wel zo is, maaarrrrrrrrrr: wat zal zijn reactie zijn als ik de deur opendoe op onze trouwdag?? geen 'ei, bah', hij zal zowieso verwonderd zijn en het bijzonder mooi vinden!! Ik trek het me niet aan!

groetjes, en veel succes,
Els



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik25-1-2006 10:52:17

hoi

Ik denk idd dat elk bruidje hier wel over twijfelt. Mijn man had ook zo wel wat laten merken wat hij mooi (en vooral niet mooi) zou vinden, maar ik heb doorgebeten. Het gaat 'm tenslotte om het totale effect, je bent dan mooi opgemaakt, je haren zijn gedaan, je hebt passende schoentjes en juweeltjes, misschien een stola/hoed, ... hij zal je ongetwijfeld schitterend vinden!! Als je nu enkel je jurk toont is dat effect volledig weg hé ... want ik moet toegeven dat ik mijn jurk schitterend vond bij de pasbeurten maar dat ze pas écht tot haar recht kwam met al de rest erbij. Niet doen dus, zou ik zeggen!!

groetjes!
gaelle
16.09.2005



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-1-2006 11:58:03

Hoi Heidi,

Zelf hou ik mij ook aan de traditie omdat het verrassingseffect dan groter is. Ook ik wil mijn ventje zijn kostuum niet zien. Ik wil hem die dag ook bewonderen en hem zegggen hoe mooi hij eruit ziet!
Ik heb op voorhand hem de catalogus laten zien van Raffa en hem gevraagd wat hij mooi vond. Ik stond achter hem zodat hij aan mij gelaatsuitdrukking niet kon zien welke jurken ik mooi vond. En oef, mijn jurk zat erbij! Toen we naar de trouwbeurs in Kortrijk gingen stond er een stand van Raffa en ik vroeg hem staat het erbij of staat het er niet bij? Hij zei van niet en het stond er toch bij! Dus voor hem zal het waarschijnlijk zoiets zijn van 'amai deze jurk hed ik echt niet verwacht' maar hij zal hem wel mooi vinden. En je moet natuurlijk het totaal beeld zien. Je haren, make-up, juwelen,...! Geen twijfel mogelijk, hij zal je een bruidje uit de duizend vinden! En ik denk als je volledig klaar bent dat je zoiezo dat WAUW gevoel zal terug krijgen en dat je zult stralen op jullie dag.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik25-1-2006 16:11:49

Dag Heidi

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd, en je zou eens moeten weten hoe vaak ik gedacht heb om een foto te tonen aan mijn man.
ik zat vol twijfels!!

maar weet je: bijt op je tanden! als hij je de eerste keer ziet in je jurkje, is dat zo een speciaal moment.. niet te beschrijven.

Groetjes
Vanessa



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik25-1-2006 18:18:39

Hallo,

Blijkbaar zit iedereen wel een beetje met 't zelfde gevoel! Ik heb ook al verschillende keren wakker gelegen en getwijfeld of m'n vriend m'n kleed wel mooi zal vinden. Maar ik kan toch wel nog zwijgen en m'n staaltje stof probeer ik te verstoppen (hij heeft de eerste verstopplaats ontdekt, maar gelukkig zat het nog in een omslag!). 'k Ben wel razend benieuwd naar z'n reactie...

Groetjes,

Sylvie
11/03/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info