TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
24-4-2015
|
25-5-2010 8:12:06
Hallo Leen,
Ik heb zelf mijn make-up laten doen door Heidi Fonteyn uit Oostakker en was supertevreden!!
Ze luistert naar wat je echt wil, doet voorstellen en is echt professioneel. Op de trouwdag zelf is ze nog gebleven om mij in mijn kleed te helpen. Iedereen was zenuwachtig, maar zij was heel rustig en heeft iedereen kalm gekregen :-)
Ik heb 100€ betaald voor proefmake-up, make-up op mijn huwelijksdag, lipstick en vervoer. Ze is het zeker waard!
www.heidifonteyn.be
Alleszins veel succes en een supermooie huwelijksdag!
Groetjes, Mieke
|
|
Leen
25-9-2010
|
25-5-2010 9:38:39
Mieke Bedankt voor de tip. Ik heb al eens op haar website gekeken en die ziet er wel professioneel uit. Maar ik vind €100 toch veel hoor. Ik zal haar eens een prijsofferte vragen. Groetjes, Leen
|
|
Leen
25-9-2010
|
25-5-2010 9:41:47
Mieke Bedankt voor de tip. Ik heb al eens op haar website gekeken en die ziet er wel professioneel uit. Maar ik vind €100 toch veel hoor. Ik zal haar eens een prijsofferte vragen. Groetjes, Leen
|
|
Kathleen
8-9-2010
|
25-5-2010 10:05:17
Hoi Leen,
Vind je 100euro veel? Dan vrees ik dat je niemand gaat vinden. Er zijn er zelfs die 300€ of meer vragen.
Ikzelf betaal 130€ voor kapsel en make up (proef en dag zelf)
Veel succes met je zoektocht
|
|
Natasha
23-7-2010
|
25-5-2010 12:24:56
dan moet ik Kathleen tegen spreken! mijn make-up wordt gedaan door iemand van belle et beau uit heusden destelbergen. http://www.belle-et-beau-online.be/contact.phpje kan er alle sop terug vinden: ik betaal 65 € voor het bruidsarrangement. Dat is manicure-lakken van de nagels + gelaatsreiniging en bruidsmaquillage. de proefmake-up zit hierbij inbegrepen. EN ze komt aan huis op de trouwdag!!!! enkel voor de proef make-up dien je bij haar langs te gaan. groetjes
|
|
goedele
|
25-5-2010 18:12:38
hoi Leen,
Ik moet Kathleen ook tegenspreken. Mijn visagiste was super: bij de proefmake-up toonde ze voorbeelden en stopte ze niet vooraleer ik 100 % zeker was. De dag zelf is ze ook gebleven totdat ik mijn kleed aan had en nog wat had gegeten, om dan nog eens mijn lippen goed te doen. ik heb ook mijn lipstick bij haar kunnen kopen. Zij vroeg maar 50 euro voor de preof make-up en de make-up de dag zelf. Mijn mama moest 20 euro betalen. Het was ilse van makeyouup. Haar website is www.makeyouup.be Veel succes.
|
|
Sonja
|
26-5-2010 17:20:55
Hey,
op zaterdag 25 september heb ik nog een gaatje in mijn agenda.
Voor info graag een mailtje naar sonja.scheurwegs@hotmail.com
Ciao, Sonja
|
|
Mieke
24-4-2015
|
27-5-2010 13:10:59
Hallo Leen,
Voor Heidi had ik iemand anders die goedkoper was, maar dat was er ook aan te merken.
Zij gebruikte geen speciaal serum, gebruikte goedkope merken. Resultaat was dat de make up niet zo mooi was en ook helemaal niet lang hield.
Bij Heidi was alles perfect en is de make up mooi gebleven tot 'smorgens.
Ik denk dat er toch een verschil in kwaliteit zit hoor! Zoals bij alles zeker?
Groetjes, Mieke
|
|
Ans
|
29-5-2010 11:24:38

|
|
Jessica
|
9-6-2010 19:09:41
Ik werk samen met visagisten, en deze doen het voor een gunstige prijs van 60 euro. Voor meer informatie contacteer mij
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|