TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
17-5-2010 16:40:52
fiogf49gjkf0d Als die vriend van je iemand aanraad, zal het wel een goeie zijn!
Als het een vriend van een vriend is zal hij ook het ook wel voor een prijsje doen.
Niet paniekeren, het komt wel goed!
|
|
kristel
20-10-2010
|
17-5-2010 17:32:40
fiogf49gjkf0d Kan je eventueel de huur van de instalatie afzeggen, en zeggen dat je dj niet kan draaien, op jullie huwelijk en dat je voorlopg zonder dj zit, en iemand zoekt die wel uitgerust is??
ik kan jullie dj mario van vooren aanraden, is dj van topradio geweest draaide bij vrienden van 's avonds tot 7 uur smorgens bij hen zelfs met 2 bij ons komt hij ook op 20/10/2010
ik heb hier zen nr, 0475 530789 is zen gsm nr zou zeggen geef hem eens een belleke, en kijk of hij vrij is op jullie dag, hij heeft zen eigen materiaal dus daar hoef je dan niet meer voor te zorgen.
schijnt ne mega goeie te zijn, speelt in op het publiek zowel jong als oud, ambiance verzekerd zei men vriendin me dasnvloer was nooit leeg op hun huwelijk.
succes ermee en laat iets weten he. gr kristel en davy 20/10/2010
|
|
funfoto
|
17-5-2010 17:36:19

|
|
kris
|
18-5-2010 11:40:10
Eva, inderdaad slecht nieuws.
Maar.....ik heb dit al eerder gezien en gehoord....daarom zeg ik altijd, kies niet voor een dj die gratis komt draaien of voor een goeie vriend die dat wel effe voor jou zal doen, maar kies voor een legale, professionele dj in bijberoep of hoofdberoep die je dan ook een contract zal aanbieden. Dan is dit risico al veeel kleiner, zoniet onbestaande, je bent contractueel aan elkaar verbonden. En je bent gerust!
Helaas kom ik elk jaar dergelijke gevallen tegen, sorry wij hebben jou niet gekozen, we hebben een vriend die gratis komt draaien, tot het zover is: ofwel komt ie niet opdagen, ofwel heeft em schrik gekregen (van eventuele controles) en wil ie niet meer draaien, ofwel heeft hij er zo een boeltje van gemaakt dat het dansfeest een ramp was.
Een dj is toch o zo belangrijk op een feest en toch zijn er mensen die erop besparen met soms nare gevolgen vandien.
De vraag van jou is: wat moeten we nu doen? Ik zou zeggen, contacteer een professionele dj met jaren ervaring, leg hem uit dat hij moet draaien op een installatie die er al is (de meesten doen dit wel) en betaal die man correct!.....en je feest zal een knaller worden!
Uiteraard kan je ook iemand zoeken die gratis komt draaien (vermits je geen budget voorzien hebt). Er zijn er genoeg die zich voor dj willen uitgeven en voor niks komen draaien of voor een paar pinten, die wettelijk niet in orde zijn en die draaien met illegale mp3'tjes. Maar dan ben je weer ni gerust en of het feest een knaller zal worden is maar de vraag.
Aan u de keuze uiteraard. Ben al blij dat je dit op het forum zet, laat het een ervaring ook zijn voor toekomstige trouwers.
Veel succes nog, ik hoop voor jou dat het in orde komt.
|
|
Geert
|
|
|
Eva
10-7-2010
|
18-5-2010 15:42:34
@ Kris en ook Geert, een beetje beleefder mag ook hoor! Als jullie mij aanvallen kan ik mij enkel verdedigen, bij deze dus het hele verhaal!
Die vriend van ons zit er wel zelf mee in dat hij niet kan komen draaien, en hij zou van de andere kant van de wereld komen boor ons trouwfeest, maar helaas kan hij dit nu niet omdat hij vast zit voor zijn werk! We kunnen hem toch moeilijk vragen zijn job op te geven om voor onze muziek te zorgen!
En het is niet dat hij zomaar plaatjes draait , hij is vroeger DJ geweest en wou dit niet meer combineren na de geboorte van hun kindje!! Hij doet dit nu enkel nog als vriendendienst.
Het kan inderdaad voorkomen, maar daar hadden wij niet aan gedacht, en hij ook niet! en dit wil niet zeggen dat we niet geven om ons dansfeest, dit (en de rest van onze dag) is een heel belangrijk onderdeel voor ons! 
Ik weet ook wel wat wij nu moeten doen dat is een DJ vinden die we moeten betalen, maar mijn punt om dit hier te zetten was vooral even ventileren, want dat heb je gewoon nodig als iets mis gaat. Niet om commentaar te krijgen, van 'het is je eigen schuld'! Ons budget was hier inderdaad niet op berekend, maar we zullen , als we iemand vinden, wel een correct bedrag betalen in de hoop dat ik me geen zorgen moet maken over de muziek.
En Geert, ergens anders besparen op minder dan twee maanden voor de datum is absoluut niet mogelijk aangezien alles, maar dan ook alles al geboekt en gereserveerd is!
Dit was iets waar ik volledig over gerust was, de muziek ging goed zijn, de ambiance ging erin zitten, maar nu, nu moeten we een DJ betalen die we misschien 1 maal gaan gezien hebben, die onze muzieksmaak enkel kent via 1 gesprekje en een playlist. Dit bezorgt me dus een extra zorgpunt om onze dag goed te laten verlopen.
Het belangrijkste hieraan is ook dat die goede vriend niet naar onze trouw kan komen hé! Want het belangrijkste van die dag is het delen met familie en vrienden! Die DJ vinden we wel.
Dus misschien rekening mee houden heren dat mensen niet graag horen dat het hun eigen schuld is, men kan immers niet alles in een paar woorden samenvatten en jullie kennen de achtergrond ook niet! Dus misschien ook even bezinnen voor je mensen aanvalt op^hun keuzes waar er veel beslissing aan vooraf gegaan is.
Ik hoop dat jullie dit lezen en niet enkel jullie mening gaven om dan weer te vergeten dat je iets geantwoord hebt!
trouwens Kris, je maakt hier wel reclame voor jezelf zonder dat je als verkoper staat op deze site, ooit de gebruiksvoorwaarden gelezen van deze site??
eva
|
|
LeBart
|
18-5-2010 17:29:42
je zegt : Dit was iets waar ik volledig over gerust was, de
muziek ging goed zijn, de ambiance ging erin zitten, maar nu, nu moeten
we een DJ betalen die we misschien 1 maal gaan gezien hebben, die onze
muzieksmaak enkel kent via 1 gesprekje en een playlist. Dit bezorgt me
dus een extra zorgpunt om onze dag goed te laten verlopen. Of je je dj aan het werk zal zien op voorhand is maar de vraag. 1 gesprek en een playlist zijn voor een beetje doorgewinterde dj meer dan voldoende om iemands muzieksmaak te doorgronden, of jullie moeten vrij exuberante wensen hebben. Een groter probleem zal zijn dat je enerzijds iemand moet vinden, anderzijds moet je er nog een beetje een goed gevoel aan overhouden en die jullie niet naar de mond spreekt om dan gewoon lekker zijn eigen ding te doen.
Ik kan de heren hierboven hun redenering wel volgen, maar wat jullie voorhebben met een vriend kan je met de gemiddelde in zijn eentje opererende dj voorhebben, de meesten zijn dj in bijberoep ... of een ongeluk zit in een klein hoekje.
Wil je dit helemaal vermijden moet je naar een 'groot' dj-verhuur-centrum gaan, maar daar hangen ook weer nadelen aan.
|
|
Katrien
28-8-2010
|
18-5-2010 19:29:28
Kun je me anders effe een mailtje sturen met welke regio? Ik heb misschien ook een oplossing... Hangt een beetje af van regio en datum... Je mag mij mailen op katrien.deman2@telenet.be ;)
|
|
Eva
10-7-2010
|
18-5-2010 21:28:26
regio oost-vlaanderen meer bepaald eeklo voor 10 juli
|
|
kris
|
19-5-2010 11:39:46
Beste Eva,
Waar maak ik reclame? Kan je dit eens aantonen? U zal geen link vinden naar een website of mailadres in m'n berichten, ik onderteken ook mijn berichten niet met DJ "dingsken".
Mijn forumnaam is kris, zoals er in Vlaanderen duizenden rondlopen, ik kon evengoed Jan genomen hebben.
Heel gemakkelijk iemand te beschuldigen natuurlijk, daarom mijn weerwoord: Voor zover ik weet maak ik geen reclame, (en zal hier ook nooit reklame maken), ik vertolk gewoon mijn mening en smeek hier bij niemand om werk.(voor de moment sta ik zelfs werk af aan betrouwbare collega's omdat ik stillaan overboek geraak en me moeilijk in 2 kan kappen, maar dit terzijde, straks meen je nog dat dit een vorm van reklame is).
Ik geef je ook geen schuld en val je ook niet aan. Ik zeg gewoon dat ik dit al genoeg heb meegemaakt en dat ik dergelijke verhalen nog heb gehoord.(jammer genoeg).
Bovendien geef ik je de goeie raad om een professionele erkende dj te zoeken, vermits je vraag was: wat moet ik doen? Ik ga gewoon in op je vraag hoor.
Als je eigenlijk al een antwoord weet op de vraag, en je wou hier gewoon ventileren, dan kon je ook misschien iets duidelijker zijn in je 1ste post.
Ik ventileer hier ook mijn mening en probeer mensen te helpen.
Helaas voel jij je daardoor aangevallen, het zal hoog zitten waarschijnlijk dat je dj je in de steek heeft gelaten, ook al is het door overmacht. Maar daarom moet je je frustraties niet op anderen uitwerken....en zeker niet op mensen die het goed bedoelen.
Bovendien wens ik je nog veel succes en HOOP ik dat je feest een knaller wordt ! Rare vorm van aanvallen of beschuldigen, laat staan reclame.
Ik denk, zonder die mens te willen afbreken, dat de post van Geert dan wel iets aanvallender voorkomt, niet? Maar toch fixeer je hoofdzakelijk mij en uit je beschuldigen die nergens op slaan. Misschien moet je je eigen wijze raad in je 2de post eens goed lezen en dit op jezelf reflecteren?
En de verkoopsvoorwaarden hier ken ik vanbuiten, ik kopieerde ze vroeger soms wel eens om ze dan te plakken bij mensen die hier WEL reclame komen maken en die niet betalen, en zelfs de moeite niet doen om op de vraag van een bruid of bruidegom te antwoorden.
Lebart, ook een dj die "alleen" werkt moet dit voorzien en alles in het werk stellen om de afspraken met zijn klanten na te kunnen komen al was het maar door hun een evenwaardig alternatief aan te bieden aan dezelfde condities. Helaas zijn er ook dj's die hier hun laars aan lappen, maar dat zijn voor mij geen echte vak-dj's en die graven sowieso hun ondergang. Er zijn er veel die beginnen, maar er zijn er ook veel die van puur miserie moeten stoppen hoor.
Daarom nog een wijze raad (en dit is geen reclame): kies voor een ERVAREN erkende en professionele dj (die draait met een professionele moderne installatie)die zich in al die jaren al heeft bewezen en als je bij een verkennend gesprek het gevoel hebt dat het GOED zit, neem die en kijk dan niet op 50 of 100 Euro meer en je bent gerust!
Aan Eva: toch wens ik je oprecht nog een goeie oplossing toe voor je probleem en hoop dat het een feest wordt waar je van droomt.
|
|
kris
|
19-5-2010 11:39:55
Beste Eva,
Waar maak ik reclame? Kan je dit eens aantonen? U zal geen link vinden naar een website of mailadres in m'n berichten, ik onderteken ook mijn berichten niet met DJ "dingsken".
Mijn forumnaam is kris, zoals er in Vlaanderen duizenden rondlopen, ik kon evengoed Jan genomen hebben.
Heel gemakkelijk iemand te beschuldigen natuurlijk, daarom mijn weerwoord: Voor zover ik weet maak ik geen reclame, (en zal hier ook nooit reklame maken), ik vertolk gewoon mijn mening en smeek hier bij niemand om werk.(voor de moment sta ik zelfs werk af aan betrouwbare collega's omdat ik stillaan overboek geraak en me moeilijk in 2 kan kappen, maar dit terzijde, straks meen je nog dat dit een vorm van reklame is).
Ik geef je ook geen schuld en val je ook niet aan. Ik zeg gewoon dat ik dit al genoeg heb meegemaakt en dat ik dergelijke verhalen nog heb gehoord.(jammer genoeg).
Bovendien geef ik je de goeie raad om een professionele erkende dj te zoeken, vermits je vraag was: wat moet ik doen? Ik ga gewoon in op je vraag hoor.
Als je eigenlijk al een antwoord weet op de vraag, en je wou hier gewoon ventileren, dan kon je ook misschien iets duidelijker zijn in je 1ste post.
Ik ventileer hier ook mijn mening en probeer mensen te helpen.
Helaas voel jij je daardoor aangevallen, het zal hoog zitten waarschijnlijk dat je dj je in de steek heeft gelaten, ook al is het door overmacht. Maar daarom moet je je frustraties niet op anderen uitwerken....en zeker niet op mensen die het goed bedoelen.
Bovendien wens ik je nog veel succes en HOOP ik dat je feest een knaller wordt ! Rare vorm van aanvallen of beschuldigen, laat staan reclame.
Ik denk, zonder die mens te willen afbreken, dat de post van Geert dan wel iets aanvallender voorkomt, niet? Maar toch fixeer je hoofdzakelijk mij en uit je beschuldigen die nergens op slaan. Misschien moet je je eigen wijze raad in je 2de post eens goed lezen en dit op jezelf reflecteren?
En de verkoopsvoorwaarden hier ken ik vanbuiten, ik kopieerde ze vroeger soms wel eens om ze dan te plakken bij mensen die hier WEL reclame komen maken en die niet betalen, en zelfs de moeite niet doen om op de vraag van een bruid of bruidegom te antwoorden.
Lebart, ook een dj die "alleen" werkt moet dit voorzien en alles in het werk stellen om de afspraken met zijn klanten na te kunnen komen al was het maar door hun een evenwaardig alternatief aan te bieden aan dezelfde condities. Helaas zijn er ook dj's die hier hun laars aan lappen, maar dat zijn voor mij geen echte vak-dj's en die graven sowieso hun ondergang. Er zijn er veel die beginnen, maar er zijn er ook veel die van puur miserie moeten stoppen hoor.
Daarom nog een wijze raad (en dit is geen reclame): kies voor een ERVAREN erkende en professionele dj (die draait met een professionele moderne installatie)die zich in al die jaren al heeft bewezen en als je bij een verkennend gesprek het gevoel hebt dat het GOED zit, neem die en kijk dan niet op 50 of 100 Euro meer en je bent gerust!
Aan Eva: toch wens ik je oprecht nog een goeie oplossing toe voor je probleem en hoop dat het een feest wordt waar je van droomt.
|
|
Michel
|
23-5-2010 21:51:12
Beste vrienden,
Het is simpel :
Koken kost ...
Wie maakt zich nu druk om dergelijke situatie?
Géén van jullie maakt deel uit van een vzw.
Iedereen spreekt uiteindelijk voor zijn/haar eigen winkel...
Hoe minder gezeik, des te beter...
Vele lieve groeten.
|
|
Luc
|
25-7-2010 21:48:50
Hallo Eva,
Wat is jullie trouwdatum, en welke streek als ik dat mag vragen.
Ik heb deze site nog maar pas ontdekt en ik stoot hier al op zo een groot probleem. Eerlijk gezegd, Eva, heb ik dit nog gehoord, en daarom zijn we ook gestart met een aparte service. Zowel voor mensen die een feest thuis of in de tuin willen organiseren, als voor mensen die krap bij kas zitten, of waar de muziek en huur van een geluidsinstallatie niet in het budget voorzien was. Je kan altijd eens gaan kijken op onze website, waar alles uitgelegd staat, en natuurlijk kan je me ook een belletje geven of een mailtje sturen, mocht je nog vragen hebben.
Groetjes, en nog veel geluk.
Luc
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|