Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  17-1-2006 18:58:23
Hallo allemaal,

hoe lang op voorhand gaan jullie bij de drukker langs voor de uitnodigingen? Heb geen idee hoe lang het duurt om ze te drukken.

Wordt er bij jullie trouwens een drukproef gemaakt?

Groetjes,

Lindsay
06/05/2006

Lindsay
6-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 614


davida
7-9-2008
 Meld misbruik17-1-2006 19:51:09

wij trouwen in september en in mei gaan we kijken voor de uitnodigingen en ja er gaat eerst een proefdruk gemaakt worden groetjes



robben
20-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 8:25:47

Wij trouwen 20 mei 2006. Ik was in december al eens de boeken met uitnodigingen gaan halen, maar daar vonden we niet 100% onze goesting, dus zei de drukker dat eind januari/begin februari de nieuwe collectie uitkwam en dat we best daarop even konden wachten. Er zou dan nog tijd genoeg zijn om alles te drukken.
Isabelle 20/05/2006*



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik18-1-2006 9:19:07

Hela,

Wij trouwen ook de 6de mei, en de drukker zei dat ik de boeken mocht ophalen begin februari, en dat ik dan nog altijd op schema zat.

Groetjes,
Tilly



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-1-2006 12:28:27

Hey

Wij gaan onze uitnodigingen zelf maken. Ik ben er nu al mee bezig in de zin van denken naar een concept. Ik zou daar toch graag op tijd mee willen beginnen, ge weet nooit als het dan mislukt, dat ge nog tijd hebt om iets anders te proberen hé. We trouwen in september.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik28-2-2006 19:59:48

wij trouwen op 4 augustus en ik heb toch al een proefdruk laten maken voor onze uitnodigingen.
Wij willen dat de gasten voor ons huwelijk tegen 15 juni antwoorden of ze al dan niet zullen aanwezig zijn. Er zijn immers veel van onze gasten die in juli op vakantie zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info