Terug naar overzicht
Wij hebben, lopen op het water van Marco Borsato en Sita overwogen. Maar wij vinden het persoonlijk een beetje te melig.
Ik weet niet van welke stijl je houdt, maar hier heb je een paar nederslandstalige plakkers: Liefde is alles, Bart Peeters Ik heb je lief, Stef Bos Altijd heb ik je lief, Clouseau Heb ik ooit gezegd, Clouseau Ik hoor bij jou, Marco Borsato Stel nu dat jij niet bestond, Monza Jij bent zo, Jeroen van der Boom Even intikken op YouTube en dan kan je ze beluisteren! Succes in de zoektocht ;)
wij hebben twee dansen namelijk een engelstalig liedje en daarna een nederlandstalig. Namelijk van Marco Borsato en sita. Het tweede liedje is bij ons vervanging van de vermenigvuldigingsdans
Ik kan dansles bij u komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com
wij hebben ik leef voor jou van free souffriau
Wat zie ik je graag van Mozaiek, ook heel erg mooi vind ik
Barbara Dex; Iemand als jij. groetjes, Carolina
fiogf49gjkf0dHoi, Wij nemen ook een nederlandstalig liedje als openingsdans nl ik heb je lief van Paul de Leeuw. Vind het echt wel een mooi liedje, en iedereen verstaat het. Daarna doen we samen met onze kindjes nog een kleine openingsdans waarbij iedereen na een tijdje mee moet komen doen; de vogeltjesdans !!!!