Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie

  24-4-2010 23:06:39
hoi,

ik ben nog op zoek naar mooie bruidslingerie. Mijn trouwjurk is een bustiermodel en zou er graag iets mooi's onder dragen maar ik vind maar niets. weet er iemand waar ze in regio west- vlaanderen het merk poinier verkopen of iets in die lijn?
je zou me er flink mee helpen, want dit is toch ook niet onbelangrijk hé :)

groetjes valerie

valerie
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1505


ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 13:30:44

Bij Inno hebben ze ook enorm veel ingerie, ook alle grote merken.
Groetjes




Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:08:06

Ik heb ook een bustiermodel, maar ik zal er geen bh onder dragen en gewoon een comfortabele onderbroek. Ik koop wel een leuk setje + "slaap"kleedje voor 's avonds :)



valerie
14-8-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:13:31

hey bruidjes,

bedankt voor de reacties, ik zal eens gaan kijken naar de inno.
jammer genoeg heb ik niet de maten om geen BH te dragen en zou me ook er ook niet echt gemakkelijk bij voelen. ik hou jullie op de hoogte



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 20:44:20

Ik heb gisteren eindelijk mijn BH gevonden !!! (heb ook een bustierkleedje) aangezien ik het mij ook niet kan permiteren zonder bh rond te lopen is dit geen simpele zoektocht geweest, ik ben gewoon van Marlies Dekkers te dragen, omdat dit de enige bh is waarin ik mij altijd op mijn gemak voelde !! Gisteren ging ik de lingeriezaak binnen en GELUKKIG heeft ook Marlies Dekkers een Strepless model !! en nog mooi ook... Jammer genoeg kan ik niet zomaar iedere winkel binnenstappen en wat ik mooi vind kopen !! mss jij ook niet?? in ieder geval ik heb een 70 E en ze zit als gegoten !!! Ben er heel blij mee....
Grtjs en veel succes...



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 20:54:15

@ Valerie: heb je je kleedje gepast met of zonder BH? Want het onze hebben ze gemaakt op maat zonder Bh, en dat gaat bij mij perfect zonder BH nu , ondanks een GG... De maat van je kleed aan je borsten verschilt ook wel als je het anders doet dan hoe ze t kleed hebben gemaakt.
In ieder geval kan ik je lingerie in a box aanraden, in Ekeren (antwerpen). Zij hebben zowat alle grote merken enz maar telkens van vorige collecties waardoor je maar 1/3 van de prijs in een lingeriewinkel betaalt. Ze hebben er bh's tot een GG .
Adres is veltwijcklaan 85 in Ekeren. Misschien wat verder rijden, maar als je er 1 koopt heb je je naft er al dubbel en dik uit :)

succes!
groetjes, Kristien



isabel
23-10-2010
 Meld misbruik26-4-2010 15:20:52

Ik heb de mijne gevonden bij Triumph in de bruidscollectie in het
nieuwe shoppingcenter K te Kortrijk.
En ik heb cup D/E.



valerie
14-8-2010
 Meld misbruik26-4-2010 18:21:58

hoi bruidjes,


ik heb idd ook een 75 D/E cup en is niet zo makkelijk te vinden.
jullie hebben me zeker op weg geholpen, ik laat het jullie weten als ik iets gevonden heb, donderdag is d-day!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info