TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
R.
|
21-4-2010 2:23:26
Wanneer is je feest Katrien?
mvg www.discovideo.be
-dj trouwfeest
-videoscherm voor je foto's & musicclips
-videoreportages
|
|
katrien
1-10-2010
|
21-4-2010 5:21:10
hey,
wij hebben www.jmcproductions.be
Wij zijn van brugge.
Hij speelt zeeer goed.
Is zeer vriendelijk man.
Je moet maar eens kijken he.
Zijn prijzen vallen ook goed mee :-)
|
|
Bart
|
21-4-2010 9:19:48
Neem gerust een kijkje op de website www.partysound.be of vraag een offerte aan op info@partysound.be
Reeds vele jaren ervaring en een uitgebreide muziekcollectie waar je gegarandeerd jullie stijl kan in terugvinden.
mvg,
Bart
|
|
Mieke
14-11-2009
|
21-4-2010 9:26:32
Hallo
Wij hadden op onze trouw Pieter van Sonatek Acoustics uit Zwevegem. Een supergoeie dj die echt rekening houdt met wat de klanten willen. Wij hadden hem gehoord op een verjaardagsfuif van vrienden van ons en waren direct verkocht. Zijn prijs valt ook super goed mee (wat toch belangrijk is op zo'n kostelijke dag). Hij heeft ook een website: www.sonatek.be
Veel succes nog met de zoektocht!
Groetjes
Mieke
|
|
Lynn
24-7-2010
|
21-4-2010 12:18:45
Fiësta Loca,,uit Aarschot.
Wij hebben ons trouwfeest in Limburg en zij vragen 350euro voor zolang als je wil en vragen geen verplaatsingskosten.
Groetjes en veel succes
|
|
nathalie
17-4-2010
|
21-4-2010 13:12:53
check ook even Poll Van Ghent (Kuurne)
Hij was DJ op ons feest vorig weekend, en het was fantastisch.
Ik had hem ook gevraagd wat 90s te draaien, en het was ambiance troef!
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
21-4-2010 21:25:02
Wij hebben ook een DJ uit het team van Poll Van Ghent, wordt ook aangeraden door onze feestzaal.
|
|
LeBart
|
21-4-2010 21:54:59
90s is een ruim begrip ... afhankelijk van hoe ver je je in dat ruim begrip wil begeven zal je je dj moeten kiezen. De I Love the 90s toestanden zal elke allround dj je zonder veel problemen kunnen voorschotelen, ga je een stapje verder en wil je de populairdere discotheek tour op a la ixxel/southside spinners/out of grace/... zullen er misschien al een aantal afvallen en als je daarenboven nog een flinke dosis retro erdoor wil hebben die verder gaat dan alleen jones&stephenson of cherrymoon trax dan zullen er nog een paar moeten passen.
Maak dus duidelijk jullie wensen over aan de dj in een gesprek, kan hij erop inspelen zit het zeker goed, kan hij jullie niet overtuigen ... kies dan een andere. cheers, LeBart
|
|
Sofie
18-6-2011
|
22-4-2010 13:02:23
Hallo!
Ik heb van de feestzaal waar wij ons feest doen 3 dj's als tip gekregen en deze zitten allemaal rond dat genre.
- Nick Vandommele: 0473/86 26 19 - Koen Gheysens: 0479/23 80 84 - Tom Coussée: 0477/30 52 01
Hopelijk vind je iemand waarmee het klikt! Veel succes ermee!!!!
Groetjes, Sofie
|
|
Nora
28-5-2011
|
25-4-2010 21:07:28
Wij hebben Dj Bart, werd geboekt via Duas (www.duas.be). Hebben hem (en Duas) al tweemaal bezig gehoord bij vrienden en overtuigend ook geboekt.
De dj in combinatie met Duas vroeg echt niet veel! Denk dat hij ook apart te boeken is en dat hij dan ook nog steeds voordelig is.
Groetjes
|
|
Rens
|
28-4-2010 14:13:45
Beste aanstaande trouwers,
Via google kwam ik terecht op dit forum en zag dat een aantal van jullie lichtelijk in de stress zitten omdat jullie nog geen dj geboekt hebben.
Ik denk dat ik voor jullie zeker wat kan betekenen.
Ik ben zelf dj maar ben ook in de gelegenheid dj's te regelen. Ik heb zelf veel ervaring op het gebied van 80's 90's, club, allround, top 40 en feest.
Wat ik voor jullie kan doen is een aantal zaken garanderen.
1. Ik garandeer u dat jullie de juiste dj krijgen voor jullie huwelijk. Niet iedere dj is geschikt voor ieder feest en daarom raad ik de eerste de beste huis dj van een locatie dan ook ten zeerste af!!! Ik wil samen met u op zoek naar de juiste dj met de meeste ervaring op het vlak van uw interesse.
2. Ik heb het forum is doorgelezen en zie dat veel van jullie een ontmoeting met de des betreffende dj zeer op prijs stellen. De dj's uit mijn netwerk zullen dit zeker begrijpen en daar ook geen probleem mee hebben! Ik zal me er daarom ook persoonlijk voor inzetten een ontmoeting te regelen geruime tijd voorafgaand aan het feest. Mocht het om voor reden dan ook niet klikken dan kunnen we altijd weer op zoek naar een tweede kandidaat!
Bel geheel vrijblijvend naar mij: 0617123027 als u wat meer informatie wil over wat ik voor u kan betekenen. U kunt ook mailen naar info@djdelavida.com
P.s. Ik ben geen commercieel buro of zoiets dergelijks. Ik ben student aan de hoge school van utrecht en draai de afgelopen jaren als hobby en bijbaantje. Ik vind het ontzettend leuk om dit voor mensen in jullie situatie te realiseren en jullie dus een onvergetelijk huwelijksfeest te garanderen!!!
|
|
Liene
6-3-2010
|
6-5-2010 17:33:00
Hoi hoi
bij ons was, zoals bij Mieke hierboven, Pieter van Sonatek onze dj en onze avond was gewoon fantastisch. Hij houdt echt heel veel rekening met wat je wil. Onze dansvloer heeft geen moment leeg geweest.
Groetjes
Liene
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|