TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Natasha
23-7-2010
|
19-4-2010 12:33:22
hoi, Wij geven ons feest niet in sanderling maar hebben wel jullie DJ geboekt op ons feest. Ook via sanderling leren kennen. we hebben ook met de baas contact gehad bij hem thuis. wij hadden er een zeer goed gevoel bij. We kennen de baas ook van vroeger vanuit dancings waar hij draaide. En dit is voor ons de doorslag geweest omdat hij zelf zijn dj's opleidt. Dus ik denk dat je geen schrik moet hebben dat hij zeer professioneel zijn personeel heeft begeleidt in het werkveld.
Wij zijn er alvast héél gerust in! groetjes
|
|
sofie
24-10-2009
|
19-4-2010 13:22:18
hallo, wij hadden die ook voor ons feest in sanderling, voor de ambiance moet je zeker geen schrik hebben, langs de eene kant maak je die een beetje zelf, maar het is een fantastische dj, ons feest was pas om 8u s morgens afgelopen , en het was elke minuut heeeeel tof, een superfeest!! De dj is echt wel een aanrader!! Wij hebben hem ook pas op de feest zelf ontmoet en da was meteen in orde.
Maak u geen zorgen , het komt helemaal in orde!!
groetjes
|
|
Rens
|
28-4-2010 14:05:46
Beste aanstaande trouwers,
Via google kwam ik terecht op dit forum en zag dat een aantal van jullie lichtelijk in de stress zitten omdat jullie nog geen dj geboekt hebben.
Ik denk dat ik voor jullie zeker wat kan betekenen.
Ik ben zelf dj maar ben ook in de gelegenheid dj's te regelen. Ik heb zelf veel ervaring op het gebied van 80's 90's, club, allround, top 40 en feest.
Wat ik voor jullie kan doen is een aantal zaken garanderen.
1. Ik garandeer u dat jullie de juiste dj krijgen voor jullie huwelijk. Niet iedere dj is geschikt voor ieder feest en daarom raad ik de eerste de beste huis dj van een locatie dan ook ten zeerste af!!! Ik wil samen met u op zoek naar de juiste dj met de meeste ervaring op het vlak van uw interesse.
2. Ik heb het forum is doorgelezen en zie dat veel van jullie een ontmoeting met de des betreffende dj zeer op prijs stellen. De dj's uit mijn netwerk zullen dit zeker begrijpen en daar ook geen probleem mee hebben! Ik zal me er daarom ook persoonlijk voor inzetten een ontmoeting te regelen geruime tijd voorafgaand aan het feest. Mocht het om voor reden dan ook niet klikken dan kunnen we altijd weer op zoek naar een tweede kandidaat!
Bel geheel vrijblijvend naar mij: 0617123027 als u wat meer informatie wil over wat ik voor u kan betekenen. U kunt ook mailen naar info@djdelavida.com
P.s. Ik ben geen commercieel buro of zoiets dergelijks. Ik ben student aan de hoge school van utrecht en draai de afgelopen jaren als hobby en bijbaantje. Ik vind het ontzettend leuk om dit voor mensen in jullie situatie te realiseren en jullie dus een onvergetelijk huwelijksfeest te garanderen!!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|