Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedje bij het binnenkomen kerk

  16-3-2004 12:05:45
Wat wordt er zoal genomen als liedje bij het binnenkomen in de kerk? De bruidsmars is zo klassiek.

Wij hebben ook een zanger ingehuurd, dus het zou leuk zijn als hij dan een toepasselijk liedje zou zingen, maar welk?

Evie
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1044


katrien

 Meld misbruik16-3-2004 12:45:40

Hallo,

Wij nemen "Perfect Day" van Lou Reed. Vind ik heel toepasselijk en inderdaad niet te klassiek.

Katrien



liesbeth
4-6-2004
 Meld misbruik16-3-2004 16:24:56

wij hebben gekozen voor you are the reason van koen en sarah om binnen te komen in de kerk



Nele
10-7-2004
 Meld misbruik16-3-2004 16:31:15

wij nemen waarschijnlijk "forever love" van Gary Barlow.



Cousaert

 Meld misbruik16-3-2004 22:58:25

Shania Twain met from this moment vind ik prachtig.
Nog even eenvraagje, hou kom jij aan die zanger? Wij trouwen 24 juli en zijn ten einde raad en weten niet meer waar zoeken. Tips? Iemand????



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik17-3-2004 11:28:17

Wij hebben ook "You are the reason" van Sarah en Koen Wauters

Groetjes,

Lenny



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik17-3-2004 11:55:23

Wij hebben onze zanger gevonden op het internet. Dit is de url:
www.beam.to/tiptopmusic

Je kan liedjes van hem beluisteren en hij zingt echt alles.

Veel succes!



cindy
24-7-2004
 Meld misbruik18-3-2004 16:19:14

Hey Evie,

Wij hebben gekozen voor "Endless love" van Mariah Carey&Luther Vandross.
Dit liedje en ons andere liedjes worden gezongen door een zanger en zangeres van dso music.
Je kan muziekfragmenten beluisteren op hun website : www.dsomusic.be

Nog veel succes en plezier met de voorbereidingen !!

Groetjes, Cindy



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik27-3-2004 9:58:05

Enkele nonkels neven en vrienden zullen de klassieke bruisdsmars spelen als wij binnenkomen. Dit gebeurd allemaal met hun eigen trompet.



S
28-8-2004
 Meld misbruik6-4-2004 15:03:06

Hey,
wij trouwen op 28 augustus 2004 en zullen als openingslied in de kerk de Canon in D van Pachelbel nemen. Is nog een goed gekend liedje voor een klassieke huwelijksmis.



Anke

 Meld misbruik12-4-2004 13:11:53

Wij nemen "Only time" van enya



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:58:08

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info