Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes en attentie kindjes

  3-1-2006 15:57:15
Beste Bruidjes,

Ik zit nog met twee vragen : Hoe hebben jullie het aantal misboekjes bepaald ?? Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen wij mogen verwachten in onze misviering. Waarmee hebben jullie rekening gehouden ? Daarmee samenhangend welke attentie hebben jullie voorzien voor kinderen die iets afgeven aan de kerk en hoe hebben jullie daar het aantal van bepaald ? Kennen jullie nog leuke adresjes waar je kleine attenties kan kopen ( omgeving Antwerpen ) Alle info is welkom.

groetjes en uiteraard beste wensen voor 2006 !

ine

ineke
25-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 866


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik3-1-2006 22:53:48

Hey Ine,

Voor het aantal kindjes: tel alle kindjes die je kent + alle kindjes van mensen die jou kennen. Het zou echt jammer zijn moest een kindje geen attentie krijgen.

In Hema vind je vaak kleine dingetjes voor weinig geld en ook Dockx in Lier heeft zo'n dingen. Of snoepwinkeltjes.

Voor de misboekjes. Vaak komt er heel veel volk naar een huwelijksviering, ik heb eigenlijk alleen nog maar volle kerken gezien. Dat hangt natuurlijk ook wel van je familie af en de mate waarin je ze warm maakt om naar de viering te komen. Over aantallen durf ik me niet uitspreken...

Ook voor jou een super 2006!! :-)

groetjes,
Tinne



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-1-2006 11:34:02

Dag Ine

Voor de kindjes zou ik inderdaad tellen hoeveel je er denkt dat er zullen zijn, en dan toch iets meer maken. Dat zijn tenslotte niet dé grote kosten, en het zou spijtig zijn moest er een kindje niets hebben.

Voor de misboekjes zou ik er min. 100 exemplaren nemen. Dat is geloof ik standaard. Zelf maak ik er 200, want ik vermoed dat er veel volk zal zijn in de mis, vermits onze receptie vlak na de mis is, op het kerkplein. Er is dus geen pauze tussen de mis en de receptie en dat helpt wel.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik4-1-2006 11:48:09

wij gaan na de mis een ijscrémekar laten komen aan de kerk. Zo heeft iedereen een leuk aandenken net na de mis en de kindjes vinden dit zeker leuk.
Misboekjes vind ik ook niet gemakkelijk in te schatten. Ik denk ongeveer een 100 tal zoals hier eerder al gezegd is. Voor de kindjes kan je weer een apart boekje maken met tekeningen om in ye kleuren. Dat heb ik hier eerder al gelezen op een website van trouwers.

groetjes
Evy



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik4-1-2006 12:13:02

Hallo Ine,

Wij zijn net 32 dagen getrouwd.
Ons huwelijk vond plaats in een kapel waar 95 zitplaatsen waren.
Ik had 70 misboekjes voorzien (rekening gehouden met suite en familie) en dan nog zo'n 30 vrienden en kennissen gerekend.

Wij hadden slechts enkel onze 2 bruidskindjes in de kapel als aanwezige kinderen en die hebben we elk hun kandelaar met kaars laten dragen in het naar buiten gaan.

Mirella
3.12.2005



An
13-8-2005
 Meld misbruik4-1-2006 22:06:51

Hoi Ine,
Wat de misboekjes betreft.. je probeert best even te tellen wie je verwacht. Zo hebben wij het gedaan. We hadden 150 boekjes voorzien.
Voor de kindjes hadden we een pakje stiften voorzien (Zeeman- 0,5 euro). Je vindt altijd wel leuke dingen in Zeeman, Hema, Gifi (stiften, kleurtjes, stickers, bellen-blaas-dingen,...)
Groetjes en veel succes!
An (13-08-05)



Johan

 Meld misbruik25-2-2006 8:52:49

Bij Rent-a-riest gaat de voorkeur uit om geen boekjes aan de mensen te geven, want dan zit iedereen constant in de boekjes te kijken i.p.v. het gebeuren te volgen. En dan hebben de mensen de hele viering ook al gelezen voor de viering begonnen is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info