Terug naar overzicht
wij hebben dit vorig weekend geregeld! het heeft niet zoveel haast maar je moet er rekening mee houden of ze tijd hebben die ochtend! succes!
Het mijne is besteld in januari en wij trouwen 5 juni
Wij waren eind januari al eens binnengesprongen bij de bloemist, maar die zei dat er nog tijd genoeg was! Uiteindelijk hebben we het eind februari laten vastleggen, maar zelfs dat was nog vroeg zei ze :-) Begin volgende week zal ik toch maar eens checken of ze het niet vergeten zijn voor volgende week zaterdag...
Dag, ik heb het mijne begin januarie besteld voor 6 februari.
Het mijne is 2 of 3 weken geleden besteld. Groetjes, Kathleen
Ik plan dit binnen dit en een dikke maand vast te leggen. Ik trouw op 7 augustus. Groetjes
Ik had het mijne 2 maand op voorhand besteld en dit was ruim op tijd, maar in deze periode zijn er nog niet zoveel huwelijken natuurlijk, misschien beter een beetje eerder reserveren dan ben je zeker
Ik heb het een maand op voorhand besteld.
Wij hebben ons vorige week besteld en we trouwen volgende week en dit was geen probleem
Mijn man heeft dit 3 weken op voorhand besteld. Dat is ruim op tijd, hoor!
Tuurlijk is drie weken op tijd... Wa voor 'n hallucinante toestanden hier. Die bloemist koopt dat ook geen maanden/weken op voorhand! Da's met de veiling nooit ouder dan paar dagen, 'n week zou dus nog op tijd zijn en ik ken weinig zelfstandigen die zo'n klus afwimpelen. Ze vragen massa's veel voor een bruidsboeket als je bekijkt wat 't is, dus dat geld laten ze ni aan hun neus voorbijgaan.
wij trouwen in juni en zijn ook nog niet gaan kijken hoor!
Bij ons zeiden ze: een tweetal weken vantevoren bestellen. Ik ga dan voor de zekerheid 3 weken op voorhand, maar dat is ruim op tijd! Succes! :)
Mijn vriend is het zaterdag samen met zijn moeder gaan kiezen. Gwen
Onze bloemist liet weten dat twee weken op voorhand ruim voldoende was !! Wij komen dan ook uit een kleine gemeente en de kans dat er onmogelijk veel bestellingen binnen zouden komen het weekend van onze trouw is dan ook niet echt groot... Hangt er volgens mij dus vanaf waar je je boeketje besteld...