Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkboekjes

  18-3-2010 12:27:10
Hallotjes iedereen,

We hebben zaterdag besloten om 21 augustus 2010 niet enkel voor de wet te trouwen maar ook voor de kerk. Nu zouden we graag ons boekje zelf willen maken maar weet totaal niet hoe of waar te beginnen. Zouden er mensen zijn die voorbeelden zouden kunnen doormailen? steetje0@hotmail.com
Ook zoeken we nog een locatie om foto's te nemen in de buurt van lichtervelde, torhout, roeselare,...
Onze fotograaf praatte erover om naar de kust te trekken, maar ik denk dat het op een zaterdagnamiddag in augustus nogal heel druk zal zijn aan de kust.


Stéphanie
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1297


Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik18-3-2010 13:10:42

Bij mij zijn die ook altijd welkom :-)
thijsensofietrouwen@telenet.be

Alvast bedankt!




Saskia
11-9-2010
 Meld misbruik18-3-2010 13:37:57

Ook bij mij zijn deze welkom...
saskia_d_007@hotmail.com

Mercikes



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik18-3-2010 13:41:50

Ik heb een bundel verstuurd die ik gekregen heb op een bijeenkomst van alle koppels die trouwen in 2010.

Groeten,
Astrid
110910



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik18-3-2010 16:43:51

Voorbeeld boekje komt eraan.

Voor foto's: * Wij trekken naar een molen naar Zarren.
* De mote in Koekelare ( speeldorp, maar hebben ook een hele mooie
vijver)
* Kasteel van Aartrijke
* Aan de vaart in Roeselare
* eventueel een cinema
* Sterrebos in Rumbeke
* Kasteel Wijnendale

groetjes
Petroeska





Monika
10-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 19:08:15

Voila, ik heb mijn boekje verzonden,

groeten



Karolien
31-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 15:39:39

Hallo,

ik had graag ook wat ideeën en tips gekregen voor het opstellen van een kerkboekje (karolienbartels@hotmail.com).
Wij trouwen op 31/07/2010.


Merci!
Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info