Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

  10-3-2004 18:54:55
graag zou ik weten welke prijs ik
ongeveer mag rekenen voor een trouwjurk, ook alle tips in verband met winkels zijn welkom.
wij trouwen op 21 augustus

alvast bedankt!

An
21-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1966


Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik10-3-2004 19:32:35

dit jaar? dan moet je dringend op zoek.. ik ben vorige week naar Vomac geweest en ik trouw op 20/8 en ik was aan de late kant... mijn jurk is nu pas einde juni in de winkel, dan nog op maat bijwerken.. dus bijna te laat hoor.. ik hoorde ook al goede dingen over Stevens in Torhout.. bij vomac ben ik alleszins tevreden geweest... veel succes verder..., waar trouw je An?

groetjes



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik10-3-2004 23:01:35

Hallo
Ik ben naar de Robel geweest in Roeselare, en daar werd ik heel goed geholpen. De etalage is wel niet echt schoon, maar ze hebben heel veel kleedjes, in alle genres.
Voor een kleed ma g je al gauw €1000 of meer rekenen. Hangt er natuurlijk ook wel van af van welk kleedje je neemt, maar die prijs is aan mij altijd zo opgegeven, en naar mijn eigen ervaring is het wel zoiets.

Het is inderdaad wel waar wat Emmely ook zegt dat je nogal laat bent, maar dat wil niet zeggen dat je geen kleed nie meer gaat vinden natuurlijk!!! Keuze genooeg!
Vele genot met het zoeken naar een mooi kleedje, is echt wel leuk!!
Groetjes,
Nele



katrien

 Meld misbruik11-3-2004 8:27:37

Hallo!!

Laat je aub niet opjagen door de bruidswinkels....je bent echt nog niet te laat hoor....Ze willen gewoon verkopen. Ik zou wel beginnen rondkijken, maar je hebt nog zeker een maand om te beslissen. Geniet van het passen en weeg rustig alles af!!!

Veel succes bij het zoeken,

Katrien



catherine
4-9-2004
 Meld misbruik11-3-2004 8:41:55

hallo!

wegens omstandigheden hebben wij onze trouw moeten uitstellen en ik had mijn kleed al ongeveer een jaar geleden gepast.wij trouwen op 4 september en ik ben onlangs mijn jurk gaan bestellen bij vomac. Ze heeft zelf gezegd dat ik pas in juni moet gaan passen, maar het zou al in april binnen zijn. Dan hebben ze nog 2 maand om deze op maat te zetten. dus als jij een kleedje vindt in de winkel dat je ongeveer past, dan kunnen ze de maat onmiddellijk aanpassen. Laat je niet opjagen!
enkele goede winkels:
Vomac in oostkamp
Bruidshuis Ellen, Oostburg, NL (bij sluis)
Robel, roeselare
Lasposa, roeselare
Raffarelli, brugge (id zilversteeg)

Veel plezier met je zoektocht!

catherine




18-9-2004
 Meld misbruik11-3-2004 8:53:48

Het wordt inderdaad toch echt tijd om te gaan zoeken hoor. Ik trouw op 18/9 en ben mijn kleed gaan kiezen in januari, maar dat was ruim op tijd. Reken ongeveer vier maanden besteltijd en dan nog eventuele retouches...
Een goeie en goedkope winkel is Jagré in Antwerpen. Bij Couture Paule in Bree hebben ze ook heel veel keuze...



Marjolein

 Meld misbruik11-3-2004 12:09:03

Hallo,

wij trouwen op 18 september en ik heb mijn kleed in januari besteld bij Christel Boone in Gent. Morgen moet ik langsgaan om mijn maten te nemen en dan moet ik regelmatig eens terugkomen voor eventuele aanpassingen (ik ben op dieet, dus het kan af en toe verschillen). Ik ben langsgeweest bij Robel in Roeselare en La Sposa. Ik ben daar zeer tevreden over, ze hadden echt mooie kleedjes. Veel plezier met je zoektocht! Als ik je een goeie tip kan geven: beslis niet te vlug, ga desnoods 3 keer naar de winkel terug voor je beslist! Dat heb ik nl. ook gedaan, want ik kon niet kiezen.



Kathy

 Meld misbruik11-3-2004 13:05:44

Hallo!
Wij trouwen op 18 september en ik heb eveneens mijn jurk gehaald in Vomac te Oostkamp. Eind juli moet ik terug gaan voor de laatste retouches en zo.. mijn jurk kost zo'n 1000 euro!
succes met je zoektocht



elke
30-12-1899
 Meld misbruik11-3-2004 20:59:10

Heb mijn kleed in het Bruidshuis te Merksem (Antwerpen) gekocht. Je hebt daar veel keuze en ze hebben verschillende merken, het personeel daar is helemaal niet opdringerig. Ik heb daar meer dan 2 uur staan passen, zonder dat ze me daar buiten keken. Prijs: ong. 1200 €
Groetjes en veel succes!
Elke



An
21-8-2004
 Meld misbruik11-3-2004 21:18:33

allemaal bedankt voor jullie hulp
ik ga dit weekend eens rondkijken en een afspraak maken anders zal ik maar in lompen moeten trouwen nu begin ik toch wel te stressen hoor
ik trouw in wervik omdat ik van daar afkomstig ben

groetjes



patricia
24-9-2005
 Meld misbruik20-4-2004 15:39:07

ik ga mijn kleed in duitsland Aken halen,zijn daar de helft goedkoper dan hier,je hebt daar een prachtkleed voor rond de 500€ en prima kwaliteit!!!



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:05:03

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



Marjan
24-7-2004
 Meld misbruik30-4-2004 14:27:49

Dag An,
ik heb mijn droomjurk gevonden bij Farah Love te Zwijndrecht. Die zal zo'n 700 euro kosten.
Groetjes, Marjan



stephanie
1-1-2005
 Meld misbruik4-6-2004 19:02:42

Patricia,

Is dit overal zo in Duitsland, of spreek je enkel over 1 specifieke winkel.

Kun je me soms meer info geven?

Mijn e-mailadres is : solliciteer@hotmail.com

Alvast bedankt,

Stephanie



evi
10-4-2010
 Meld misbruik12-6-2009 20:07:27

ja idd, gaat het over 1 bepaalde winkel in Aken, of gaat het over alle winkels? groetjes



roxanne
23-6-2011
 Meld misbruik6-3-2010 1:01:36

hoi patricia

ik woon aan de duise grens en was ook al eens wat aan het rond kijken maar kan eigelijk bij ons in de buurt via internet geen winkels vinden zou je misschien even het adres willen mailen van de winkel in aken en eventueel als je meer winkels in duisland kent mij die ook door willen mailen en in welke plaats de winkels zitten sorry voor de zoveel vragen.. ik wil eigelijk niet echt een trouwjurk ik wil meer in de richting van avondjurk maar die hebben ze daar toch ook wel mijn mail adres is roxanne736@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info